Gå til innhold

Hvilket snøre er dette?


Bluecharger

Anbefalte innlegg

Hei. Kan noen av di mere erfarne her inne hjelpe meg og finne ut hvilket snøre dette her er? Bak lina er tynn og mørk/sort mens klumpen er gul. Mener at dette er ett snøre i #7 eller #8. Dette snøret lå på en snelle som noen kjøpte på dødsbo. Snøret er som en kanon kule og det bare går og går jo mere hastighet du gir dette.

Her er bilde av snøre om noen skulle kjenne det igjen.

På forhånd takk.

post-9673-1394989237976_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Erik Eikre

Tipper det er en Scientific Anglers Proffesional Series Sink Tip V (flyt/synk 5). Eller en tidligere type som jeg selv har i III. Bare et råtips så det kan godt hende jeg bommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at dette er en Airflo 40+ line, og den svarte delen er nok ikke baklina, men derimot klumpen :-) Dette ser ut som en synkeline. Men, vanskelig ut fra et bilde, kan være jeg tar grådig feil.

Den mørke lina er like tynn/tykk over det hele mens den gule er en markert klump. den sorte delen flyter også btw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større Robin her. Har forøvrig et par LTS Ultimate med sinktip liggende. De er riktignok helt gule, men tror nok det er Team Syrstad snører. Skyter noe fælt :)

Større Robin her? :D:D:D:D JA ser at det mange som skriver det på edgeflyfishing også at dem skyter helt greit.. Googlet litt og fant denne finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34083488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større Robin her. Har forøvrig et par LTS Ultimate med sinktip liggende. De er riktignok helt gule, men tror nok det er Team Syrstad snører. Skyter noe fælt :)

Større Robin her? :D:D:D:D JA ser at det mange som skriver det på edgeflyfishing også at dem skyter helt greit.. Googlet litt og fant denne finn annonse: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=34083488

haha  :D

Tror Robin er større enn meg, selv om det blir et close race  ;D

Skulle gjerne hatt den lina BTW, men hel synk klump i #6. Anyone $$? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større Robin her. Har forøvrig et par LTS Ultimate med sinktip liggende. De er riktignok helt gule, men tror nok det er Team Syrstad snører. Skyter noe fælt :)

[/quot 

Enig i Lars Vegas her, ser ut som det team Syrstad lina ja, har et sånnt selv:) Om den egentlig heter Team Syrtad skal ikke jeg si for sikkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...