Gå til innhold

Bildetråden 2012


Gisle Helgesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Takk for tilbakemeldingene gutta.  <<l

litt knipsing av bilder blir det alltid tid til vet du Willy. ;) Spesielt når fotomodelen er så vakevillige som denne her. Men blir jo alltid litt stresset av at det står en ivrig herre å ønsker å fange den også, så det blir litt begrenset hvor lenge man ligger der å knipser. Skulle hatt en 400 mm det hadde vært saker. 200 og hard cropping går ut over kvaliteten. men det blir nå sånn høvlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, Dirty Synnøve... Finnes det bilder ?

Faktisk ikke, Jan . . .  ;D Dette med å ta bilder av fluer har jeg enda ikke skjønt hvordan man får til, ellers har jeg endel fluer jeg gjerne skulle postet i inspirasjonstrådene.

Har både macro og "super macro" på det staselige kameraet mitt, men ikke pokker om det er mulig å få fokusert på ei flue på nært hold  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, Dirty Synnøve... Finnes det bilder ?

Faktisk ikke, Jan . . .  ;D Dette med å ta bilder av fluer har jeg enda ikke skjønt hvordan man får til, ellers har jeg endel fluer jeg gjerne skulle postet i inspirasjonstrådene.

Har både macro og "super macro" på det staselige kameraet mitt, men ikke pokker om det er mulig å få fokusert på ei flue på nært hold  :-\

Sender du meg de fluene du vil ha bilde av, kan jeg gjerne fotografere de for deg :) Kjapt gjort når ting er innstilt og klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, Dirty Synnøve... Finnes det bilder ?

Faktisk ikke, Jan . . .  ;D Dette med å ta bilder av fluer har jeg enda ikke skjønt hvordan man får til, ellers har jeg endel fluer jeg gjerne skulle postet i inspirasjonstrådene.

Har både macro og "super macro" på det staselige kameraet mitt, men ikke pokker om det er mulig å få fokusert på ei flue på nært hold  :-\

Sender du meg de fluene du vil ha bilde av, kan jeg gjerne fotografere de for deg :) Kjapt gjort når ting er innstilt og klart.

Slå til, Lars :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, Dirty Synnøve... Finnes det bilder ?

Faktisk ikke, Jan . . .  ;D Dette med å ta bilder av fluer har jeg enda ikke skjønt hvordan man får til, ellers har jeg endel fluer jeg gjerne skulle postet i inspirasjonstrådene.

Har både macro og "super macro" på det staselige kameraet mitt, men ikke pokker om det er mulig å få fokusert på ei flue på nært hold  :-\

Sender du meg de fluene du vil ha bilde av, kan jeg gjerne fotografere de for deg :) Kjapt gjort når ting er innstilt og klart.

Slå til, Lars :D

Takk for tilbudet Henning, men jeg trives litt med å være den mystiske eksperten også, som alle vet binder de mest suverene fluer som tenkes kan, men som ingen har sett  ;D

Neida, jeg må bare se å finne ut hvorfor kameraet mitt kun fokuserer på ting i bakgrunnen når macrofunksjonen er aktivisert, så blir det nok bildespesial etterhvert  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...