Gå til innhold

Vis uleste innlegg siden forrige besøk.


Gjest Kalle

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Dere som har problemer, kan dere prøve det som Claus nevner, etter å ha klikket på linken "Vis uleste inlegg....", klikk linken "Klikk her for å søke etter alle uleste emner" litt lenger ned på siden og se om dere får opp noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bishop

Har samme fenomen. Ved å trykke på "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" så får jeg opp ingenting, men ved å trykke linken "alle uleste emner" så kommer de opp.

Dette gjelder uansett med hva og hvor jeg kobler meg til (HTC, Windows 7, Win2k, iPad), og uavhengig av browser (Firefox, Opera, Safari og Explorer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar tid å finne ut av dette dessverre. :-\ Jeg har ikke problemet her hos meg slik at jeg får testet selv, så derfor har jeg alliert meg litt med Marius som har dette problemet for å teste litt på et testforum som ligger på serveren.

Og det er mange ting som kan være årsaken, eller i hvertfall mange forslag på hva som kan være årsaken ser jeg når jeg søker på dette problemet hos SMF og med Google.

Men hvis man er sikker på at dette ikke var noe problem på den gamle serveren, kan vi jo gå ut i fra at dette ikke har noe med hvilken maskin (PC/Mac) eller browser man bruker, eller hvilken IP man bruker.

Da er det jo mer sannsynlig at problemet ligger på den nye Serveren (andre versjoner av serversoftware/innstillinger) eller i den tilpasningen som er gjort av oss der.

Som dere skjønner, vi jobber med saken, men det tar nok tid.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme fenomen. Ved å trykke på "Vis uleste innlegg siden forrige besøk" så får jeg opp ingenting, men ved å trykke linken "alle uleste emner" så kommer de opp.

Dette gjelder uansett med hva og hvor jeg kobler meg til (HTC, Windows 7, Win2k, iPad), og uavhengig av browser (Firefox, Opera, Safari og Explorer).

Ved å gjøre det slik Claus og JFL nevner, så er vel det bedre en ingen ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det kan være at noen må leve med dette problemet da tydeligvis, men har ikke gitt opp helt ennå selv om mulighetene til å fikse dette ser ut til å minske.  :-\

Har prøvd de fleste endringene som har hjulpet noen andre forum, mens andre forum ikke har funnet noen løsning slik som for oss.

Noen har fikset problemene da de flyttet til ny host/server, mens vi fikk dette problemet da vi flyttet. Er nok ikke aktuelt å flytte til ny host/server igjen på grunn av dette. :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dry-fly snob

Jeg har funnet ut at når jeg bruker internet explorer så fungerer: "Vis uleste innlegg siden forrige besøk", men vis jeg bruker Google Chrome og logger meg på med den, så kommer det ikke opp noen uleste innlegg siden jeg var innom sist, og det kan være dagevis. Hvilken nettlesere bruker dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dry-fly snob

Det jeg også har fått med meg er...brukte Google Chrome en stund etter at fluefiskesiden byttet server og alt fungerte smertefritt. t.o.m. "vis uleste innlegg..." fungerte, men så brukte jeg Ccleaner og etterpå så fungerte ikke "vis uleste innlegg..."  mere, dette har jeg testet på 2 maskiner, samme skjedde på begge 2, mens alt fungerer smertefritt på ie...noen andre som har erfaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapatalk hadde vært glimrende, ja takk :)

Forøvrig har jeg samme problem som de andre. "Ingen uleste emner siden ditt siste besøk" får jeg nå. Har ikke vært innom på nesten et døgn, så regner med at det skulle vært 3-4 sider med uleste emner...

Gjelder Firefox 4.01 og Chrome på  Win7 og WinXP, samt Firefox 3.x på CentOS (Linux)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har brukt Firefox, men nå funker ikke "Vis ulest..." lenken lenger. Her en dag testet jeg tilfeldig Google Chrome, og da funka det. Siden har jeg brukt Chrome uten problemer.

Har en mistanke om at det kan ha noe med Firefox 4.0 å gjøre.

Anders...

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...