Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gjest Oliver

Startet året i sjøen, for å sjekke om 2013 bringer fiskelykke. Ble 8 sjøørret på tre kvarter. Minste på 0,9 og største på 4,7. Mange rundt 2 kilo <<l

Glemte kamera i bilen dessverre.  ;D

Mårn mårn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet året i sjøen, for å sjekke om 2013 bringer fiskelykke. Ble 8 sjøørret på tre kvarter. Minste på 0,9 og største på 4,7. Mange rundt 2 kilo <<l

Glemte kamera i bilen dessverre.  ;D

Mårnings, Jørn  :)

Vi har vel ikke kommet så langt at alt man sier må fotodokumenteres her, håper jeg . . . Jeg har ihvertfall ingen problemer med å tro på at du har hatt en koselig dag ved sjøen  8)

Regner med samtlige tok på tørt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en god ski tur i dag tok løypa over et vann jeg skjelden har fisket i ,og hva var det jeg fikk se joda linerlene

fløy som besatt over et råk i en liten vik.Tok noen kraftige tak med stavene og satt meg i posisjon.Akkurat som jeg trodde 9ende generasjon med vulgis var på gang.Dro ut silke snøre fra reimene til bjørn dæhli ski dressen min og fikk lagd til en sånn passe skyteklump,spente opp one way stavene mine og dro til ett perfekt kast under ei snø tung bjørk,yes ,yes ørret 3 kg blank,

Mårn du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn. Detta var KOSELIG, Lars  <<l

Heisann  :D

Ja, her skal det være skikkelig kompis-stemning  ;D

Var på en god ski tur i dag tok løypa over et vann jeg skjelden har fisket i ,og hva var det jeg fikk se joda linerlene

fløy som besatt over et råk i en liten vik.Tok noen kraftige tak med stavene og satt meg i posisjon.Akkurat som jeg trodde 9ende generasjon med vulgis var på gang.Dro ut silke snøre fra reimene til bjørn dæhli ski dressen min og fikk lagd til en sånn passe skyteklump,spente opp one way stavene mine og dro til ett perfekt kast under ei snø tung bjørk,yes ,yes ørret 3 kg blank,

Mårn du.

Mårnings ! Koselig, Glenn. . . Skikkelig trivelig  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en god ski tur i dag tok løypa over et vann jeg skjelden har fisket i ,og hva var det jeg fikk se joda linerlene

fløy som besatt over et råk i en liten vik.Tok noen kraftige tak med stavene og satt meg i posisjon.Akkurat som jeg trodde 9ende generasjon med vulgis var på gang.Dro ut silke snøre fra reimene til bjørn dæhli ski dressen min og fikk lagd til en sånn passe skyteklump,spente opp one way stavene mine og dro til ett perfekt kast under ei snø tung bjørk,yes ,yes ørret 3 kg blank,

Mårn du.

Dæven det var ikke verst Glenn ;D ;D ;D

Mårn forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Var på en god ski tur i dag tok løypa over et vann jeg skjelden har fisket i ,og hva var det jeg fikk se joda linerlene

fløy som besatt over et råk i en liten vik.Tok noen kraftige tak med stavene og satt meg i posisjon.Akkurat som jeg trodde 9ende generasjon med vulgis var på gang.Dro ut silke snøre fra reimene til bjørn dæhli ski dressen min og fikk lagd til en sånn passe skyteklump,spente opp one way stavene mine og dro til ett perfekt kast under ei snø tung bjørk,yes ,yes ørret 3 kg blank,

Mårn du.

Sprøtt. Men utrolig kult. Åsså på en skitur da gitt.

Mårn du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en god ski tur i dag tok løypa over et vann jeg skjelden har fisket i ,og hva var det jeg fikk se joda linerlene

fløy som besatt over et råk i en liten vik.Tok noen kraftige tak med stavene og satt meg i posisjon.Akkurat som jeg trodde 9ende generasjon med vulgis var på gang.Dro ut silke snøre fra reimene til bjørn dæhli ski dressen min og fikk lagd til en sånn passe skyteklump,spente opp one way stavene mine og dro til ett perfekt kast under ei snø tung bjørk,yes ,yes ørret 3 kg blank,

Mårn du.

Hvordan skal dette året ende, for ikke å si denne tråden. :D

F...n, du får det til du Glenn. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn igjen  :)

Syntes det var skikkelig stas å høre at Glenn allerede har sett linerla i år  <<l

Selv har jeg sett dompap, kjøttmeis og kråke. Er så koselig med disse fuglene . . . En dag tidligere i romjula så jeg blåmeisen også, denne lille skøyeren som syntes det er så digg med meisbolle  :)

Nei, nå har vi det koselig dere  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ligger allerede an til å bli årets tråd 2013. Jeg koser meg nesten glugg ihjel

<<l <<l <<l <<l <<l <<l

Trivelig, Jørn  :)

Kjenner det i hele kroppen at vi nå går mot lysere tider, og jammen har jeg rukket å binde et par skikkelig koselige spent spinnere i dag, også.

Er det ikke rart hvordan den i utgangspunktet litt stusselige fluekroken etterhvert blir til vakre kunstverk når vi surrer fast litt dubbing og fjær på dem ?  :) Slike tanker hygger ihvertfall jeg meg med når jeg koser meg foran stikka med en trivelig kaffekopp og kanskje en dott med kapokdubbing i nesa, for å gjøre det litt ekstra skøyeraktig  :D

Mårn så lenge  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oliver

Begynner hverdagen med å være syk og hjemme fra jobb. Har rester av influensaen som har vært i nyttårshelgen igjen. Men pytt pytt. Jobber hjemmefra, er tilgjengelig på mail og telefon, så da er det ikke så gærnt om en er litt syk. Mange som har det verre her i verden. Jeg har i det minste mat, og tak over hodet, og kan lese denne fantastiske tråden her på ffs :)

Utrolig fin dag ser det ut til å bli :) mmmmmm (Koselyd)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...