Gå til innhold

.


Sjølvaste Harrkongen

Anbefalte innlegg

Hvorfor finnes det Harr?

Tror det er et bidrag fra oven for å tilfredsstille fiskere uten særskilt trang til utfordringer som eks ørret.....  ;D

Pøhhh !!!

Det er et vanlig spørsmål fra vestlendendinger som må fiske ørret 11 månter i året,og befinner seg på østlandet eller i Finnmark på ferie. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen :)

Nå igjen bare utrykke min takknemlighet for alle konstruktive spørsmål i denne tråden, er så glad for att jeg kan bidra med og hjelpe dere :)

Merker små stikk her av enkelte Skulle tatt seg ut om sjølvaste hadde hadde tatt det tungt og meldt seg ut ;)

Men har såpass lang fartstid her inne og fornemmer en stor misunnelse fra disse, fordi jeg er er så sykt god på og fiske storharr

Har tilogmed fått ett forbud mot og fiske i en del elver Feks hemsil fordi jeg kroket alt for mye fisk en gang og mange følte seg snytt etter og ha punget ut så mye penger for ett fiskekort , alle som har fisket etter meg i elva vet jo att det er umulig og få fisk etterpå.

Hvorfor fisker ikke flere harr?

er det er for lett ?

eller er det fordi dere ikke klarer og kroke noe annet enn småharr ?

tenkt litt på den ;)

Velkommen til forumet "harrkongen" og takk for konstruktive spørsmål.

Nå er det sånn her inne att man må selvfølgelig ha noen tusen innlegg her inne for att man skal tro man er noe her inne.

Der kommer du desverre til kort med dine "15 usle innlegg"

Med andre ord, du har ikke stemmerett:)

Liker ikke og ta æren fra folk, derfor har jeg i alle år holdt meg i bakgrunnen .

Det skal sies att når du nevner Erik så har ikke han vært der han er idag uten att jeg har lært han MYE om harrfiske.

Jeg har lært han nesten alt jeg kan og han kan vi fint kalle en harrkonge.

Det har seg sånn att jeg ikke lov og delta på noen konkurranse på feks harrfestivalen da det er jeg som arrangerer det hele og står for det økonomiske og er hjernen bak hele dette konseptet. :)

Jeg har i alle år jobbet aktivt for harren og fisket på denne usedvanlige smarte fisken.

Og vi har i alle år hatt for mye småharr på koppang. derfor er litt av tanken bak for og årlig kultivere elva og få tatt ut noen småharr, og der kommer da ørretfiskere til nytte , de klarer kun og kroke småharr. Ikke fordi att småharren er så mye dummere men fordi ørretfiskere generelt pga sitt fiske etter den stokk dumme ørreten begrenser deres utvikling innen fluefiske etter den smarte harren :)

Skal prøve og svare på alle spørsmålene dere lurer på, men pga den store pågangen vil det ta noe tid.

Vinteren er lang, jeg lover att jeg skal jobbe knallhardt for og gjøre dere til bedre fluefiskere ,allerede til neste sesong vil nok mange føle seg tryggere på seg selv ute i elva :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finnes det Harr?

Jeg kan gå inn og hjelpe til litt i Harrspørsmål. Jo, det var fordi han så behovet for en fisk som faktisk var dum nok til å nappe på red tag, den er jo ikke så godt likt den flua.

Hallo Rolf!  ;D

Aha  ;D

Husker fyren nå, eller vanskelig og glemme denne fyren for og si det sånn.

Var en av de ivrigste på en av forelesninge jeg har hatt rundt om i landet om harren.

Denne mannen kan ha potensialet til og bli en god harrfisker bare han følger opp tipsene han fikk av meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg anbefaler att dere øver dere litt mere på den stokk dumme øretten neste sesong til jeg føler dere er klare for og bryne dere på den kloke og smarte harren

Regner med det er lågen-harren, beryktet for å være spesielt vanskelig å komme på talefot med, du først og fremst sikter til her ?  ;D

All harr er generelt vanskelig ,men det er ingen hemmelighet att harren i g.lågen er spesielt vanskelig og komme på talefot med nei ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i lang tid vore stilltiende bruker av dette forum...... da jeg nu med forsiktighet velger å ta en tur"ut av skapet"

er der på sin plass å berømme brukerne for fantastisk nyttig lærdom der er at oppsøke,spesielt sjølvaste harrkongen med alle sine tusen konstruktive innlegg her på forumet.

Hei og velkommen til forumet :)

Hyggelig og høre , tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting , sånn att vi skal slippe unna ondsinnede spekulasjoner hvorfor jeg nå stikker meg fram i denne tråden og er behjelpelig med og svare på spørsmål og hjelpe de som hjelpes kan.

Dette har ingenting med att mine produkter spesialdesignet for harrfiske lanseres høsten 2013 .

Bare tilfeldig og fordi jeg jeg vil gjøre fluefiskesiden til ett bedre sted :)

Når det gjelder de røde vadebuksene som kommer for salg, (kun 4995,-) så forteller det litt hvilken tiltrekningskraft fargen rød har på harren.

Men disse vil bli forbudt i konkurranser da det er for effektivt,bare en liten opplysning der. :)

Kun på fritid og til kultivering av overbefolkede harrvassdrag,og selvfølgelig for og hjelpe ørretfiskere på god vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting , sånn att vi skal slippe unna ondsinnede spekulasjoner hvorfor jeg nå stikker meg fram i denne tråden og er behjelpelig med og svare på spørsmål og hjelpe de som hjelpes kan.

Dette har ingenting med att mine produkter spesialdesignet for harrfiske lanseres høsten 2013 .

Jeg har i mange år ønsket meg en caps med en skikkelig overdimensjonert harrfinne på toppen, men har ikke funnet dette hos noen av de mest kjente capslevrandørene . . .

Er det håp om at noe slikt blir å finne i Harrkongens kolleksjon for 2013 ?

En slik, med red tag motiv på sidene, skulle jeg betalt nær hva som helst for  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting , sånn att vi skal slippe unna ondsinnede spekulasjoner hvorfor jeg nå stikker meg fram i denne tråden og er behjelpelig med og svare på spørsmål og hjelpe de som hjelpes kan.

Dette har ingenting med att mine produkter spesialdesignet for harrfiske lanseres høsten 2013 .

Jeg har i mange år ønsket meg en caps med en skikkelig overdimensjonert harrfinne på toppen, men har ikke funnet dette hos noen av de mest kjente capslevrandørene . . .

Er det håp om at noe slikt blir å finne i Harrkongens kolleksjon for 2013 ?

En slik, med red tag motiv på sidene, skulle jeg betalt nær hva som helst for  <<l

Må først bare rette opp i en misforståelse , våren 2013 , ikke høsten. :)

Skulle nesten tro att det har lekket ut noen bedriftshemmeligheter rundt produktene mine.

Men det er merkelig det også da disse barnearbeiderne ikke kan ett eneste ord engelsk og er under streng bevoktning av den kinesiske mafiaen. isåfall har jeg en utro tjener i team harrkongen.

Dette er alvorlig .

En slik caps du beskriver er selvfølgelig under produksjon (kun 999kr), og har vært utsatt for en rekke tester under høstens harrfiske.

En slik en skal du få gratis av meg Lars:)

Send meg en pm med adresse så skal jeg få sekretæren min til og sende en slik en så så fort som mulig [/img]  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir den hvite fargen av når snøen smelter?

Ahhhoho... Priceless!!! Skal spørre unga om dette etterpå! ;D ;D

Ja gjør det. Du skulle sett hvor mine grubblet da ;D

Da har jeg konfrontert unga med dette mysteriet og svaret var enkelt! Det hvite forsvinner ned i bakken sånn at andre land kan bruke det hvis de vil ha vinter. Hilsen jente på 5år. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir den hvite fargen av når snøen smelter?

Ahhhoho... Priceless!!! Skal spørre unga om dette etterpå! ;D ;D

Ja gjør det. Du skulle sett hvor mine grubblet da ;D

Da har jeg konfrontert unga med dette mysteriet og svaret var enkelt! Det hvite forsvinner ned i bakken sånn at andre land kan bruke det hvis de vil ha vinter. Hilsen jente på 5år. ;D

gullkorn fra barnemunn kim!!!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir den hvite fargen av når snøen smelter?

Ahhhoho... Priceless!!! Skal spørre unga om dette etterpå! ;D ;D

Ja gjør det. Du skulle sett hvor mine grubblet da ;D

Da har jeg konfrontert unga med dette mysteriet og svaret var enkelt! Det hvite forsvinner ned i bakken sånn at andre land kan bruke det hvis de vil ha vinter. Hilsen jente på 5år. ;D

fantastisk ;D

Og med det tror jeg att jeg avslutter denne tråden:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...