Gå til innhold

Cdc Bibio


Robban

Anbefalte innlegg

Der var`n ja,et nydelig stykke arbeid Robban  <<l.

Takk Rune.

Ble et helvetes styr detta her da det viste seg at vimeo måtte ha mere penger ;D

Kanskje en snill moderator flytter tråden til fluemønstre så blir det ikke så halvgæli.

La den i fluedatabasen åsså <<l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en ting å klage på..... du hadde drukket for lite vin...... så det ble seriøst, venta på noe vasing og tulling, jeg vet du kan! ppparty

;D ;D ;D ;D Vi for se om vi ikke kan etterkomme det ønske etterhvert ;D Alt skjer jo når man skal prøve å være seriøs :D

Har spart på noen blemmer som kanskje kan fremheve noe latter hvis satt riktig i sammen ;)

Takk for godord alle sammen. Jeg lager flere jeg videor jeg, om det ikke er noe nytt og spennende, så kan det være til inspirasjon <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en ting å klage på..... du hadde drukket for lite vin...... så det ble seriøst, venta på noe vasing og tulling, jeg vet du kan! ppparty

;D ;D ;D ;D Vi for se om vi ikke kan etterkomme det ønske etterhvert ;D Alt skjer jo når man skal prøve å være seriøs :D

Har spart på noen blemmer som kanskje kan fremheve noe latter hvis satt riktig i sammen ;)

Takk for godord alle sammen. Jeg lager flere jeg videor jeg, om det ikke er noe nytt og spennende, så kan det være til inspirasjon <<l

Kjør på med flere videoer Robban,for dette er GULL å se <<l
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en ting å klage på..... du hadde drukket for lite vin...... så det ble seriøst, venta på noe vasing og tulling, jeg vet du kan! ppparty

;D ;D ;D ;D Vi for se om vi ikke kan etterkomme det ønske etterhvert ;D Alt skjer jo når man skal prøve å være seriøs :D

Har spart på noen blemmer som kanskje kan fremheve noe latter hvis satt riktig i sammen ;)

Takk for godord alle sammen. Jeg lager flere jeg videor jeg, om det ikke er noe nytt og spennende, så kan det være til inspirasjon <<l

Kjør på med flere videoer Robban,for dette er GULL å se <<l

Den er grei Rune <<l og takk :-*. Så lenge jeg slipper å konkurere i best hvitbalance og fokus og skarphet, så er det såre enkelt å rigge kamera å binde en flue. Jeg har utstyret til det, men hobbyrommet er for lite. Jeg er ganske ryddig av meg så fotolys, kabler og masse annet utstyr jeg ikke vet navnet på, blir for mye på det lille rommet hver dag.

Det skal jo tross alt romme bæreposer med tomflasker og en mengde fiskeutstyr man ikke rydder bort med en gang man kommer hjem fra fisketur ;).

Takk Rune  <<l

Ofte når jeg ser en bindevideo så ender jeg opp med noe helt annet en det jeg så på.

Fra nå av blir det som det blir <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitbalanse etc betyr ikke en drit. Kvaliteten er drita god den. Du har de beste videoene jeg kan komme på og jeg for min del ser frem til de neste 500 snuttene fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faen. seriøst  ;D De blir veldig fine med den stansa ut kroppen og feks hønehackel åsså. Greit med litt flere varianter for flere forhold. Høne for mindre propelering en hane, og bredere kropp for feks mere synlighet i rifflete strøm.Man kan brenne dryvingen i tuppen osv osv osv. Alt funker om hverandre <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei faen. seriøst  ;D De blir veldig fine med den stansa ut kroppen og feks hønehackel åsså. Greit med litt flere varianter for flere forhold. Høne for mindre propelering en hane, og bredere kropp for feks mere synlighet i rifflete strøm.Man kan brenne dryvingen i tuppen osv osv osv. Alt funker om hverandre <<l

Der ser du! Du har så mye å lære bort hvis du vil og så mye nyttig for folk flest <<l <<l <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...