Gå til innhold

et kilent tema igjen...


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

ufint har det blitt kaldt....dette er et forsøk på å trå varsomt.......så beklager til den som føler det ufint....jeg har ikke avslørt sted i og med at utsnittet er svært lite og stedsnavn tatt bort, men området er kjent for bare de som kjenner det....vi snakker om en liten gjeng fra Azorene som vil på ørretfiske i norge og kommer neppe igjen....jeg gjør det for å opprettholde de godene jeg har der så vi snakker om en sort honorar.....har også hatt disse med på elgjakt.....med anre ord. disse folka bør ha slike ting for det jeg får når jeg er der......men beklager.

U missed a couple of spots ;) Jeg klarte iallefall å lese stedsnavn. Tok under ett minutt å finne vannene. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt dum Staffan, men denne tråden skjønte jeg ikke bæret av??

Jens

Meningen var vel å fyre opp den samme gjengen som lagde litt rabalder rundt det planlagte bardu-treffet, men folk er nok mer opptatt av å unngå å fryse ihjel om dagen enn å bruke tid på dette.

Dessuten er nissen rett rundt hjørnet, så nå gjelder det å oppføre seg en måneds tid til  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Sitat fra: ΛΛЯDΛHL på 26. November 2010, 11:33:04

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Det ble ikke treff fordi noen sure lokale gutter mente at elven deres kom til å bli ødelagt av alle "søringene".

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Det ble ikke treff fordi noen sure lokale gutter mente at elven deres kom til å bli ødelagt av alle "søringene".

Stian35

Men statsstøtte ska dem ha!  ;D

Jeg så ikke denne tråden før nå, men herregud, går det virkelig an og oppføre seg på denne måten, og komme med disse yber spydige kommentarene fortsatt.

Sure lokale gutter. Grow up will you.

Statsstøtte, hvilken støtte, hvem er det du sikter til her. Barduelvas venner? Hvis så, vi får ingen støtte.

Sikter du til noen andre, i såfall hvem? Du kan vel være såpass voksen at du kan peke på rett person/organisasjon.

Det er lett og være forumtroll, gjemme seg bak et nick, sitte på gjerde og være synsere på alt mulig rart.

Disse sure lokale guttene du skriver om, jeg regner med at det er prat om de samme som faktisk gjør en innsats for å bedre forholdene så du og alle andre som ønsker seg hit skal få en bedre opplevelse.

Hva har du gjort? Det er nok av de som kommer og etterlater seg mengder av søppel, benker seg både en uke og to på en og samme plass. Mange av de du sikter til her (sure, lokale), er faktisk de samme som rydder opp, tar fri fra jobb for å delta på befaringer eller annen aktivitet.

Staffan

Hva var egentlig hensikten med denne tråden, bortsett fra og vekke trollene til live igjen?

Thomas Halvorsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg her Thomas, og vet hvilken jobb som er gjort for at alle skal kunne kose seg ved Barduelva. Noen må jo alltid slenge rundt seg med tankeløse kommentarer.. Jeg ber deg bare heve deg over dette, og fortsette med det viktige arbeidet dere gjør! Men det er vel få steder i Norge alle er og føler seg mer velkommen enn i Troms :) Helt unødvendig med en slik tråd igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg her Thomas, og vet hvilken jobb som er gjort for at alle skal kunne kose seg ved Barduelva. Noen må jo alltid slenge rundt seg med tankeløse kommentarer.. Jeg ber deg bare heve deg over dette, og fortsette med det viktige arbeidet dere gjør! Men det er vel få steder i Norge alle er og føler seg mer velkommen enn i Troms :) Helt unødvendig med en slik tråd igjen!!

Takk for det Tony.

Vi vil fortsette med innsatsen våres. En innsats som gagner alle som bruker elva, uansett om det er fiske eller annen aktivitet.

Det er ikke tall på hvor mange henvendelser jeg tar i mot om fiske i elva. Henvendelser jeg svarer på etter beste evne, eller avtaler møte med for å fortelle eller guide i elva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Det ble ikke treff fordi noen sure lokale gutter mente at elven deres kom til å bli ødelagt av alle "søringene".

Men statsstøtte ska dem ha!  ;D

Mye tankeløs skriving som kommer sigende på denne tiden av året...  :'(

Jeg er også spent på hvorfor Staffan kommer med slike ting som dette? Kjeder du deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas og BT:

Sjekk datoen for de kommentarene dere reagerer på - mer enn en måned siden... tråden hadde mer eller mindre utåndet... om det var et forsøk på få i gang en ny krangel med Staffan, må dere ta ham på FB...

Kommentarene var ellers ment humoristisk - jeg kan forstå at dere ikke syns dette er morsomt, men ikke alle er seriøse her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det siste jeg ønsker er en reprise av vårens greie.

Men noen ganger så er det bemerkninger som bør kommenteres.

Jeg har ikke noe behov for noen krangel eller lignede med Staffan eller andre.

Men mange har i denne tråden spurt om hensikten med innspillet til Staffan.

Klarer dessverre ikke å se humoren overhode i de nevnte innspillene, mulig at statsstøtte innspillet var ment som en humoristisk greie, men ikke kommentaren om sure lokale gutter, ikke slik jeg ser det.

Og hva mener du med FB, mener du PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Turisme er bra. Det er vel det vi må leve av da olje og gass tar slutt!

Svenskene og Russerne får dette til og noen guider i egne nærvann uten at fisken blir borte, ref. Hadelandstreffet.

Er sikker på at Staffan er en flink guide som vil bringe penger in i kommunen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turisme er bra. Det er vel det vi må leve av da olje og gass tar slutt!

Svenskene og Russerne får dette til og noen guider i egne nærvann uten at fisken blir borte, ref. Hadelandstreffet.

Er sikker på at Staffan er en flink guide som vil bringe penger in i kommunen!

Dette tviler jeg på.  virker ikke som at det var dette han ville med denne tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Turisme er bra. Det er vel det vi må leve av da olje og gass tar slutt!

Svenskene og Russerne får dette til og noen guider i egne nærvann uten at fisken blir borte, ref. Hadelandstreffet.

Er sikker på at Staffan er en flink guide som vil bringe penger in i kommunen!

Dette tviler jeg på.  virker ikke som at det var dette han ville med denne tråden..

Hvis noen starter med dette på fast basis i Barduelva, så håper jeg at det blir lokale aktører. Som f. eks de samme aktørene som har skapt noe bra på Altevatnet. Jeg håper også at det skjer i samarbeid med grunneierne, så mulige tunge aktører vil bruke sin innflytelse til å gjøre noe med forvaltningen, eller mangelen på denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...