Gå til innhold

Hvor mye fisker du?


.JB

Hvor mange dager fisker du i året?   

101 stemmer

  1. 1. Hvor mange dager fisker du i året?

    • Under 10 dager
      4
    • 10 - 20 dager
      18
    • 21-30 dager
      19
    • 31-50 dager
      27
    • 51-75 dager
      17
    • 76-100 dager
      5
    • 101-160 dager
      12
    • Over 160 dager
      5


Anbefalte innlegg

Nei,den som hadde visst det du...  :rolleyes:

;D ;D ;D

;)<<l Jeg orker ikke regne på det... Bare i desember hadde jeg vel mellom ni og elleve dager.

Det blir 10 dager i desember det.

Det skulle kanskje ikke stått "mellom" - "enten" hadde passa bedre... Takk for påpekelsen, bitch pppirat Trur den ene turen var i slutten av november, så vi kan si at jeg fiska åtte dager i desember, sånn cirka omtrentlig rundt regna 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye jeg fisker? alt for lite i forhold til hvor mange dager jeg sitter ved elva og venter på vindstille vær eller klekkinger.

Jeg må nok velge under 10 dager 8)

Å sitte og se er fisking! Du tenker på kasting du.

Jeg tenker ofte det når jeg sitter og ser på en død overflate, at nå fisker jeg. Og som du sier er det denne fiskingen som tar mesteparten av tiden. Jeg har tenkt litt på hvor denne grensen går. I bilen på vei til elva. Er det fisking? Fluebinding? Kartlesning? Jeg har kommet til at jeg faktisk fisker en del mens jeg er på jobb også. I hodet mitt fisker jeg nok hver dag, tror jeg. Det får meg til å tenke på René Descartes utsagn: Jeg fisker, derfor er jeg. Eller var det "tenker"?

Må nok svare 363 dager i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye jeg fisker? alt for lite i forhold til hvor mange dager jeg sitter ved elva og venter på vindstille vær eller klekkinger.

Jeg må nok velge under 10 dager 8)

Å sitte og se er fisking! Du tenker på kasting du.

Jeg tenker ofte det når jeg sitter og ser på en død overflate, at nå fisker jeg. Og som du sier er det denne fiskingen som tar mesteparten av tiden. Jeg har tenkt litt på hvor denne grensen går. I bilen på vei til elva. Er det fisking? Fluebinding? Kartlesning? Jeg har kommet til at jeg faktisk fisker en del mens jeg er på jobb også. I hodet mitt fisker jeg nok hver dag, tror jeg. Det får meg til å tenke på René Descartes utsagn: Jeg fisker, derfor er jeg. Eller var det "tenker"?

Må nok svare 363 dager i året.

Det blir litt vanskelig... eller rettere sagt komplisert å definere hvor mye en fisker når liver består av fluefisket. Det være seg tid ved elven/vannet, ved bindestikka eller på jobb... Jeg puster fluefiske hele tiden. Jeg drømmer meg bort ved stikka og surrer fluer som skal benyttes ved neste superklekking. Perfekte forhold som i praksis aldri utarter seg. Men definisjonen å være på fiske tur må være i det øyeblikket du går ut av huset med stang under armen. Om stangen blir brukt eller ei har ingen virkning å utsagnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker mye . . . Aner ikke hvor mye i dager og timer, men har skjønt at det blir noe mer enn gjennomsnittet.

Litt rart, for jeg fisker så utrolig godt bestandig også, og får ufattelig mye fisk over kiloen, så ofte er jeg "mett" før mai er omme. Men jeg holder det gående sesongen igjennom, selv om ørret på halvannen kilo etterhvert blir som småfisk å regne  ;D  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker mye . . . Aner ikke hvor mye i dager og timer, men har skjønt at det blir noe mer enn gjennomsnittet.

Litt rart, for jeg fisker så utrolig godt bestandig også, og får ufattelig mye fisk over kiloen, så ofte er jeg "mett" før mai er omme. Men jeg holder det gående sesongen igjennom, selv om ørret på halvannen kilo etterhvert blir som småfisk å regne  ;D  :rolleyes:

Ja,det er tilogmed så jeg blir litt misunnelig..................litt............... ;D

Har forresten sett endel bilder av en sliten totning som bærer ;) på for mye fisk,etter min mening,så du må jo være litt god........og litt til. <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fisker mye . . . Aner ikke hvor mye i dager og timer, men har skjønt at det blir noe mer enn gjennomsnittet.

Litt rart, for jeg fisker så utrolig godt bestandig også, og får ufattelig mye fisk over kiloen, så ofte er jeg "mett" før mai er omme. Men jeg holder det gående sesongen igjennom, selv om ørret på halvannen kilo etterhvert blir som småfisk å regne  ;D  :rolleyes:

Ja,det er tilogmed så jeg blir litt misunnelig..................litt............... ;D

Har forresten sett endel bilder av en sliten totning som bærer ;) på for mye fisk,etter min mening,så du må jo være litt god........og litt til. <<l

Det kan jeg underskrive på. Lars ruller røyk mens han kjører tokiloser:

- Je gidder itte vippe i håven sånn med ein gong, vi lar'n kjøre litt tel, så je får me ei vælfortjent røykepause.

:D

PS! Åpnet avstemningen igjen, slik at vi få registrert flere storfiskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...