Gå til innhold

Hva ønsker du å treffe ved elva til sommeren?


Stian38

Inspirert av Dryflyfool lager jeg denne. Hva ønsker du å treffe på ved elva i sommer?  

55 stemmer

  1. 1. Inspirert av Dryflyfool lager jeg denne. Hva ønsker du å treffe på ved elva i sommer?

    • Danica Patrick fra Indy Car
      29
    • The real deal Danica
      33

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer


Anbefalte innlegg

Tror dem er i tvil,begge var vist like mange ganger! ;D

Hehe...Nå har Danica Patrick en visning mer  :D

Men det er jo lovende hvis folk har stemt med hjertet og ikke utfra politisk korrekthet. Klar ledelse til flua. Vi er mer fiskegærne enn kvinnfolkgærne med andre ord  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigve og Ruffen må bli mere realistiske. Å møte henne langs elva er ikke det samme som å få PekkerkakesmULE. Kan være, at med hennes utseende, at hun er en smule selektiv.

For å si det enkelt. Jeg tror flua Danica har mere sjans på ørreten enn dere har på Danica Patrick.

Jeg går i hvertfall for flua!!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer er jeg ferdig med sånn i midten av Mai.... Så for min del ønsker jeg å treffe "The real deal" Ephemera Danica langs elva til sommern ;D

Jeg tviler på at noen av dere har det som skal til, for å holde på denne Danica Patrick, så det er nok igjen litt til meg oså, sånn litt utpå høsten tenker jeg ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, er fornøyd med kona jeg, så da ble ikke valget så vanskelig :)

bjorni

Så du misstenker at kona har ordnet seg en konto her inne?  :D

Hehehe, neida har ingen misstanke om det. Hun bare rister på hodet over at fluefiske kan få så mye oppmerksomhet som det gjør... Og heldigvis så er hun veldig glad for jeg også har en hobby jeg trives med :) Hadde det ikke vært slik så hadde avstemminga kanskje blitt anderledes....

:) :)

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sigve og Ruffen må bli mere realistiske. Å møte henne langs elva er ikke det samme som å få PekkerkakesmULE. Kan være, at med hennes utseende, at hun er en smule selektiv.

For å si det enkelt. Jeg tror flua Danica har mere sjans på ørreten enn dere har på Danica Patrick.

Jeg går i hvertfall for flua!!  ;D

Si ikke det. Jeg er en jævel med damer å sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at noen av dere har det som skal til, for å holde på denne Danica Patrick, så det er nok igjen litt til meg oså, sånn litt utpå høsten tenker jeg ;D

Prat for deg sjæl!

Dette skjer hver gang jeg tar ut mc`n!(Og det er et slit!):

[attachimg=1]

Au da, stakkars mann!

Joda, ser fristende ut, men vi som er litt erfarne vet at slikt kan være et sant h......... Alternativ 2 derimot gir ro og fred i sjelen slik at en kan overleve vintre som denne..

:)

bjorni

bjorni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... hva bety "ved elva" akkurat?

Mener hva du drømmer om å se når du kommer ned til elva. Klekkende danica og ørret som går bananas, eller fru Danica vimsende rundt i bikini? (i mine øyne, og Staffans m/fler, er dette ett ledende spørsmål. Fruen blir bare i veien og gir økt fare for skremt fisk  ;D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrien, denne . . . Danica-klekking er ikke å forakte hvis fisken viser interesse for dem, men det gjør de jo ikke bestandig.

Miss Danica er så avgjort heller ikke å forakte, bare hun ikke kommer i veien for bakslengen, eller er mer keen på kos enn fiske  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...