Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbs-venn har jeg hørt? Er det feil?

Er nok helt riktig det André,Siw stubsveen

Stiv Stubbs-venn har jeg hørt? Er det feil?

EDIT: Oi, nå ble det noe feil her  ;D "Internettet" sa at innlegget ikke ble lagt ut, men det ble det (tydeligvis)  ;D

Sensur heter det André, Lars som forøvrig også fant opp internettet, har selvfølgelig prøvd å hindre sinte eller upassende innlegg i trådene sine ;D

Mårn du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbs-venn har jeg hørt? Er det feil?

Er nok helt riktig det André,Siw stubsveen

Stiv Stubbs-venn har jeg hørt? Er det feil?

EDIT: Oi, nå ble det noe feil her  ;D "Internettet" sa at innlegget ikke ble lagt ut, men det ble det (tydeligvis)  ;D

Sensur heter det André, Lars som forøvrig også fant opp internettet, har selvfølgelig prøvd å hindre sinte eller upassende innlegg i trådene sine ;D

Mårn du!

Takk for info, og mårn, Rolf  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Hyyyyssssjjj André... Lars har vist flere ganger at han ikke er fan av griserier og kuffert-uttalelser i denne tråden  ;)

Sjøørretfiskere - vi føler med dere. Instillingen dere har til fluefiske føler vi er den samme som folk som må telle alle flisene i svømmehallen før de tar seg en dukkert.. Må telle alle tannpirkerne i boksen før man stikker en pirker mellom tenna... telle antall tørk igjen på dassrullen før man tørker seg.. ja dere skjønner tegninga  ;) Litt vel opphengt i alt der driver med kanskje??  ppcrazyeyes Men dere er noen sjarmerende rakkerunger  hhhart og vi dømmer ikke. Er glad i dere uansett  mmmakeout

Lurer fortsatt på det med eksosen blant dere kose gutta ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Hyyyyssssjjj André... Lars har vist flere ganger at han ikke er fan av griserier og kuffert-uttalelser i denne tråden  ;)

Sjøørretfiskere - vi føler med dere. Instillingen dere har til fluefiske føler vi er den samme som folk som må telle alle flisene i svømmehallen før de tar seg en dukkert.. Må telle alle tannpirkerne i boksen før man stikker en pirker mellom tenna... telle antall tørk igjen på dassrullen før man tørker seg.. ja dere skjønner tegninga  ;) Litt vel opphengt i alt der driver med kanskje??  ppcrazyeyes Men dere er noen sjarmerende rakkerunger  hhhart og vi dømmer ikke. Er glad i dere uansett  mmmakeout

Lurer fortsatt på det med eksosen blant dere kose gutta ;D

Helt lydløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Hyyyyssssjjj André... Lars har vist flere ganger at han ikke er fan av griserier og kuffert-uttalelser i denne tråden  ;)

Sjøørretfiskere - vi føler med dere. Instillingen dere har til fluefiske føler vi er den samme som folk som må telle alle flisene i svømmehallen før de tar seg en dukkert.. Må telle alle tannpirkerne i boksen før man stikker en pirker mellom tenna... telle antall tørk igjen på dassrullen før man tørker seg.. ja dere skjønner tegninga  ;) Litt vel opphengt i alt der driver med kanskje??  ppcrazyeyes Men dere er noen sjarmerende rakkerunger  hhhart og vi dømmer ikke. Er glad i dere uansett  mmmakeout

Lurer fortsatt på det med eksosen blant dere kose gutta ;D

"Kose gutta", som i "krabbe klør"?  Han krabba som klør så fryktelig?  ;D

Og krabba er sykt glad for at de ikke solgte klørne hans som krabbeklør, men bare evnen til å klø og jobbe som kløer, som krabbe klør.  ;D

Mårn  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.youtube.com/watch?v=KmqdBgLMS0I

hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart hhhart

Til deg Lars

Åh, dette har blitt nok en dag hvor alle brikkene bare faller på plass, takket være dere fantastiske go'guttene her på ffs  :-*

Tusen takk, Bjørn  <<l

Siv har en stemme som oser av ubesudlet kjærlighet, bare slått av Linnie Meister  hhhart

Nei, jeg sier det igjen : Nå har vi det koselig, dere  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Hyyyyssssjjj André... Lars har vist flere ganger at han ikke er fan av griserier og kuffert-uttalelser i denne tråden  ;)

Sjøørretfiskere - vi føler med dere. Instillingen dere har til fluefiske føler vi er den samme som folk som må telle alle flisene i svømmehallen før de tar seg en dukkert.. Må telle alle tannpirkerne i boksen før man stikker en pirker mellom tenna... telle antall tørk igjen på dassrullen før man tørker seg.. ja dere skjønner tegninga  ;) Litt vel opphengt i alt der driver med kanskje??  ppcrazyeyes Men dere er noen sjarmerende rakkerunger  hhhart og vi dømmer ikke. Er glad i dere uansett  mmmakeout

Lurer fortsatt på det med eksosen blant dere kose gutta ;D

"Kose gutta", som i "krabbe klør"?  Han krabba som klør så?  ;D

Og krabba er sykt glad for at de ikke solgte klørne hans som krabbeklør, men bare evnen til å klø og jobbe som kløer, som krabbe klør.  ;D

Mårn  :)

Når de denger pattegriser hele vinteren og fryser stumpen av seg hele tiden, får man, pga skjelving i underleppa, kun frem ett og ett ord. Lange ord kan ikke sies sammenhengende og dette overføres til skriftspråket... alle lange ord deles i to  ;D

Peace and love anyway seatrout guys  <<l Love you all  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt vi har noen lærere her som kan rette opp i skrive feil ;D pleide gi de deng på ungdomsklolen derfor ikke alle fag sitter like godt ;D,eksosen forsto dere tydeligvis! Hvor kommer navnet brun fra BTW noe som henger igjen etter ungdomsskolen? 

PS DETTE ER HUMOR!  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv har en stemme som oser av ubesudlet kjærlighet, bare slått av Linnie Meister  hhhart

Nei, jeg sier det igjen : Nå har vi det koselig, dere  :D

Vet ikke om du la merke til det Lars, eller om det var nettlinja mi her, men jeg kunne ikke unngå å se at det var noe usynkront over leppebevegelsene til Siv! Mårn forresten <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv har en stemme som oser av ubesudlet kjærlighet, bare slått av Linnie Meister  hhhart

Nei, jeg sier det igjen : Nå har vi det koselig, dere  :D

Vet ikke om du la merke til det Lars, eller om det var nettlinja mi her, men jeg kunne ikke unngå å se at det var noe usynkront over leppebevegelsene til Siv! Mårn forresten <<l

Siv var spesiell i talemåten. Det var en kvinne som gav mye av seg selv  <<l Tror faktisk det var hun, og ikke Valen, som sa "alle skal få" første gangen. Den usynkrone munnbevegelsen var en belastningsskade etter å ha pattet for mye "gris"  ;D

Mårn ja  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siv har en stemme som oser av ubesudlet kjærlighet, bare slått av Linnie Meister  hhhart

Nei, jeg sier det igjen : Nå har vi det koselig, dere  :D

Vet ikke om du la merke til det Lars, eller om det var nettlinja mi her, men jeg kunne ikke unngå å se at det var noe usynkront over leppebevegelsene til Siv! Mårn forresten <<l

Et hjertelig Mårn til deg, også  :D

Vet du, så fort jeg hører stemmen hennes så lukker øynene mine seg automatisk i ren nytelse, så jeg så faktisk ikke om det var noe usynkront. Om det er så, så er jeg sikker på at det var usynkront på en utrolig romantisk måte  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn!

Veldig hyggelig å lese om turen din til storbyen i dag Lars. Jeg fikk litt den samme gode følelsen som jeg fikk av å se de reisebrevene til Erik Diesen på rikskringkastingen før i tiden, fra rundt omkring i den store verden. Gratulerer så mye med nytt skiutstyr og genser!

Nå har jeg faktisk blitt litt bereist selv i dag.  Riktignok ikke til storbyen med fruen, men en tur til Jarle&Bjørnar (i rimelig urbane strøk det også!) med en gjeng fra fluefiskeforeningen, er stort det også for en fra landsbygda! Med sju stykker i bilen til Roy ble det en riktig koselig tur til det som må være en av de hyggeligste butikkene i verden!!

Håper jeg ikke dro oppmerksomheten for langt vekk fra Siv nå, det har hun ikke på noen som helst måte fortjent!

Mvh Vidar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt vi har noen lærere her som kan rette opp i skrive feil ;D pleide gi de deng på ungdomsklolen derfor ikke alle fag sitter like godt ;D,eksosen forsto dere tydeligvis! Hvor kommer navnet brun fra BTW noe som henger igjen etter ungdomsskolen?  

PS DETTE ER HUMOR!  ;D

Du pleide vel antagelig ikke å gi noen deng på ungdomsskolen...  ;)

Etternavnet mitt? Stammer fra den menneskeskapte innretningen som gjør at vi kan gå/kjøre rett over ei elv sommer som vinter: Bro. Lokalt kommer det av det eldste navnet i grenda i Vågå på lokalmål (jepp, jeg er opprinnelig Vågåværing.)

Dialektform av "broen", bestemt form entall, i betydningen "bru".

Bokmål: Bro - broen - bruer - bruene

Vågådialekt: bru - brun - brue - bruein

Jepp, det eldste stedet i grenda ligger ved ei bru (det kom som ei bombe  ppcrazyeyes )

Der har du det.

Mårn  :D

EDIT: Faktisk akkurat den brua Amalie, Hege og jeg fisker ovenfor ved på 01:04 her  :)https://vimeo.com/43298862https://vimeo.com/43298862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt vi har noen lærere her som kan rette opp i skrive feil ;D pleide gi de deng på ungdomsklolen derfor ikke alle fag sitter like godt ;D,eksosen forsto dere tydeligvis! Hvor kommer navnet brun fra BTW noe som henger igjen etter ungdomsskolen?  

PS DETTE ER HUMOR!  ;D

Du pleide vel antagelig ikke å gi noen deng på ungdomsskolen...  ;)

Etternavnet mitt? Om du vil:

Stammer fra den menneskeskapte innretningen som gjør at vi kan gå/kjøre rett over ei elv sommer som vinter: Bro. Lokalt kommer det av det eldste navnet i grenda i Vågå på lokalmål (jepp, jeg er opprinnelig Vågåværing.)

Dialektform av "broen", bestemt form entall, i betydningen "bru".

Bokmål: Bro - broen - bruer - bruene

Vågådialekt: bru - brun - brue - bruein

Jepp, det eldste stedet i grenda ligger ved ei bru.

Det er såpass ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han mener at han er laget under ei bru?

Navn for hvordan André var laget? Da hadde han nok het Hullete Gummi  <<l

Samme som muslimenes Mohammed - som direkte oversatt til norsk er: "Ulovlig Med Gummi"  omtrent alle der nede heter jo dette  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn!

Veldig hyggelig å lese om turen din til storbyen i dag Lars. Jeg fikk litt den samme gode følelsen som jeg fikk av å se de reisebrevene til Erik Diesen på rikskringkastingen før i tiden, fra rundt omkring i den store verden. Gratulerer så mye med nytt skiutstyr og genser!

Nå har jeg faktisk blitt litt bereist selv i dag.  Riktignok ikke til storbyen med fruen, men en tur til Jarle&Bjørnar (i rimelig urbane strøk det også!) med en gjeng fra fluefiskeforeningen, er stort det også for en fra landsbygda! Med sju stykker i bilen til Roy ble det en riktig koselig tur til det som må være en av de hyggeligste butikkene i verden!!

Håper jeg ikke dro oppmerksomheten for langt vekk fra Siv nå, det har hun ikke på noen som helst måte fortjent!

Mvh Vidar

Næh, der kan du se, vi godslige gutta fra landet går ikke av veien for å dra på oppdagelsesferd. Det blir ikke mindre koslig av å tenke på at da var vi neimen ikke langt fra hverandre i dag, Vidar  :D Verden er neimen ikke stor  :o

Lov meg en ting da gutter, at idet dere bruker uhørte summer på mer eller mindre nødvendige matrielle ting til dere selv, send noen tanker til de som ikke er like velstående som oss, også . . . Blir liksom litt lettere å leve med fråtsingen vår da  :)

Tror jeg byr på en oneliner jeg, for å få opp stemningen ytterligere :

Hvorfor vi menn skaffer oss dame ? Jo, det er eneste måten å få fraktet spermen fra senga til dass, uten å måtte stå opp selv  <<l

Huff, den var skikkelig ekkel, men noen ganger kan jeg være helt crazy  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn mårn!

Veldig hyggelig å lese om turen din til storbyen i dag Lars. Jeg fikk litt den samme gode følelsen som jeg fikk av å se de reisebrevene til Erik Diesen på rikskringkastingen før i tiden, fra rundt omkring i den store verden. Gratulerer så mye med nytt skiutstyr og genser!

Nå har jeg faktisk blitt litt bereist selv i dag.  Riktignok ikke til storbyen med fruen, men en tur til Jarle&Bjørnar (i rimelig urbane strøk det også!) med en gjeng fra fluefiskeforeningen, er stort det også for en fra landsbygda! Med sju stykker i bilen til Roy ble det en riktig koselig tur til det som må være en av de hyggeligste butikkene i verden!!

Håper jeg ikke dro oppmerksomheten for langt vekk fra Siv nå, det har hun ikke på noen som helst måte fortjent!

Mvh Vidar

Næh, der kan du se, vi godslige gutta fra landet går ikke av veien for å dra på oppdagelsesferd. Det blir ikke mindre koslig av å tenke på at da var vi neimen ikke langt fra hverandre i dag, Vidar  :D Verden er neimen ikke stor  :o

Lov meg en ting da gutter, at idet dere bruker uhørte summer på mer eller mindre nødvendige matrielle ting til dere selv, send noen tanker til de som ikke er like velstående som oss, også . . . Blir liksom litt lettere å leve med fråtsingen vår da  :)

Tror jeg byr på en oneliner jeg, for å få opp stemningen ytterligere :

Hvorfor vi menn skaffer oss dame ? Jo, det er eneste måten å få fraktet spermen fra senga til dass, uten å måtte stå opp selv  <<l

Huff, den var skikkelig ekkel, men noen ganger kan jeg være helt crazy  :D

Hæ? Den skjønte jeg ikke? Kaster hun opp hver gang dere har hatt sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den var crazy bra jeg Lars  <<l Slikt sprer jo bare glede og er i trådens ånd  ;D

Ruffen - ikke tøff deg med å skryte på deg, det kler deg ikke  ;D Blir det neste at du skryter på deg at du også slipper til i det "andre hølet"? Det får i hvert fall ikke jeg lov til. Kan bli barn av slik uforsiktighet  :-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...