Gå til innhold

Någet spesielt


T.Andersen

Anbefalte innlegg

Har faktisk opplevd lignende i mine unge dager når jeg fisket med bambusstang. Ikke så stor fisk da men pen fisk.

I toppen av Væringsåni for de som er kjent så blir det slike dype kupler langs elva. Fisken går inn her på flom om våren. De har drevet noe gruvegreier for lenge lenge siden og kansje det er sporene etter dette som var de kulpene.

Det er vel 25år siden jeg var der så jeg husker ikke helt hvordan det ser ut men jeg husker vi fisket i de små hullene/kulpene. Det var artig.

Men dette var jo litt sykt Han kan jo ha satt den der da tidligere for å lage en litt morsom snutt ;)

Kan jo ikke finne på å stole på en fluefisker ;D Hvis det er tillfelle så var det jo et kult påfunn da <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra terrenget så henger de der sammen, iallefall i mitt hode. De ligger på samme høyde, hullet er ikke mange meter unna nærmeste åpning fra vannet, og er ganske sikkert begge deler av det samme vannet, som er i ferd med å gro igjen av torver. Inntill noe annet er bevist, hvilket det neppe blir, så tror jeg aldri verden at en fisk ville vokst seg så stor i en dam på 2x2 meter i fri natur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...