Gå til innhold

Åpningsfest i Hunnselva Lørdag 12.mai


Roy Ole L. Jakobsen

Anbefalte innlegg

Det er nå under 1 mnd. til Hunnselva åpner 10.mai for fiskesesong 2012. Og i forbindelse med åpningen vil Vestre Toten JFF i samarbeid med Jakt & Friluft Gjøvik arrangere en markering av dette Lørdag 12.mai på Blekkdammen i Hunnselva.

Jakt & Friluft stiller opp med en rekke demostenger som kan testes direkte i elva hvor du skal bruke dem. Det blir gratis grillmat til dere som dukker opp.

De som ønsker en innføring i praktisk nymfefisking blir med Per Erik Svenskerud.

Vi kårer en uhøytidelig mester i lengdekast med pilkestikke, hvor premien er årskort i elva.

Vi avslutter dagen innomhus med fluebinding, rock`n roll og knikt  ;D

Alle er vel møtt til åpningsfæst i Hunnselva Lørdag 12.mai

PS. mer info kommer etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Dægern. Gratis grillmat? Må kjøre et kranselag for gutta på jobb. Da kommer det 30 polakker og 20 andre sultne byggningsarbeidere. Her kan det spares penger pppirat Holder dere øl og?

Nei dette var et trivelig tiltak :) Skulle ønske jeg kunne komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægern. Gratis grillmat? Må kjøre et kranselag for gutta på jobb. Da kommer det 30 polakker og 20 andre sultne byggningsarbeidere. Her kan det spares penger pppirat Holder dere øl og?

Nei dette var et trivelig tiltak :) Skulle ønske jeg kunne komme.

Bare å ta turen Frode - er jo en pitteliten svipptur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægern. Gratis grillmat? Må kjøre et kranselag for gutta på jobb. Da kommer det 30 polakker og 20 andre sultne byggningsarbeidere. Her kan det spares penger pppirat Holder dere øl og?

Nei dette var et trivelig tiltak :) Skulle ønske jeg kunne komme.

Bare å ta turen Frode - er jo en pitteliten svipptur.

Det hadde vært utrolig hyggelig men det blir nok litt vrient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dægern. Gratis grillmat? Må kjøre et kranselag for gutta på jobb. Da kommer det 30 polakker og 20 andre sultne byggningsarbeidere. Her kan det spares penger pppirat Holder dere øl og?

Nei dette var et trivelig tiltak :) Skulle ønske jeg kunne komme.

Bare å ta turen Frode - er jo en pitteliten svipptur.

Det hadde vært utrolig hyggelig men det blir nok litt vrient.

Hva hvis jeg kan friste med noen sånne kapok-dotter på 4 bein og bever-kebab på brødskive ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tar nok turen, hvordan er det med overnattingsmuligheter? Er det et godt hotell med treningsrom og swimmingpool i nærheten, alternativt et sted jeg kan slå opp teltet?

Etter hva jeg har hørt, er det mulig å ovenatte på lokalet der. OM det skulle skjære seg, eller bli for mange, tar jeg med lavoen og setter opp den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok turen, hvordan er det med overnattingsmuligheter? Er det et godt hotell med treningsrom og swimmingpool i nærheten, alternativt et sted jeg kan slå opp teltet?

Etter hva jeg har hørt, er det mulig å ovenatte på lokalet der. OM det skulle skjære seg, eller bli for mange, tar jeg med lavoen og setter opp den :)

Kan jeg da eventuelt sette opp teltet mitt inne i lavoen din, Tor Arne. Spesielt i tilfelle det blir mye regn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligheter for å få kvilt litt innadørs skal bli mulig - evt. på liggeunderlag der vi slår rot på kvelden.

Om ikke så finnes det hyttemuligheter på Raufoss Badeland, som forøverig har et flott badeanlegg for de som måtte ønske.

____________________________________________________________________

Erik Eikre stiller på Lørdag med hele sinn demostangkolleksjon  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar nok turen, hvordan er det med overnattingsmuligheter? Er det et godt hotell med treningsrom og swimmingpool i nærheten, alternativt et sted jeg kan slå opp teltet?

Etter hva jeg har hørt, er det mulig å ovenatte på lokalet der. OM det skulle skjære seg, eller bli for mange, tar jeg med lavoen og setter opp den :)

Kan jeg da eventuelt sette opp teltet mitt inne i lavoen din, Tor Arne. Spesielt i tilfelle det blir mye regn?

Ja, det er ikke no problem det, men da må jeg bli med inn i teltet ditt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det kan godt være at jeg ser dårlig men jeg finner ikke noe om når arrangementet begynner

Lørdag den 12.mai.

Når starter ballet :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt være at jeg ser dårlig men jeg finner ikke noe om når arrangementet begynner

Lørdag den 12.mai.

Når starter ballet :D

Terje

Tror neimen ikke det er satt opp noe konkret tidspunkt enda jeg Terje, annet enn at vi blir å treffe der fra formiddagen og utover eftan.

Vil tro de fleste er på plass ved 11-12 tida, så vil det forhåpentligvis slenge innom fluefiskere som er i elva for å fiske utover dagen.

Kommer vel nærmere info om tidspunkt etterhvert  ;)

PS ! Observerte de første sporadiske baetis-klekkingene onsdag denne uka, og vanntemperatur i går var 8 grader  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Refsahl

Det kan godt være at jeg ser dårlig men jeg finner ikke noe om når arrangementet begynner

Lørdag den 12.mai.

Når starter ballet :D

Terje

Tror neimen ikke det er satt opp noe konkret tidspunkt enda jeg Terje, annet enn at vi blir å treffe der fra formiddagen og utover eftan.

Vil tro de fleste er på plass ved 11-12 tida, så vil det forhåpentligvis slenge innom fluefiskere som er i elva for å fiske utover dagen.

Kommer vel nærmere info om tidspunkt etterhvert  ;)

PS ! Observerte de første sporadiske baetis-klekkingene onsdag denne uka, og vanntemperatur i går var 8 grader  <<l

Den er grei, Lars :D

Takker for info. Satser på å ta turen over til den gæææærne sida av Mjøsa den 12 mai :D :D

Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det på min kappe at jeg ikke har skrevet tidspunkt i tråden her     :o :o :o

Men her står det litt; http://www.hunnselva.com/   :P

Status:

- været ser ut til å bli baetis vær

- Eikre him self kommer med stang-gjengen sin til testing i elva

- Svenskerud har nymfene og alt klart til demo/bortlæring

- Pilkestikka er rigga

- Fluebinding, musikk, øl m.mer står for kvelden

Edit:

Fanken.....- vi fyrer opp grill med tjukk L ca. kl. 12:00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har informert alle polakkene på jobb om denne sjangsen til gratis mat og at det er gode fiskemuligheter.

Det er bare 34 stk. Veldig greit om dere drar en liten uskyldig løgn løgn og bygger opp under det jeg sa til dem.

For jeg sa det var firmaet våres som spanderte  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...