Gå til innhold

Os i Ø


Gjest Loke

Anbefalte innlegg

Her er det der får en dansker til at vende tilbage til Østerdalen gang på gang. og i år fra den 3 juli til 24 juli.

 

:idea: har i ikke fisket i fjeldregionen Røros endnu, ja så har i virklig noget tilgode.

 

Hilsen Loke.

post-0-13949844958221_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fisket ganske mye i Rørostraktene.

Fisker der oppe ca en uke i året. Har enda til gode å fiske i elvene, da det stort sett blir fiske på stille vann inne på fjellet, i gangavstand fra hytta vi er på. Men en ting er sikkert, og det er at det er et vakkert område med masse fin fisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

send mig en pm hvis der er nogen der vil bo der. fra uge 20 -24 og fra 34-38 prisen er ca 375 kr. pr. dag og der er plads til 6 mand.der er alt køl/frys opvaskemaskine. elkumfur, tv med parebol 30 kanaler. ja der er alt. Hele underetagesen bor vi i.

 

Hilsen Loke.

post-0-13949844959192_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du jeg bare lurte på en liten ting Loke. Er det noe ørret å få rundt oppi der? eller får man bare harr ("stalling" eller hva du nå kaller det) der?

 

Hei moelvfisker,

 

jeg kan sige dig at ørred på 4 -5 kg. skriver du ikke hjem om.

 

Hilsen Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin plass du har funnet deg' date=' men det er vel dårlig med laks i den elven så langt opp :wink: Begynner å kjennes i armer og bein at det nærmer seg sesongen.[/quote']

 

Hvad er LAKS :roll: :roll: Er det også en fisk :?:

 

/Loke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne det sikkert ha vært, men det er det ikke. Det er ei fin lita elv som ligger inne i Femunden Nasjonalpark.

 

Jeg har enda ikke vært i Nøra, men hører det er bra der. Skal prøve meg til våren. Er slutten av mai for tidlig :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne det sikkert ha vært' date=' men det er det ikke. Det er ei fin lita elv som ligger inne i Femunden Nasjonalpark.

 

Jeg har enda ikke vært i Nøra, men hører det er bra der. Skal prøve meg til våren. Er slutten av mai for tidlig :?:[/quote']

 

Hewi Mono.

 

Det tror jeg ikke, jeg har en ven der har været der i maj med held.

jeg må jo vente til min ferie.

 

Hilsen Loke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhhhh... alle disse nydelige bildene får det til å krible i kroppen... "kom mai du skjønne milde"

 

desverre er jeg opptatt hele mai og langt ut i juni med eksamener og hovedprosjekt, forhåpentligvis rekker jeg litt hvis isen går før påske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært strålende om vi fikk en "oppvarmingstur" i løpet av juni til Østerdalen. Det er flere (mange!) elver jeg ikke enda har vært i i området.

 

Men første ting først: tenker kanskje på å ta en tur etter sjøørreten i fjorden i kveld. Interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...