Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig blir det kaffe når vi treffes, Jørn. Kanskje det blir enda koseligere med fersk kringle til  <<l

Åhhh, som jeg gleder meg til du kommer med kaffe på "senga" hos oss som camper ved elva Kim, det var redningen sist år. Og topper du den med kringle .....ja da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Koz og klemz på fredagzkveldz :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig blir det kaffe når vi treffes, Jørn. Kanskje det blir enda koseligere med fersk kringle til  <<l

Åhhh, som jeg gleder meg til du kommer med kaffe på "senga" hos oss som camper ved elva Kim, det var redningen sist år. Og topper du den med kringle .....ja da vet jeg ikke hva jeg gjør.

Koz og klemz på fredagzkveldz :-*

Håper jeg blir en av "camperene" denne gangen. Men kaffe og bakst skal det bli ei råd med lell :) Koz og klemz  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamillete er vel å foretrekke?

Synes kamillete er litt drøyt på morgenkvisten, det er liksom en kosedrikk for hyggelig anledninger på kvelden. Så her blir det nok en kaffetår på morgenkvisten og kamillete til kvelds, i store bolleformede kopper! Ved slike anledninger hender det også at jeg lurer frem sukettesken fra innelomma, da stiger stemningen, og vi koseler av plopp-plopp-lyden når esken går rundt bålet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite PS! til det med suketter: Jeg vil ikke at dette skal bli oppfattet som noe press, for suketter er et falskt søtningsstoff som lurer kroppen til å tro at det er sukker og dermed øker insunlinproduksjonen i kroppen, hvilket i sin tur kan føre til ubalanse i blodsukkernivået - fort opp og raskt ned. Jeg kan selv føle ubehag og antydning til svimmelhet ved for høyt inntak av suketter, men har man normalt god helse så synes jeg alle kan unne seg en liten hvit brikke ved riktig hyggelige anledninger! Da er det bare koz! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruffen må jo lære seg å lese verdenshistorien!

Det som nå skjer i Asia er intet mindre enn fantastisk, hundre millioner av mennesker løftes ut av fattigdom, og vandrer nå selv rundt med støvsuger. F.eks. kinseren Xia som kommer fra lutfattige kår på landet, men har nå fått seg ny leilighet i byen og jobb på fabrikken. Kanskjer irriterer han seg litt over den store koblingsvasen bak tv'n med uttak til tv, dvd, dekoder og tv-spill. Men, men tenker han, en liten støvsamlerhaug, er da ikke noe å irritere seg over når vi tar i betrakning alt det flotte utstyret vi har fått i hus, og nå koker risen og etterpå er det tv-samlingsstund i stua med kamillete for alle tre (pga barnebegrensningen), og kanskje kommer svigermor og hun er vel strengt tatt en lykkespreder av dimensjoner.  <<l

Du har ingenting i mot å bruke en såkalt koselig tråd til å irettesette folk og kalle dem uvitende ser jeg.

Det er rimelig råttent å lite hyggelig må jeg si.

Møkkatråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager på det dypeste, Ruffen. Ikke meningen at dette skulle oppfattes som et strengt korreks, mer et innspill i debatten. Tror dette hadde løst seg helt fint om vi hadde tatt praten om dette langs elva, og ikke på internettforum hvor ting lett kan bli misforstått og mistolket i helt feil retning. Beklager igjen, og husk dere: Det skrevne ord kan ikke erstatte samtale og blikkontakt. Ser frem til å prate med deg igjen, i real-life!  ;)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som liker kos... kan jo vi fortsette :) Syns Rune og de andre som styrer denne nysselige forumet burde legge til noen hjerte ikon og andre kosesymbol som vi kan sende til hverandre hver gang vi har en positiv kosetanke eller rett å slett bare ønsker å overraske en spesiell hjertevenn. Er ikke det en koselig ide??

Ellers så tusler jeg rundt å støvsuger selv jeg Lars. Har riktig nok ikke fått eplekake men har blitt lovet kosestund foran peisen med kamillete og opptinte scones. Det er jommen koselig det og  :-*

Mårn mårn! Ekstra hyggelig nå! hhhart hhhart hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh . . .  hhhart Du er en skikkelig søtknupp, Tom  hhhart

Og jeg gir meg ende over . . . Akkurat idet jeg i lykkerus kommer hjem fra jobb, med den deilige fredagsfølelsen vet dere, hva ser jeg på stuebordet ? Joda, en hentelapp til ei go'pakke på Posten  :D Og hva inneholder koselig-pakka, tro ? Jo, hold dere fast gutter : Verdens søteste Scott G2 904  hhhart  hhhart  hhhart Så nydelig i all sin uskyld at jeg bare får lyst til å kose-kose-kose  :D Nå har jeg pakket den opp på bjørnefellen foran peisen, og jeg skal hilse å si at i kveld er det stemning i nordsetvegen  iiinnocent

Var det ikke for at vi skal holde denne tråden fri for skitten prat ville jeg sagt jeg satt her med en aldri så liten årebanker, men nøyer meg med å si at LIVET ER HERLIG, DERE  :D

Sesongen 2013 er reddet for min del, og jeg lover at alle dere i koselig-klubben skal få klappe og kose med stanga når jeg treffer dere i elva til sommeren  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi må ta to suketter i kamilleteen i kveld for å markere dette, Lars!  hhhart

Ja, ærru gæern !

Åsså du med ny Winston & greier oppi det hele, da . . . Ikke at vi trenger materielle ting i det hele tatt for at hyggen skal stå i taket, men det skader jo ikke  cccheers

Vannkokeren jobber for fullt på kjøkkenet og teen er allerede funnet frem her . . . Tror jammen det blir en liten whisky-tår i teen i kveld også, jeg  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh jeg blir så glad på dine vegne Lars at jeg må gi deg en bamseklem  mmmakeouthhhart

Ingenting overgår lykkefølelsen av en splittranes ny fluestang  hhhart At det er du som er lykkelig i denne stund er velfortjent og jeg unner deg den av hele mitt hjerte  hhhart Kjerringa mi er også lykkelig når jeg får meg ny stang. Hun er selvsagt mest opptatt av røret  <<l Jeg tar røret med meg ut i mitt koselige andre hjem, garasjen, sliper bort de skarpeste kantene og overleverer stolt ett glatt, ubrukt og rent stangrør og sier "denne har du fortjent, av hele mitt hjerte"  hhhart  hhhart Da blir det hurramegrundt og hun smiler fra øre til øre! Klemzer og kozer blir det også  mmmakeout "Det blir moro å kose seg med en småtass også" bruker hun å humre og sikter da til at det jeg har hengene under magen er av betydelig større karakter  partyparty Selv kan jeg sitte hele kvelden med noe knerter, nyte synet av min nyinnkjøpte stang og tenke at livet smiler til en snill rakker som meg  <<l

Tror litt av det samme skjer der oppe på toten nå. Vi er jo to like og enkle sjeler, gladgutter men ingen spradebasser og jeg er som sagt utrolig glad på dine vegne  :) *bamseklem*  mmmakeouthhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, dere, da . . . Tusen takk  mmmakeout

Nå er det vel ingen som blir overrasket over at du kommer med uttalelser som blir litt drøy kost i denne tråden Stian, men i kveld velger jeg å overse slike bagateller  :)

Nå er jeg slik skrudd sammen at jeg bestandig får utrolig dårlig samvittighet når jeg bruker penger på meg selv, og tenker alltid at dette er penger jeg heller burde brukt på blomster og smykker til min kjære, eller delt med de fattige her i verden, men gjorde et unntak denne gangen. Har jobbet overtid siden i fjor vår for å rettferdiggjøre dette kjøpet, samtidig som det var årets julegave til meg selv. Håper dere andre her bærer over med meg  pppray

Helgens motto : Egen suksess er vel og bra, men andres fiasko er absolutt ikke å forakte  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn.

Grattis med nye stang Lars ppparty

Fikk lov å kjøpe meg en sjøl i går av dragen hhhart.

Var en gammel sliten demostang, men det viser at kjerringa fortsatt bryr seg om meg.

Kjempeklem til dere alle fra Robban hhhart hhhart hhhart

Så utrolig stas, Robert . . . Gratulerer så mye  mmmakeout

Syntes vi skal slå oss på brystet og si til oss selv at dette har vi fortjent, jeg  <<l

Vi bruker tross alt det meste av livet til å spre glede hos de rundt oss  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn.

Grattis med nye stang Lars ppparty

Fikk lov å kjøpe meg en sjøl i går av dragen hhhart.

Var en gammel sliten demostang, men det viser at kjerringa fortsatt bryr seg om meg.

Kjempeklem til dere alle fra Robban hhhart hhhart hhhart

Så utrolig stas, Robert . . . Gratulerer så mye  mmmakeout

Syntes vi skal slå oss på brystet og si til oss selv at dette har vi fortjent, jeg  <<l

Vi bruker tross alt det meste av livet til å spre glede hos de rundt oss  :D

Det synes jeg vi skal gjøre Lars aaapplaus

For en tråd, for et forum, Livet er herlig dere.

Ha en fin kveld alle sammen,  hhhart hhhart dere alle og  cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så dette tar av..... Gledesstråler på vei til alle hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart

Åsså så fantastiske nyheter at Lars og Robban har fått nye stenger hhhart hhhart

I kveld skal jeg tenke ekstra hardt på dere og klemme koseputa godt inntil brystet  lllove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kort innpå fra nordsetvegen igjen . . . Eh, mårn ! Vi har sånn "Naken Fredag" her i kveld, og vane tro i min lykkerus måtte jeg finne på noe spillopper  :rolleyes: :

Hvordan får man en erigert penis ut igjen fra en sånn Scott aluminiumstube ?  oooops

Den er jo gjenget i enden, men er redd for å skjære meg hvis jeg begynner å skru  :-\ Kjerringa foreslår å tømme iskaldt, evt kokende vann på røret, men her innbiller jeg meg at et feilskjær kan få fatale følger  :o

Pokker . . . Nå føler jeg meg dum  :P Skulle liksom prøve hvordan det var med slik penisfutteral jeg da, men det skulle jo ikke fungere slik  ???

La for all del ikke mine skøyerstreker ødelegge fredagshyggen deres dere andre, men kom gjerne med egne erfaringer her.

Har et lite håp om at Stian eller Robban kan bidra med noe konstruktivt . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kort innpå fra nordsetvegen igjen . . . Eh, mårn ! Vi har sånn "Naken Fredag" her i kveld, og vane tro i min lykkerus måtte jeg finne på noe spillopper  :rolleyes: :

Hvordan får man en erigert penis ut igjen fra en sånn Scott aluminiumstube ?  oooops

Den er jo gjenget i enden, men er redd for å skjære meg hvis jeg begynner å skru  :-\ Kjerringa foreslår å tømme iskaldt, evt kokende vann på røret, men her innbiller jeg meg at et feilskjær kan få fatale følger  :o

Pokker . . . Nå føler jeg meg dum  :P Skulle liksom prøve hvordan det var med slik penisfutteral jeg da, men det skulle jo ikke fungere slik  ???

La for all del ikke mine skøyerstreker ødelegge fredagshyggen deres dere andre, men kom gjerne med egne erfaringer her.

Har et lite håp om at Stian eller Robban kan bidra med noe konstruktivt . . .

Slapp helt av Lars.

Når jeg har meg med Fariorørene mine så skjer dette ofte. Heldigvis har jeg dypfryste selskapserter i frysern.

Jeg legger posene jevn fordelt utover røret og vips så smetter'n ut.  <<l

Detta ordner seg Lars, og du skal ikke føle deg dum <<l.

Dette har skjedd meg drøssevis av ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha . . . Takk som byr, Robert  hhhart

Nå er alt i skjønneste orden her  <<l

Fulgte rådet ditt om dypfryste erteposer (selskapserter), samtidig som jeg satte meg ned og leste om harr i en annen tråd her.

Jeg sier det igjen ; Hva hadde livet vært uten ffs og alle ressursene her inne ?  cccheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...