Gå til innhold

Bildetråden 2012


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Steike ta, Andrè, WT-5 er kult!!

Skulle mer enn gjerne ha en slik, bare synd tilleggsutstyret er så himla dyrt ;D

Jeg har prøvd WT-5 med iPad'n nå.

Ser ut som man kan styre det meste på kameraet ved å bruke iPhone og iPad, både ved filming og bilder  ???

Litt test i stua i kveld  :)

8233103812_dcd7f1a6a8_b.jpg

8233104134_f3c379261a_b.jpg

8232041777_8f9c01d3f0_b.jpg

Og "Prince og darkness", som Willy sier, har fått en tronfølge her i heimen  ;D

8233103524_1084d6ff8f_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med nye leketøy ∆ndré, ikke mye som slår de første ukene med nytt utstyr!  <<l Hvordan er responsen fra iPad til kamera?

Her plumpet det ned en stor pakke fra Really Right Stuff i dag, så julen kom tidlig i år her også  ;D

Really Right Stuff =  <<l Man får det vel ikke så mye bedre enn RRS, sier dem. Men det er dyrt. Har selv en L-plate og et BH-40- hode, med en Compact Lever-Clamp derfra, og den er fenomenalt stabil og lett å håndtere.

iPad'n oppdaterer LiveView ganske så kjapt, men ikke i nærheten av selve LiveViewen på kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike ta, Andrè, WT-5 er kult!!

Skulle mer enn gjerne ha en slik, bare synd tilleggsutstyret er så himla dyrt ;D

Jeg har prøvd WT-5 med iPad'n nå.

Ser ut som man kan styre det meste på kameraet ved å bruke iPhone og iPad, både ved filming og bilder  ???

Litt test i stua i kveld  :)

Og "Prince og darkness", som Willy sier, har fått en tronfølge her i heimen  ;D

[im

Skulle mene det meste kan gjøres via en ekstern enhet, lik Ipad ja. Gir jo mange artige bruksmuligheter. Det har jo funnet eksterne, trådløse skjermer tilgjengelige en stund, (dog uten styring(?)) men ikke på noe folkelig som Ipad/Iphone. Dette må vel være det ultimate leketøy <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk med nye leketøy ∆ndré, ikke mye som slår de første ukene med nytt utstyr!  <<l Hvordan er responsen fra iPad til kamera?

Her plumpet det ned en stor pakke fra Really Right Stuff i dag, så julen kom tidlig i år her også  ;D

Really Right Stuff =  <<l Man får det vel ikke så mye bedre enn RRS, sier dem. Men det er dyrt. Har selv en L-plate og et BH-40- hode, med en Compact Lever-Clamp derfra, og den er fenomenalt stabil og lett å håndtere.

iPad'n oppdaterer LiveView ganske så kjapt, men ikke i nærheten av selve LiveViewen på kameraet.

Har hatt BH40'en og L-plate selv nå og er ekstremt fornøyd! <<l Ble nye karbon-bein, makro rails og leaver-clamp da jeg ikke var så glad i den skru-knob saken jeg hadde.

Enig Willy... er mye spennende muligheter fremover når man kan ha release og mulighet for fjernstyring/ programmere på iPhone/telefon - men får nok vente en stund før det blir yttligere upgrades gitt  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...