Gå til innhold

Ny snelle fra Lamson til 2013 sesongen.


Bluecharger

Anbefalte innlegg

nydelige sneller....men samme kjedelige pinglete "eiker-design" om og om igjen. Med så mange modeller i utvalget burde det da være rom for litt mer variasjon. :rolleyes:

Kunne ikke vært mere enig. Husker da jeg så den første ULA snella. "WOOW" var det første jeg sa, men etter altfor mange år på med samme design på snellene fra lamson (vanquish er ett unntak) blir man mettet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett litt på denne snella, og det blir nok en slik i løpet av vinteren  :)

Ikke så ille pris heller . . . Rimeligere enn feks Litespeed.

Har siklet på denne siden første gang jeg så den,og klarer ikke kalle en kjedelig. ;)

Er jo ikke særlig opptatt av nytt utstyr,men skulle gjerne hatt et nytt smykke til smykkestanga mi. ;D

Si i fra om du finner et fornuftig sted å kjøpe den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

noen som har hørt hva prisen blir i norske butikker på speedster 1,5... "sikkle sikkle"

Har ikke søkt rundt på nett,men øverst på siden her var det en link til Gero som har den i butikk.

De skal ha:

Speedster 1.5 - 2599,-

Speedster 2  - 2699,-

Speedster 4  - 3799,-

Som sagt, har ikke rundet internett i jakt på priser,men klikket bare inn på første annonse her på siden. Uansett gir det en pekepinn på hva de tenker å ta for den i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestillte hardy ultralite 4000dd for en måned siden, var 20 dagers ventetid.

plutselig dukket speedster'n opp på samme nettbutikk mens jeg ventet, holdt på å bytte men gjorde det ikke. egentlig glad for det siden det viste seg at hardy'n virket helt knall :)

dermed har jeg noe å se fram til ved neste snellekjøp i klasse 4 <<l

er jo en hobby tross alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...