Gå til innhold

Vil du bruke fluefiskesiden på smartphone med Tapatalk?


Oddbjørn

Vil du bruke fluefiskesiden på smartphone med Tapatalk?  

52 stemmer

  1. 1. Vil du bruke fluefiskesiden på smartphone med Tapatalk?

    • Ja, har allerede installert tapatalk
      6
    • Ja, det høres interessant ut
      33
    • Nei, Har ikke smartphone
      6
    • Nei
      7
    • Kanskje
      3


Anbefalte innlegg

Med velsignelse fra 2m har jeg testet Tapatalk på iphone mot fluefiskesiden sitt testforum. Applikasjonen koster 17 kroner og lar en lese og poste meldinger. Opplastning av bilder fra mobilen går veldig raskt (selv uten 3g) og det er egen hosting av bilder på tapatalk. Støtter også pm'er og søking i forumet. Veldig mye raskere å bruke enn å gå inn via webbrowseren på mobilen.

Tapatalk finnes for iPhone, Android og Blackberry telefoner.

Legger ut en liten poll for å lodde interessen av å bruke en slik app mot fluefiskesiden så kanskje det får litt fart i Rune sin besluttning når han er tilbake fra Irland  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Svarte NEI.

Når jeg er på fisketur er det er sann fornøyelse å slippe å være nettilkoblet :D

Resten av året har jeg stort sett alltid tilgang på nett via laptop (Mac) så mobil bruker jeg kun

til å ringe med samt å sende en svært kort sms i ny og ne :D

Smarttelefon er nok langt unna for min del :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm . . . Trodde tapatalk var noe matprat eller noe i den duren  ;D

Ja-ja, kanskje jeg kan få brukt den kuuule Experia Arc'en min til noe fornuftig, selv om jeg ikke vil være bekjent av hverken mobil eller nettverk når jeg er i elva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt noe om å ta med seg telefonen med til elva? Der jeg trives med stanga er det ikke dekning engang :)

Nei, smartphone er kjekt i bilen, på kafeen, i butikken, på dass etc etc..

Av og til er det kjekt å kunne ta frem ffs.no når damene er på H&M :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har sagt noe om å ta med seg telefonen med til elva? Der jeg trives med stanga er det ikke dekning engang :)

Nei, smartphone er kjekt i bilen, på kafeen, i butikken, på dass etc etc..

Av og til er det kjekt å kunne ta frem ffs.no når damene er på H&M :rolleyes:

Helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Merkelig. Gamle brukernavn får ikke logget inn. Hjalp heller ikke å skifte navn (til Bodenhecht), som forventet :)

Får kanskje lage meg en "Bunngjedden"-bruker...

Er ikke visningsnavnet som er problemet, men brukernavnet. Brukernavnet kan du ikke endre selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke visningsnavnet som er problemet, men brukernavnet. Brukernavnet kan du ikke endre selv.

Jeg, derfor skrev jeg "som forventet" og at jeg må lage meg en ny bruker ;)

Jeg endret brukernavnet fra "Bånngjedda" til "Bunngjedda", så nå skal du kunne bruke Tapatalk uten å lage ny bruker.  :)

Visningsnavnet er som Oddbjørn sier ikke det som trengs å endres.

Flere som trenger å endre brukernavnet pga æøå i brukernavnet, send meg en PM så skal jeg gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Jeg har brukt dette litt i dag, og vet ikke helt hva jeg mener.

Jeg synest ffs var bra å lese som vanlig på telefonen jeg. Der var den identisk av PCversjonen, og brukte de samme knappene. Kan slett ikke si om dette her er bedre :) Men kult å kunne legge opp bilder da :)

"Live fra elva"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en HTC Decire HD som jeg er sykt glad i. Fikk tilbud i stad om å kjøpe tapatalk når jeg entret ffs via mobilen. Så det kostet penger, så jeg droppet det, men det er godt mulig jeg prøver. Hvordan funker det? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...