Gå til innhold

Sneaky Bastards


Marius N

Anbefalte innlegg

Ble tipsa av en hyggelig sjel her inne om at en viss nettbutikk kjørte 50% på alt fiskeutstyr på selveste 17. mai og klinte til på litt forskjelig. Handlet litt på denne siden før så jeg var klar over den stive prisen for frakt så tok i litt ekstra da jeg bestillte. Stussa litt på at det kun var 1-3 i beholdning på alle varer jeg var innom men tenkte ikke noe mer over det! Sendte ordren, betalte med kort og fikk 2 bekreftelser - betalte varer og en ordrebekreftelser. Sweet tenkte jeg!

Meeeeen nei, kom hjem nå og da hadde snikene strøket alt bortsett fra en ussel skyteklump til den nette sum av 300 kroner men frakten på 120 lot de ligge igjen! Av prinsipp ville jeg ikke kjøpt en line og betalt 1/3 i frakt - da kunne jeg støtta den lokale sjappa istedet!

Snakk om dårlig forretningsskikk. Ikke en gang tok de kontakt og spurte om jeg kunne tenke meg å få etterlevert  varene og/eller ta noe annet! Her går jeg langt i å si at sjappe bevisst gambla på å gå tomme! Hadde de varene vært solgt til full pris vedder jeg for at de hadde strukket seg langt i å levere dem!

Lokke tilbud er en stygg sak og kan vedde på at de har relativt god inntjening på den fraktsatsen også!

Velbekomme og lykke til videre kjære nettbutikk!

Mvh

Ex kunde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kvittering på x-antall produkter til x-redusert pris og skal ha det så snart de får produktene på lager..

Tipper det er snakk om den nettbutikken med liek 2 Haze-sneller og 3 GL fario-stenger elns?

Var innom nettbutikken i tre minutter på 17 mai før jeg lukket nettleseren i ett eneste stort "LOL" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kvittering på x-antall produkter til x-redusert pris og skal ha det så snart de får produktene på lager..

Tipper det er snakk om den nettbutikken med liek 2 Haze-sneller og 3 GL fario-stenger elns?

Var innom nettbutikken i tre minutter på 17 mai før jeg lukket nettleseren i ett eneste stort "LOL" :D

Er nok den sjappa du sikter til der ja, men jeg var nok ikke så smart å lukke nettleseren! Har både kvitering og bekreftelse men like etter de hadde "strøket" ordren sendte de sendingsbekreftelse med sporing! Men jeg skal ikke gi meg ;D Skjerm bilde av postens side som bekrefter "ukjent sporingsnummer" er lagret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også innom denne sjappa og kikket den aktuelle dagen, og la merke til at det svært begrensede antallet av samtlige varer på lager . . . Ihvertfall de varene det liksom skulle være halv pris på.

Fikk følelsen av at dette var noe useriøst, så jeg lot være å bestille noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I am just a humble man..." Hvorfor kan man ikke si hva denne sjappa heter så andre slipper å bomme. Er ikke dette et forum for fluefiskere og bør ikke vi beskytte hverandre?

du sei nokka der. å eg må sei at eg kunne å tenkt meg å vite om det! men det man ikke veit fra før av har man vell heller ikke godt av å vite? :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I am just a humble man..." Hvorfor kan man ikke si hva denne sjappa heter så andre slipper å bomme. Er ikke dette et forum for fluefiskere og bør ikke vi beskytte hverandre?

men det man ikke veit fra før av har man vell heller ikke godt av å vite? :-\

Om du har den holdningen generelt i livet synes jeg oppriktig synd på deg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I am just a humble man..." Hvorfor kan man ikke si hva denne sjappa heter så andre slipper å bomme. Er ikke dette et forum for fluefiskere og bør ikke vi beskytte hverandre?

men det man ikke veit fra før av har man vell heller ikke godt av å vite? :-\

Om du har den holdningen generelt i livet synes jeg oppriktig synd på deg! :D

da må nok du ha misforstått meg. men det jeg mente var at det nesten kunne virke sånn med det som va sagt lengre opp på sia..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ringe butikken, dem ordner sikkert opp? Fikk en jakke engang som ikke var stor nok så sendte dem ny med en gang og returlapp.

Bestilte på det 17mai tilbudet selv og la merke til at etter min bestilling hadde lagerbeholdningen minka med 1 på de produktene jeg bestilte, virka bra det. Ellers kan jeg legge til at status er "Plukking" og ingenting er strøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kvittering på x-antall produkter til x-redusert pris og skal ha det så snart de får produktene på lager..

Tipper det er snakk om den nettbutikken med liek 2 Haze-sneller og 3 GL fario-stenger elns?

Var innom nettbutikken i tre minutter på 17 mai før jeg lukket nettleseren i ett eneste stort "LOL" :D

.. og de eksemplarene av Haze /Fario de plutselig hadde bare 1 eller 2 av, var  i tillegg i størrelse /lengde og klasse som var uaktuelle for 95% av oss..

Tenkte også jeg skulle gjøre et kupp på GL Presentation og 4-cast i #4 -#5, men de var plutselig ikke valgbare alternativer den dagen..

Den dårligste salgsjippo'en jeg har sett på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Jeg slo til på et par varer allerede 16. mai, var 50% avslag da også. Fikk bl.a en Regal Medallion bindestikke til halv pris og alt virker på å være på vei med posten. Er som monkelusa sier, de har live oppdatering av lageret, så det er nok derfor alternativene ble få etterhvert

For min del et vellykket salg, ikke ofte man får en Regal til 1200 spenn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo til på et par varer allerede 16. mai, var 50% avslag da også. Fikk bl.a en Regal Medallion bindestikke til halv pris og alt virker på å være på vei med posten. Er som monkelusa sier, de har live oppdatering av lageret, så det er nok derfor alternativene ble få etterhvert

For min del et vellykket salg, ikke ofte man får en Regal til 1200 spenn :D

F........var det der Regal'en forsvant?  ???  jaja  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storfemti

Jeg slo til på et par varer allerede 16. mai, var 50% avslag da også. Fikk bl.a en Regal Medallion bindestikke til halv pris og alt virker på å være på vei med posten. Er som monkelusa sier, de har live oppdatering av lageret, så det er nok derfor alternativene ble få etterhvert

For min del et vellykket salg, ikke ofte man får en Regal til 1200 spenn :D

F........var det der Regal'en forsvant?  ???  jaja  :D

Du får se den på Kvarven i sommer ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakker på vei. Spent på innholdet ???

Bestilte blant annet et GL Coastal til 400,- og et GL 4cast til 300,-

I tillegg til en Junglecocknakke #A til 950,- +++

Flere av artiklene jeg bestilte har de fortsatt igjen av på lager, så det må være lov å håpe.

Har tidligere hatt gode erfaringer med aktuelle nettbutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en relativ krass mail gikk butikken langt i å ordne opp, fikk ikke det jeg skulla ha men noe i samme gata. Ordren måtte jeg legge inn selv så nå får jeg bare håpe de krediterer (hele) halve prisen samt frakta!

PS; Viste ikke coastal kosta 800 nå, prisene går raskt opp gitt... ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en relativ krass mail gikk butikken langt i å ordne opp, fikk ikke det jeg skulla ha men noe i samme gata. Ordren måtte jeg legge inn selv så nå får jeg bare håpe de krediterer (hele) halve prisen samt frakta!

PS; Viste ikke coastal kosta 800 nå, prisene går raskt opp gitt... ;D

Bra de skal ordne opp, tror ikke dette er av de værste nettbutikkene.

PS PS; Det er jo slik det bruker å være. Selv om butikkene selger det til en lavere pris normalt, så er jo ofte tilbudene i forhold til veiledende fra leverandør. Og da stemmer jo prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kommer vel an hvem som ser, her er nok reglene klare; Veiledende/før pris skal være synlig. selger du en vare for 500 og annonserer 50% avslag ja da er prisen 250 og ikke 300 fordi en leverandør har en veiledende pris i et eller anne dokument;)

Tror heller ikke denne butikken er så ille egentlig, kanskje de hadde litt uflaks:)

Etter en relativ krass mail gikk butikken langt i å ordne opp, fikk ikke det jeg skulla ha men noe i samme gata. Ordren måtte jeg legge inn selv så nå får jeg bare håpe de krediterer (hele) halve prisen samt frakta!

PS; Viste ikke coastal kosta 800 nå, prisene går raskt opp gitt... ;D

Bra de skal ordne opp, tror ikke dette er av de værste nettbutikkene.

PS PS; Det er jo slik det bruker å være. Selv om butikkene selger det til en lavere pris normalt, så er jo ofte tilbudene i forhold til veiledende fra leverandør. Og da stemmer jo prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Uansett flaks uflaks dårlig planlegging, så finns det vel ingen anledning i å ikke si hvilken butikk det er. Det handler ikke om å henge ut, men å informere andre. Da kan man i det minste være obs på detaljene neste gang man bestiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kommer vel an hvem som ser, her er nok reglene klare; Veiledende/før pris skal være synlig. selger du en vare for 500 og annonserer 50% avslag ja da er prisen 250 og ikke 300 fordi en leverandør har en veiledende pris i et eller anne dokument;)

Tror heller ikke denne butikken er så ille egentlig, kanskje de hadde litt uflaks:)

Nå henviser da også aktuelle nettbutikk til "veiledende pris". Så de har nok sitt på det tørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...