Gå til innhold

ZLATAN!


Gjest Unknown User

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown User

Må bare lette på trøkket. I uken vant han Gullballen i svensk fotball for SYVENDE gangen i rad, han dominerer sin nye liga i Frankrike og idag scorer han FIRE mål mot England. Siste målet er en sykkelspark fra 30 meters distanse. Det er det sykeste målet jeg sett! ZLATAN! Du er min fotballshelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mergus Merganeser

De er kun en spiller med Zlatans ego som tørr å prøve på det der... Et mål for historiebøkene! En Youtube klassiker!! Kommer GARANTERT på top10 goals in history!!!!!!!

Herlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Hvis ikke det målet, sammen med sesongen i ny liga og innsatsen i landslaget og CL setter han i en Veldig god posisjon til Ballon d'Or så vet ikke jeg. Ego eller ikke. Kunst er kunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zlatan er en gudbenådet spiller, og i mine øyne en entertainer som gir folk det de vil ha, god underholdning både gjennom ferdigheter på banen og utenfor. Folk elsker en kaxig type, litt som Petter Northug.

Husker kommentaren til Zlatan da han forlovet seg, reporteren spør om han har gitt denne jenta noen presang.

-Presang? Hon har jo fått Zlatan...

;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Moen

Men, igjen overrasket over hvor dårlige England er. Spiller dårlig til tider og nå også med en keeper på bærtur.

England har ju inte vart bra sen 60 talet.

Lyssna på Stan Collymore  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown User

Et fantastisk mål. Men jeg syns dette er det vakkreste han gjort. Litt i stil med gårsdagens mål, men enda litt mere Bruce Lee. Jeg husker kampen veldig vel og holdt på å skrike halsen av meg når den seglet inn over italieneren. En scoring som innebar 2-1 til Sverige. En nesten umulig scoring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over at noen kan være overrasket over at England er dårlige jeg ;D ;D

Football is coming home?

Nei det er vel ikke noe nytt i det, men de burde vel kunne klare å stable ett eller annet på beina snart. Det er spillere på det laget som tjener 27-28 ganger det de fleste andre middels europeiske spillere gjør. Det er vel det jeg er mest overrasket over, at de nok en gang ikke ser ut til å være i nærheten en gang ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å diskutere fotball i et fluefiskeforum!? At dere tør!?  :o

Seriøst (og ja, jeg mener det): Fotball kan diskuteres i fotballforum, ikke i en diskusjon mellom tørt og nymfe. Når det i tillegg gjelder en person som er svensk (zatan er tross alt et typisk skånsk navn!?) så går lyset for min del! Makan!!

Men å hylle zatan eller hvem det nå enn er som "scorer mål" i et forum som dette har dere ingen sperrer for!? Jeg "scoret noen mål" selv (eller zcoret om man vil...), og det til tross for at flere av dem ikke er å skrive hjem om. Men det er visst bare de pene scoringene man prater om. Har et par-ti av dem (juger!), men for det første er det en del år siden og for det andre så ser fruen ser ikke helt humoren.... Uansett: den dagen eggstokkene mine klaprer for en som heter Zatan så går lyset. Da oppgraderer jeg heller til grannys  :-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å diskutere fotball i et fluefiskeforum!? At dere tør!?  :o

Seriøst (og ja, jeg mener det): Fotball kan diskuteres i fotballforum, ikke i en diskusjon mellom tørt og nymfe. Når det i tillegg gjelder en person som er svensk (zatan er tross alt et typisk skånsk navn!?) så går lyset for min del! Makan!!

Men å hylle zatan eller hvem det nå enn er som "scorer mål" i et forum som dette har dere ingen sperrer for!? Jeg "scoret noen mål" selv (eller zcoret om man vil...), og det til tross for at flere av dem ikke er å skrive hjem om. Men det er visst bare de pene scoringene man prater om. Har et par-ti av dem (juger!), men for det første er det en del år siden og for det andre så ser fruen ser ikke helt humoren.... Uansett: den dagen eggstokkene mine klaprer for en som heter Zatan så går lyset. Da oppgraderer jeg heller til grannys  :-X

Mener du virkelig dette? haha, jaja.. Start ditt eget forum da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å diskutere fotball i et fluefiskeforum!? At dere tør!?  :o

Seriøst (og ja, jeg mener det): Fotball kan diskuteres i fotballforum, ikke i en diskusjon mellom tørt og nymfe. Når det i tillegg gjelder en person som er svensk (zatan er tross alt et typisk skånsk navn!?) så går lyset for min del! Makan!!

Men å hylle zatan eller hvem det nå enn er som "scorer mål" i et forum som dette har dere ingen sperrer for!? Jeg "scoret noen mål" selv (eller zcoret om man vil...), og det til tross for at flere av dem ikke er å skrive hjem om. Men det er visst bare de pene scoringene man prater om. Har et par-ti av dem (juger!), men for det første er det en del år siden og for det andre så ser fruen ser ikke helt humoren.... Uansett: den dagen eggstokkene mine klaprer for en som heter Zatan så går lyset. Da oppgraderer jeg heller til grannys  :-X

Tolker dette som en spøk. Om dette ikke går annn å ha i en egen tråd, jaggu han Fa.. sjøl, da er det mye som må slettes her inne :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars:

-Eg ser at du er bitter, men eg kan ikkje gnissa tenna for deg. Du må gnissa dei sjøl...

Neida, jeg har medfølelse. Det er lett å bli bitter om man hadde en grusomt dårlig fopppallkarriere i ungdommen.

Selv, så stod jeg mye i mål. Husker noen mine legendariske redninger på andrelaget? Å neida! Men alle mine barndoms"kamerater" husker i detalj den gangen jeg slapp inn en markruller mellom beina! Selv noenogtredve år etter!

Den perioden jeg var utespiller ble jeg som regel satt på venstre eller høyre back. For jeg løp seksimetern på under åtte, og var glad i å spenne bein. Men én jævla gang fikk jeg spille spiss. Mener å huske det gikk en guffen influensa rundtomkring da. Da gålla jeg! Fra sekstenmetern! Det var så nydelig et gåll at det er ikke til å holde ut!

Men skjønte noen at her var det et fantastisk talent? Åååå neida!

Men jeg har kommet over det hele nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...