Gå til innhold

Of topic/kritikk av Vakmag.com - updates


Gjest Terje Refsahl

Anbefalte innlegg

Fra spøk til revolver..

Ser jo at det kan bli problematisk mht rekrutering i _enkelte_ tilfeller, men igjen så tror jeg vi overreagerer litt..

Det pupper.. ufarlige pupper satt inn i en humoristisk artikkel..

Med mindre man er Anniken Huitfeldt så tror jeg de fleste tar den med et smil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest staffan@epost.no

jeg kjenner fluefiskemiljøet rimlig godt....det er veldig paradoksalt at det er så mange ungkarer i dette miljøet...... det er klart at det finnes gratasser blandt dem...jeg har sett en rekke sluefisker dersom brede hofter og fyldig byste fyller vadere og vest....vi vet at det er ikke vanlig med nakene bryster ved elva...... det er bimboer som lever av å bli fotografert som eksponerer seg........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forslår de som synes dette er bare moro og veldig uskyldig tar et bilde av seg selv i lignende positur/bekledning og legger det inn på en homo nettside med åpen email, facebok etc. for konstruktiv tilbakemelding mm... bare for å få en ide om hvordan det vil være et "objekt" for det mannlige blikk .. ;D

Dårlig vurdering av VAK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke brydd meg mindre....

om jenter/kvinner som kunne tenkt seg å starte med ff, ikke klarer å skille mellom seriøse artikkler og slike artikkler (for den saks skyld menn) da kan de egentlig finne på noe annet å gjøre.

om man skulle sett på alt som finnes på nettet med seriøse briller, da kunne man like godt kuttet ut haele skiten.

og jeg må si at women in waders er teite saker, bare for desperate karer/traktor lesber.

det som bekymrer meg mer er alle de skjelletene som kalles vakre/modeller osv osv. DET er noe som bør fjernes og kalles skadelig. å se normale nakne kvinner, er bra. da kan damene se at det er slik man egentlig skal se ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Du får skrive til coca cola å få stoppet coca cola light reklamen også da. Latterlig, useriøs kritikk! Om de skaper debatt så er vel journalistjobben deres gjort ;) Og det er vel det minste problemet på ffs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forslår de som synes dette er bare moro og veldig uskyldig tar et bilde av seg selv i lignende positur/bekledning og legger det inn på en homo nettside med åpen email, facebok etc. for konstruktiv tilbakemelding mm... bare for å få en ide om hvordan det vil være et "objekt" for det mannlige blikk .. ;D

He-he . . . Om det var slik at bilder av lettkledde jenter i magasiner/internet var belastende for jenter generelt, så kunne de vel knapt gått utendørs i det hele tatt.

Om man er slik stilt at man ser på jenter, med eller uten fluestang, som "objekter", så burde man kanskje holde seg inne på gutterommet sitt til det evt "går over"  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forslår de som synes dette er bare moro og veldig uskyldig tar et bilde av seg selv i lignende positur/bekledning og legger det inn på en homo nettside med åpen email, facebok etc. for konstruktiv tilbakemelding mm... bare for å få en ide om hvordan det vil være et "objekt" for det mannlige blikk .. ;D

Kjenner du noen som betaler godt stiller jeg gjerne opp med mine nydelige mannebryster, skulle ha finansiert ei ny line og no greier.. :o;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Så hvis man har en annen oppfatning av hva som er respektløst og tullete så er man altså en gammel griner?  :rolleyes:

Jaja, jeg antar at ikke mange av dere som synes dette er helt i orden fisker sammen med kvinner... :P

Et lite motstykke, hehe: leatheroaks

Dette var noe jeg fant for noen år siden når jeg søkte etter noen sterke vadere jeg kunne bruke til stuntvading under konkurranse. Har fortsatt sår i sjela. *grøss*

At denne siden får hunkjønn til å sikle noe særlig er nok heller tvilsomt.  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer tits, mindre harr!  ;)

Second that ;D

Seriøst så er jeg veldig enig med mye her. Pupper i fiskemagasin er litt uvant for meg... Når det er sagt vet damer å utnytte "damegreier" når det skal gangne dem. Se på det tyske landslaget i fotball.... Jeg personlig driter i puppebilder...

Erik nevner sin beste fiskekompis. Det er nå dessverre sånn at hun vekker masse oppmerksomhet nettopp fordi hu er dame ei et miljø der menn dominerer. Det er ofte veldig gode tanker bak. Folk skal være ekstra hyggelig og vise sine "beste sider" slik at hu skal føle seg velkommen. Og det selv om hun har fisket lengre enn flere av de hu møter.

Det finnes sikker de som bare er vemmelige og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man har en annen oppfatning av hva som er respektløst og tullete så er man altså en gammel griner?  :rolleyes:

Jaja, jeg antar at ikke mange av dere som synes dette er helt i orden fisker sammen med kvinner... :P

Et lite motstykke, hehe: leatheroaks

Dette var noe jeg fant for noen år siden når jeg søkte etter noen sterke vadere jeg kunne bruke til stuntvading under konkurranse. Har fortsatt sår i sjela. *grøss*

At denne siden får hunkjønn til å sikle noe særlig er nok heller tvilsomt.   ;D

Vurderte du ikke engange et sett med en rød og en gul vader  ?

Stilig. :D

;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis man har en annen oppfatning av hva som er respektløst og tullete så er man altså en gammel griner?  :rolleyes:

Jaja, jeg antar at ikke mange av dere som synes dette er helt i orden fisker sammen med kvinner... :P

Et lite motstykke, hehe: leatheroaks

Dette var noe jeg fant for noen år siden når jeg søkte etter noen sterke vadere jeg kunne bruke til stuntvading under konkurranse. Har fortsatt sår i sjela. *grøss*

At denne siden får hunkjønn til å sikle noe særlig er nok heller tvilsomt.   ;D

jeg fisker sammen med ei jente....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ble jeg skuffa over vakmag som faller ned i grøfta i ett forsøk på å være redaksjonelt på linje med manneblad som VI Menn, FHM og alle disse bladene.

Fluefiske er sært og nerdete når man kommer over ett visst nivå. Noen av artiklene som var publisert på vagmag virka til å være seriøst og endelig så hadde vi nerder noe å fordype oss i og følge med på. Spennende med alt som er nytt.

Da blir man oppgitt over en flåsete artikkel med damer i vadebukse med puppene i det fri.

Det hører ikke noe sted hjemme om ikke da vakmag ønsker å henvende seg til ungkarer og spellemenn.

Men den linken som Erik dro frem her i stad og jeg var dum nok til å trykke på var forferdelig.

At man kan klare å huske adressa eller lenken er enda værre.

Hadde jeg ved ett uhell kommet borti noe sånn med min pc så hadde pc havnet på elva  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicolaj brekke

Åja, jeg snakket om de flinkeste jeg...  :P

(Kunne redigert vekk spellemenn, har liten tro på at veletablerte familiemenn får samme erfaringsgrunnlaget over tid...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...