Gå til innhold

Hva ønsker du å treffe ved elva til sommeren?


Stian38

Inspirert av Dryflyfool lager jeg denne. Hva ønsker du å treffe på ved elva i sommer?  

55 stemmer

  1. 1. Inspirert av Dryflyfool lager jeg denne. Hva ønsker du å treffe på ved elva i sommer?

    • Danica Patrick fra Indy Car
      29
    • The real deal Danica
      33

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

.... hva bety "ved elva" akkurat?

Mener hva du drømmer om å se når du kommer ned til elva. Klekkende danica og ørret som går bananas, eller fru Danica vimsende rundt i bikini? (i mine øyne, og Staffans m/fler, er dette ett ledende spørsmål. Fruen blir bare i veien og gir økt fare for skremt fisk  ;D)

Jeg lær meg norsk nå og sliter litt med preposisjoner, skjønner. men Danica som jeg og fisken elsker er "på" vann, ikke "ved". Så er det viktig å vite hvordan jeg skulle interpretere spørmålet. Hvis jeg er veldig akkurat så velger jeg begge deler, Danica på vann og ved elva ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Hehehe, er fornøyd med kona jeg, så da ble ikke valget så vanskelig :)

bjorni

Me 2. Faktisk såpass at jeg kunne tenke meg ei til.  ;D

Sjansen for å treffe på ei slik danica som øverst er såpass liten i forhold til å treffe på den nederste at jeg glatt hadde gått for første alternativ og så ventet på neste punkt etterpå. Da får det heller være om fisken aldri mer tar danica, men bare rhodanier og ignitaer. Tror til og med mygg hadde vært greit sammen med minnet om den siste Danica... Men måtte jeg velge mellom kona og danica, så hadde begge de to danicaene tapt allerede på startstreken. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at noen av dere har det som skal til, for å holde på denne Danica Patrick, så det er nok igjen litt til meg oså, sånn litt utpå høsten tenker jeg ;D

Prat for deg sjæl!

Dette skjer hver gang jeg tar ut mc`n!(Og det er et slit!):

[attachimg=1]

Ikke no' rart du ser overlegen ut med det knippet der.

.... hva bety "ved elva" akkurat?

Å du lurer på hvilken elv og hvor .........

Har kjerringa di konto her å nå da ?  :)

1-1  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Har kjerringa di konto her å nå da ?   :)

Nope, da hadde jeg nok ikke sagt mer enn at jeg hadde valgt flua. Dessuten tviler jeg bla. på om noen av de danicaene der kan lage like god mat.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjerringa di konto her å nå da ?   :)

Nope, da hadde jeg nok ikke sagt mer enn at jeg hadde valgt flua. Dessuten tviler jeg bla. på om noen av de danicaene der kan lage like god mat.  ;)

Sorry!:

"Not only has the 28-year-old race-car driver taken on the IndyCar and NASCAR circuits, but Scottsdale-based Patrick is undaunted when it comes to cooking, too. She's spent time studying at The Culinary Institute of America at Greystone in Napa Valley, where she proved that she's as skilled in the kitchen as she is on the racetrack."

Sakset fra en artikkel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

danica-patrick-si-bikini-photo.jpg

:rolleyes:

Jøss, hvor fant du det bildet ?  :o

Hun der hang etter meg i elva her i hele fjor, og ventet vel på at jeg skulle flytte fokus fra elva.

Dama var helt på styr, og ga seg ikke før jeg viste frem flueboksen min  :)

Ja, er det ikke typisk? De er bare ute etter fluene våre! Riper i lakken blei det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannetryne med kvinnekropp? Glamourmodels? ;D  ;) Jeg velger ephemera ved elva til sommern..

Det spørs vel på promillen det tenker jeg. Hvis bestemor sender med ei flaske 60% igjen, så ryker du nok på mannetryne, ja... ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Har kjerringa di konto her å nå da ?   :)

Nope, da hadde jeg nok ikke sagt mer enn at jeg hadde valgt flua. Dessuten tviler jeg bla. på om noen av de danicaene der kan lage like god mat.  ;)

Sorry!:

"Not only has the 28-year-old race-car driver taken on the IndyCar and NASCAR circuits, but Scottsdale-based Patrick is undaunted when it comes to cooking, too. She's spent time studying at The Culinary Institute of America at Greystone in Napa Valley, where she proved that she's as skilled in the kitchen as she is on the racetrack."

Sakset fra en artikkel....

Hmm.... spørs om det ikke hadde blitt litt Danica likevel. To kokker er kanskje ikke så dumt. Men når jeg tenker meg om så blir det vel bare mere søl.

Nei, det får nok greie seg med æruvillig(?) perioden.

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannetryne med kvinnekropp? Glamourmodels? ;D  ;) Jeg velger ephemera ved elva til sommern..

Det spørs vel på promillen det tenker jeg. Hvis bestemor sender med ei flaske 60% igjen, så ryker du nok på mannetryne, ja... ;D ;D

Da måtte jeg nok tatt plastpåsan, som egentlig skal brukes til all fisken jeg tar livet av, og tredd ned over huet på a.. pirat Det skulle nok ikke store smilet til før jeg hadde sklidd rundt der og sikla, med spriten til bestemor innabords..  ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...