Gå til innhold

et kilent tema igjen...


Gjest staffan@epost.no

Anbefalte innlegg

Ser ikke helt hva som skulle være så skummelt med dette . . . Har så absolutt ingen tro på at folk sør for trøndelag valfarter til troms for å fiske hverken røye eller ørret, om det da ikke skulle være noe helt ekstraordinært, ala kola.

Samme gjelder for barduelva . . . "Alle" kjenner jo til den, men tror ikke det er noe stort innrykk av "søringer" der uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest staffan@epost.no

ufint har det blitt kaldt....dette er et forsøk på å trå varsomt.......så beklager til den som føler det ufint....jeg har ikke avslørt sted i og med at utsnittet er svært lite og stedsnavn tatt bort, men området er kjent for bare de som kjenner det....vi snakker om en liten gjeng fra Azorene som vil på ørretfiske i norge og kommer neppe igjen....jeg gjør det for å opprettholde de godene jeg har der så vi snakker om en sort honorar.....har også hatt disse med på elgjakt.....med anre ord. disse folka bør ha slike ting for det jeg får når jeg er der......men beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt hva som skulle være så skummelt med dette . . . Har så absolutt ingen tro på at folk sør for trøndelag valfarter til troms for å fiske hverken røye eller ørret, om det da ikke skulle være noe helt ekstraordinært, ala kola.

Samme gjelder for barduelva . . . "Alle" kjenner jo til den, men tror ikke det er noe stort innrykk av "søringer" der uansett.

Veldig enig. Er ikke bare only only for oss her sør å ta turen innom Troms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt første innlegg Staffan er ment for å vurderes på mange måter. Om du tar med noen personer fra Azorene eller Stavanger eller Trondheim til et slikt sted, er det noe du kan gjøre akkurat som du vil om. Ikke gjør det noen skade heller.

Hvis du hadde markedsført det via internett (slik du ønsket at det skulle se ut som ;)), står jeg fast ved at jeg synes det hadde vært unødvendig. Det er for mange som studerer slike sider, og for mange griske som ikke evner å være forsiktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Det ble ikke treff fordi noen sure lokale gutter mente at elven deres kom til å bli ødelagt av alle "søringene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Det ble ikke treff fordi noen sure lokale gutter mente at elven deres kom til å bli ødelagt av alle "søringene".

Men statsstøtte ska dem ha!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nord-Norge er rimelig grisgrendt, så tviler på om de vanna blir tråkka ned selv om Staffan la ut det utsnittet. Måtte i tilfelle være svensker og tyskere... vi nordmenn fisker heller i Hemsila eller drar utenlands. Hvor mange kom til Bardutreffen, forresten?

Er ganske merkelige uttalelser dette her, de siste åra viser vel at det meste som kommer på nett eller film blir ganske godt besøkt etterpå , spesielt når det er bjellesauer som Staffan som kommer med info.

Greia med å fiske i fjellet nordpå er å møte urørt natur og helst ikke se andre folk. Og naturen bruker veldig lang tid på å reparere slitasje.

Det jeg virkelig ikke skjønner med denne greia her er hvorfor i det hele tatt skrive ett innlegg om dette? Hadde Staffan tatt med folk på en fjelltur uten å skrive noe hadde jo alt vært greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den Lars. Det må jo være for å lage debatt. Regner med at gjengen fra Azorene får bli med ett sted hvis det skulle bli til at de besøkte Norge uansett hva som blir sagt her på forumet... Så hva er poenget? Og at folk ikke valfarter til nord... Se hvordan Stabburselva ble behandlet etter B&L og elva fra Fortaptemenn 2 har aldri vært så befolket, Men der ble jo heldigvis ikke navnet nevnt. Det må vi nok tåle ettersom vi liker å se fiskefilmer alle mann, men kom ikke å si at steder lagt ut på åpent fora av våre kjente fjes ikke blir besøkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...