bjorni Posted January 18, 2013 Report Posted January 18, 2013 Da var Bjornis fluer kommet. Men pakke i posten Denne gangen har han kjørt safe. Norgespakke. Så da tar jeg bilder av hans om to tre uker, og skal få de sendt ut før utgangen av mars. Godt de kom frem, men det ble litt hastverks produksjon. Men, skitt au... Skulle den oprinnelige sendinga dukke opp så får du sende ut dem Henning. bjorni
Guest Oliver Posted February 4, 2013 Report Posted February 4, 2013 Sender disse ut første halvdel av denne uken. Tror jeg mangler et par adresser, så dere som vet at dere ikke sendte returkovolutt med, send meg gjerne en PM med dere forumnavn, fulle navn samt adresse
magne dryfly Posted February 4, 2013 Report Posted February 4, 2013 hei sente ikke i returkomferlut men adressa er magne burvald hansen høisetbakkane 72 3748 siljan
rusvens Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Ja nå lurer vi på hvor det blir av myggene, har de lettet og forsvunnet ut i løse luften kanskje ;.)) Får da ikke tro at Posten roter det til nå igjen ;.) Mvh Rune
rusvens Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Ja tror vi må sende en etterlysning, kanskje gjennom lensmannen eller posten Rune
-Lars- Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Ikke så utålmodige nå da,gutter . . . Leveringsfristen for fluene var vel i starten av desember i fjor, og det er da ikke så lenge siden ? Neida, jeg håper å ha dem innen april/mai, men om ikke skal jeg alltids klare meg med de myggene jeg har
rusvens Posted February 17, 2013 Report Posted February 17, 2013 Ja får håpe de kommer fram til fiskesesongen starter her. Det er vel litt tidligere enn hos deg Lars. Jeg skal nå ta turen bortover til elva i år også, så vi sees kanskje Rune
Guest Oliver Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Fluene er pakket i kveld. Sender de etter arbeid i morgen. Er en som ikke er med i ringen. Så derfor er det en flue til overs fra alle, så alle får sin egen flue også i retur. En av dere får to av dine egne. Vil sende en stor takk til alle bonusfluene denne gangen. De var skikkelig flotte. Alle bør ha fluene i posten før helgen er her.
rusvens Posted February 18, 2013 Report Posted February 18, 2013 Høres bra ut dette Henning, så får vi håpe Posten er bedre denne gangen ;.) Mvh Rune
rusvens Posted February 21, 2013 Report Posted February 21, 2013 Da var endelig fluene kommet i hus, mye flott i posen. Skal bli gøy å prøve alle disse flotte kreasjonene. God myggvår til alle Rune
Knut R. Skåre Posted February 21, 2013 Report Posted February 21, 2013 I dag kom pakka, og der var det mye flott! Takk til alle som deltok..
magne dryfly Posted February 21, 2013 Report Posted February 21, 2013 tussen takk alle sammen flotte fluer
Robban Posted February 23, 2013 Report Posted February 23, 2013 Pakka lå i posten idag, takker og bukker
bjorni Posted February 27, 2013 Report Posted February 27, 2013 Tror jeg må være max uheldig, eller så er posten her temmelig korrupt. Måtte sende 2 ganger før fluene mine kom frem, og har pr. nå ikke mottatt noen fluer... ja,ja...kunne vel vært verre krise, men likefullt temmelig frustrerende... bjorni
Recommended Posts