Gå til innhold

Flytering.


Tørrbjørn

Anbefalte innlegg

He-he . . . Det tok meg ikke mer enn tre dager å skjønne denne  ;D

Genialt som alltid, Tørrbjørn . . . Jeg er med, men jeg håper vi slipper unna med ett eksemplar.

Forekommer meg at det blir dyrt å sende en haug med flyteringer med posten  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det var litt dårlig respons på akkurat denne. For det hadde absolutt vært interressant og få noe annet i posten.

Dog ville skuffelsen vært stor hos den personen som hadde mottat min Caddisring, da den inneholder ett kilo aquasure og er lappet med mors røde sytråd og avispapir.

På hekken er det skrevet Titanic med sirlige bokstaver.

Det jeg kan garantere er Tørrbjørn og Laxens store flyteringtest. Vil tro vi blir ferdige med den i løpet av helgen, og vil kunne leses av kunnskapshungrige flyteringfiskere i løpet av neste uke.

Denne testen er ikke sponset og vil være fullstendig objektiv.

Håper det er stemning for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å prøve noe annet.

Er det noen som er med?

Gladelig. Jeg har en skikkelig drittring som gir deg frysninger. Man sitter så dypt at det er kun fluestanga som er over vannet under praktisk fiske. Ekstrautstyr: ett luft-kammer+(hodepute), bedritne sømmer, dårlig ventil og stusselig pumpe, ræva svømmeføtter, elendige padleegenskaper, målenett i inch osv.. Mitt bidrag er Kinetic Poseidon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skikkelig drittring som gir deg frysninger. Man sitter så dypt at det er kun fluestanga som er over vannet under praktisk fiske. Ekstrautstyr: ett luft-kammer+(hodepute), bedritne sømmer, dårlig ventil og stusselig pumpe, ræva svømmeføtter, elendige padleegenskaper, målenett i inch osv.. Mitt bidrag er Kinetic Poseidon.

Høres ut som en racer av en flytering, dette  ;D

Det man imidlertid kan trøste seg med, om farkosten er aldri så billig & bedriten, er at man ser nøyaktig like dust ut i "luksus bellyene".

Jeg tar meg i å rødme hver eneste gang jeg blir sett av andre i denne doningen (spesielt om noen skulle få med seg at man er på tur opp, eller ut i vannet), og det kommer neppe til å endre seg de kommende årene . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjekt med masse sjølironi når man skal bruke ring!  ;D

Det er HELT avgjørende  ;D

Jeg forventer faktisk at normale folk skal komme med noen artige bemerkninger når de ser voksne folk sitte å duppe i disse kreasjonene, og kommer til å bli alvorlig bekymret den dagen det slutter.

Den som ikke føler seg det minste teit utpå vannet i en slik når ordentlige båter passerer rett forbi, den har kommet langt  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å prøve noe annet.

Er det noen som er med?

Gladelig. Jeg har en skikkelig drittring som gir deg frysninger. Man sitter så dypt at det er kun fluestanga som er over vannet under praktisk fiske. Ekstrautstyr: ett luft-kammer+(hodepute), bedritne sømmer, dårlig ventil og stusselig pumpe, ræva svømmeføtter, elendige padleegenskaper, målenett i inch osv.. Mitt bidrag er Kinetic Poseidon.

Så det er den du ser etter på avataren ? ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m out ;D Men nabon har en bedriten møkkaring som lyder det klingende navnet U-boat ;D Helt riktig, han sitter dypt i vannet. Dypere enn alt annet jeg har sett og for et drøyt navn på noe du håper skal flyte deg hjem igen også ;D Det er kun stanga som stikker opp her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I`m out ;D Men nabon har en bedriten møkkaring som lyder det klingende navnet U-boat ;D Helt riktig, han sitter dypt i vannet. Dypere enn alt annet jeg har sett og for et drøyt navn på noe du håper skal flyte deg hjem igen også ;D Det er kun stanga som stikker opp her også.

;D  ;D  ;D Utrolig bra happy0005.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ring,men noe gammalt ekstrautstyr jeg skulle blitt kvitt ! ;D

Hva sies om :

Dykkemaske.

Snorkel.

Hvitt flagg.

Signalpistol.

En blender med vendbar tut(kan brukes som jetmotor).

Skjøteledning.

Byttes ikke i en eller annen møkkaring,eller skal vi si fisering(hvis den lekker),men bud kan sendes på PM.

Prisen dobbles for hvert bud(det gjelder jo tross alt livet) ;) og kjøper betaler frakt + moms !

good-luck

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...