Gå til innhold

Oliver perser på ørret.


Gjest Oliver

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

For noen år siden la jeg ut en tråd om Oliver som fanga sin første ørret.

Den er her.

http://www.fluefiskesiden.no/forum/index.php?topic=8498.0

I dag perset Oliver på ørret (sluk da men), og fikk en større fisk i mitt "småfiskvann" eb jeg noen gang har fått der.

Først fikk han en på ca 200gr, så en på 250, så en på rundt 300.

Så skulle vi hjem, jeg kasta sluken så langt ut jeg klarte for han, og begynte å pakke sammen fluestanga. jeg kikker ut på Oliver, og ser at sluken snart er inne. Tre meter fra land, så plasker det. Oliver har fisk, og han roper at den er tung.

Jeg tenker at den ser fin ut, og er sikkert rundt 300 den også. Noe som er en fin fin fisk her.

Når jeg håver fisken, ser jeg fort at han har knust fattern i dette vannet :)

Fisken, 36cm, rett over 450gr, en mørk myrfisk, men pytt pytt. Oliver har i hvert fall persa på ørret i en aldre av 6 år :) Stor dag for både fatter og Oliver.

Første fisk, ca 250-300gr

5624210776_e88a9a194e_z.jpg

Kjøre fisk :)

5624211436_31fd52ec35_z.jpg

Fisken.

5624211038_4437a3bd62_z.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Takk for flotte tilbakemeldinger.

Han har allerede begynt å spørre hvor stor min største fisk er i det vannet..................

Og snakker om noe sånn som ..... har ikke du fisket der veeeeldig lenge da?...................

Pappa....Visst en får en liten fisk, og en annen får tre stk som er mye større... Er den siste MYE bedre å fiske da? :D

Men men, tåler alt når det gjelder han.... I Hvertfall til han blir åtte. Da vankeer det juling om han slenger med leppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...