Jump to content

Recommended Posts

• Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

setter meg ned og utfører magi i still med langbein, dvs fokuset mitt blir på fiske fluer og ikke bilde vakkere fluer (ikke at det noe jeg klare heller!)  ;D

Posted

Der var tråden igjen ja  ;D

Jeg ble usikker på antallet, men ser nå at jeg skal binde 9 av hver av de to fluene, totalt 18. 

Seks CDC-reker i dag.

Satser på å være ferdig før helgen.  <<l

Posted

satser på at min pakke annkommer henning ila neste uke/helg!

blir griser i et fargespill ala meg og loppa klympen etter et mønster av mr fluefiske (eivind)  ;D

Guest storfemti
Posted

Jeg blir ikke ferdig før om tidligst 14 dager dessverre, måtte bestille mere zonkerstrips :-\

Guest Oliver
Posted

Knut R.S. sine kom i dag.

Flotte saker :D

Jeg for min del har ikke begynt enda, så om noen er litt treige, så passer det fint for meg.

Henning

Guest storfemti
Posted

For min del, så passer det utmerket. Er i siste fase av ørretsesongen, så det frister ikke å sette seg ned for å binde SØ fluer riktig enda. Men når høstregnet setter inn, da.. <<l

Posted

jobb, baby, gulp, middag, leke med 3 åringen, baby, gulp, leggetid for barna, 3 åringen nekter å sove, kl 21 ish sovner han, på tryne trøtt, tv, sove.. våkne av av baby, gulp- jobb, baby, gulp............ sånn går no dagan! tar litt tid det her så jeg melder meg på om en god ukes tid :)

Posted

Pga jobb,så går mine i posten neste gang jeg er i Oslo... det blir lørdag....

Hvordan ligger resten ann,er det bare jeg som er treg;)

• Create New...