Gå til innhold

Åpningsfest i Hunnselva Lørdag 12.mai


Roy Ole L. Jakobsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 221
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Som sagt, ikke ha så høye forhåpninger :) Det virker på folk som det er ei elv med masse fisk og masse stor fisk.... neppe :) Men ja, det er ei trivelig elv :)

Jeg har snakka litt med Andrè og han har sagt at det kan være litt krevende/frustrerende til tider.

Vi får ta det som det er og så får heller fangsten komme som en bonus <<l.

Uansett så skal det bli deilig med litt elvefiske igjen 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hele elva, utenom øverste del av fluesona, gått brun og stygg, så det har vært elendige forhold . . .

Det er en bekk som renner ut i elva midt i fluesona som fører med seg møkkvannet.

Etter regnværet natt til i dag har elva steget betraktelig, og det var kun småfisk å se som vaket i dag.

Om det ikke kommer mer nedbør i løpet av kvelden/natta vil sannsynligvis elva ha klarnet opp til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har hele elva, utenom øverste del av fluesona, gått brun og stygg, så det har vært elendige forhold . . .

Det er en bekk som renner ut i elva midt i fluesona som fører med seg møkkvannet.

Etter regnværet natt til i dag har elva steget betraktelig, og det var kun småfisk å se som vaket i dag.

Om det ikke kommer mer nedbør i løpet av kvelden/natta vil sannsynligvis elva ha klarnet opp til i morgen.

I følge Yr skal det ikke komme noe nedbør å snakke om,men de har tatt feil før :P..

Hadde vært kult om det en sjelden gang kunne klaffet med vær/vind/klekking/vak....,isåfall hadde det vært første gang denne sesongen <<l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ok å sove i en av gapahukene langs elva. Håper det er lov, for det gjorde jeg.....

Ja, men vanskelig terreng da. Lett å gå på snørra!  ;D ;D

Ja man må passe seg for de røttene som griper etter føttene dine. Har tenkt litt på å saksøke fiskegruppa der oppe for ikke å informere om hvor farlig det faktisk er å ferdes lang denne elva nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt rart at det er igjen trær og busker langs veien der synes jeg. Gjorde ett lite inngrep i naturen med ei flue og en heavy baksleng når jeg var der borte, og jeg er vel ikke den eneste som har dratt litt i buskaset regner jeg med... ;D

Flua røyk, så hvis du trenger en cdc mygg henger den i buskene ved den lille brua nedafor blekkdammen.. :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig litt rart at det er igjen trær og busker langs veien der synes jeg. Gjorde ett lite inngrep i naturen med ei flue og en heavy baksleng når jeg var der borte, og jeg er vel ikke den eneste som har dratt litt i buskaset regner jeg med... ;D

Flua røyk, så hvis du trenger en cdc mygg henger den i buskene ved den lille brua nedafor blekkdammen.. :-*

Om jeg fikk igjen så mye som en brøkdel av alle fluene jeg har parkert i trærne langs hunnselva så kunne jeg nok fylt noen fluebokser  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...