Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Flikk-flåkk, heifallera !

Mårn . . .

Da er jeg hjemme igjen fra selveste oslo  :D

Dere skulle sett de svære butikkene og bygningene der inne, og så utrolig masse mennesker  :o

Tullemor fikk virkelig fylt opp handlekurven på Ikea (herrejemini så mange mørkhudede medmennesker det var der forresten), og far fikk utfolde seg hos XXL . . . Ja, dere kan bare forestille dere hvor stor den butikken er  :o:D

Jeg klarte uansett å finne frem, og er nå stolt eier av nye ski, skisko, joggesko og en alldeles herlig myk kosegenser  hhhart

Ja, dere skulle sett det skøyeraktige uttrykket i fjeset til gutten bak kassa da jeg spurte om de hadde Winston langrennski, helst 4-delte  ;D "Nei, de er vi nok utsolgt for !", sa'n . . . Ja-ja, lystig stemning og latter blir det bestandig rundt meg, så også i hovedstaden  :D

PS ! Herlig lystige toner fra Jens Book-Jensen (Bukken, som jeg bruker å kalle han) der, Jørn  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle venner!

Det er sikkert mange rundt dere som trenger varme, glede og oppmerksomhet i dag, men skulle dere likevel ha en liten stund for dere selv så er det overskudd å hente her:

Her i stua står den høyt på, og vi synger alle med!

Hehe, han der er jeg i familie med   ;D Et stykke utti riktig nok!

Mårn, mårn forresten :) Har akkuratt kjøpt meg ny kose/morrabrødbukse på cubus, i veldig lett bomull, og sitter å ser på hopkvaliken med sitronbrus attått  ;D ;D Edit: Skiskyting er det visst nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står tel i stugan!? Mårn-mårn!

Godt å høre at du har kommet deg helskinnet tilbake fra Oslobyen Lars  <<l Alltid bekymret når folk skal innover der...de har ikke den menneskelige varmen og medmenneskeligheten i storbyen og en landsens gutt kan både bli skuffet, såret og utsatt for farligheter... Men du er en hjertens gutt så jeg skulle like å sett hvem som ville gjøre deg noe vondt  hhhart

Jørn - hvorfor er jeg ikke overrasket over at du og familien synger allsang til Jens Book Jensen?   ;Dhhhart

Selv har jeg sitti 5 timer på bålplassen vi har laget på byggefeltet. Vi gutta har holdt fyren i orden, kost oss med pilsener og barnene har løpt rundt, kost seg og fått laget sitt eget bål. Helt alene..slik gir lærdom og stolthet  <<l Her er det lykkliga gatan  :D

Nå er det FA-cup og United som er i fokus. I min kjærlighet til andre mennesker er det nesten så jeg unner west han en seier, men bare nesten...  ;)

Puss och kram til era alla   :-*mmmakeout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg får assosiasjoner til nattønsket og denne dama: eller var det kjerlighet uten grenser....

Åh, der er selve gromjenta mi, ja  :D Hva het hun igjen ?

Står tel i stugan!? Mårn-mårn!

Godt å høre at du har kommet deg helskinnet tilbake fra Oslobyen Lars  <<l Alltid bekymret når folk skal innover der...de har ikke den menneskelige varmen og medmenneskeligheten i storbyen og en landsens gutt kan både bli skuffet, såret og utsatt for farligheter... Men du er en hjertens gutt så jeg skulle like å sett hvem som ville gjøre deg noe vondt  hhhart

Takk som byr, Stian  :)

Jada, det gikk jo greit dette, men jeg skal ikke nekte for at det var godt å komme tilbake til trygge toten igjen, hvor folk har tid til å slå av en prat om vær og vind når man treffes på butikken.

Traff forøvrig en hyggelig kar på senteret i alnabru som bød på gratis isskrape til bilen, så det finnes jo enkelte hyggelige folk i byene, også . . . Tør ikke engang å tenke på hvor mye disse isskrapene egentlig koster, så jeg skal ikke nekte for at det kom en gledeståre eller to der og da  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en dagens "Mårn-mårn" kandidat i sentrum av Horten ca kl 15.30. Midt i sentrum av Horten kom det gående en kar med fullt vadeutstyr, støvler, bukse og jakke. Med stang i handa og plastbalja til Orvis på snei bak på ryggen (sentrum er sikkert 2-3 km fra nærmeste sjøørretplass!!).

Mårn mårn sa jeg <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en dagens "Mårn-mårn" kandidat i sentrum av Horten ca kl 15.30. Midt i sentrum av Horten kom det gående en kar med fullt vadeutstyr, støvler, bukse og jakke. Med stang i handa og plastbalja til Orvis på snei bak på ryggen (sentrum er sikkert 2-3 km fra nærmeste sjøørretplass!!).

Mårn mårn sa jeg <<l

Veldig få sjøørretfiskere i denne tråden, men det er klart: De må være innbitt i utgangspunktet for å holde på med ei bitte lita flue i verdenshavene, og de blir jo ikke akkurat mindre innbitte og sure når de må kaste tusen kast for hver fisk, skrape is av stangringene og tine føttene i ei balje kokene vann når de kommer hjem fra nok en fiskeløs tur. Men nok om surfiskene.

Sender de  hhhart hhhart hhhart takk til Ingar, som har fikset krokholderen på min Sage XP 590. Utsøkt jobb, og ikke vil han ha noe for det heller, men husk at tilbudet om kamillete og vaffelkjeks står ved lag!  hhhart  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg traff en dagens "Mårn-mårn" kandidat i sentrum av Horten ca kl 15.30. Midt i sentrum av Horten kom det gående en kar med fullt vadeutstyr, støvler, bukse og jakke. Med stang i handa og plastbalja til Orvis på snei bak på ryggen (sentrum er sikkert 2-3 km fra nærmeste sjøørretplass!!).

Mårn mårn sa jeg <<l

Veldig få sjøørretfiskere i denne tråden, men det er klart: De må være innbitt i utgangspunktet for å holde på med ei bitte lita flue i verdenshavene, og de blir jo ikke akkurat mindre innbitte og sure når de må kaste tusen kast for hver fisk, skrape is av stangringene og tine føttene i ei balje kokene vann når de kommer hjem fra nok en fiskeløs tur. Men nok om surfiskene.

Sender de  hhhart hhhart hhhart takk til Ingar, som har fikset krokholderen på min Sage XP 590. Utsøkt jobb, og ikke vil han ha noe for det heller, men husk at tilbudet om kamillete og vaffelkjeks står ved lag!  hhhart  ;D

SØ fisker her! dere driver vel ikke i stussen på hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Jeg kapitulerer betingelsesløst. Jeg klarer ikke motstå denne massive strømmen av varme og omtanke. Jeg er rett og slett blit rørt helt inn til roten av mitt ellers så kalde hjerte. Denne endeløse floden av kjærlighet har beveget meg kraftig det siste døgnet og skjøvet til side alle onde tanker om harr, negere og ubarberte kvinnfolk. Føler jeg fylles av en flod av godhet-barmhjertighet og forståelse.

Føler en frihet lik gasselenes flukt over savannen en solfylt morgen. Man bare glir igjennom landskapet i takt med svalens søken etter mat og solfuglens majestetiske tilværelse.

Elsk og føl dere elsket kjære venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette varmet mitt hjerte mer enn du aner, Frode  :D

Her er du blant dine egne (stort sett), og du vil bli møtt med ekte hjertevarme, enten du trenger trøst eller føler for å dele glade tanker  mmmakeout

Jeg ser enkelte virker å tro at denne tråden har kommet som et resultat av vinterdepresjoner, men man skal ikke lete lenge for å finne flere aktive tråder her hvor det virkelig er grunn til bekymring  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må igjen takke for at du startet denne tråden Lars. At du er en raus mann med ett stort hjerte har jeg alltid visst  <<l At du i tillegg får frem medmenneskelighet i skakkjørte sørlenninger, vokst opp i menighetshus og salmesus, som enda, i en alder av pluss/minus 40 ikke har funnet seg selv... Ja det viser hva slags stort menneske du er! HALLELUJA!!  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars fant ut at jeg ønsker meg denne låta til bursdags presang den 17/1,kjempe flott om du

fikk over Tarja alene.Tenkte jeg skulle lære henne litt om put and give... ;D

Stoler på at du får til dette.... hhhart hhhart hhhart hhhart

Tarja har lovet å stille opp på kort varsel, uansett hva det måtte gjelde, så det var ikke for mye å be om, Glenn  :)

Etter at jeg ga henne en innføring i snakeroll under dyna har hun vært helt på styr, men jeg har vært streng på at vi holder oss til kos, ikke griseri  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars fant ut at jeg ønsker meg denne låta til bursdags presang den 17/1,kjempe flott om du

fikk over Tarja alene.Tenkte jeg skulle lære henne litt om put and give... ;D

Stoler på at du får til dette.... hhhart hhhart hhhart hhhart

Tarja har lovet å stille opp på kort varsel, uansett hva det måtte gjelde, så det var ikke for mye å be om, Glenn  :)

Etter at jeg ga henne en innføring i snakeroll under dyna har hun vært helt på styr, men jeg har vært streng på at vi holder oss til kos, ikke griseri  :D

Viste jeg kunne stole på deg Lars...da tror jeg at jeg dropper snakeroll opplæring siden du har lært henne det.

Tenkte kanskje jeg skulle bruke innmed hodet kastet i stedet,hva tror du..masse klemzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brage da, du må ikke bli sint i en tråd som dette. Jeg er kjempeglad dere følger med, og at dere får fisk. Men jeg kan ikke fiske hele året, det har aldri vært noe mål. Kolliderer nemlig med den omsorg jeg må vise for mine nærmeste, og alle vennene jeg har på FFS og FB. Håper du tar med deg noe av varmen her inne ut på de isglatte svaberg!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte kanskje jeg skulle bruke innmed hodet kastet i stedet,hva tror du..masse klemzzz

Jeg syntes helt klart du burde spille på noe du virkelig er god på jeg, Glenn . . . Som feks stangbygging   :D

Fem stooore bæreposer med kos og klems tilbake til deg, vennen  mmmakeout

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Er nok helt riktig det André,Siw stubsveen

Det var det, ja  :) Gud, som jeg har savnet stemningen hun skapte på radioen med sin ekte, lidenskapelige stemme  pppray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun heter Siv Stubbsveen eller noesånn

Stiv Stubbsvenn har jeg hørt? Er det feil?

Hyyyyssssjjj André... Lars har vist flere ganger at han ikke er fan av griserier og kuffert-uttalelser i denne tråden  ;)

Sjøørretfiskere - vi føler med dere. Instillingen dere har til fluefiske føler vi er den samme som folk som må telle alle flisene i svømmehallen før de tar seg en dukkert.. Må telle alle tannpirkerne i boksen før man stikker en pirker mellom tenna... telle antall tørk igjen på dassrullen før man tørker seg.. ja dere skjønner tegninga  ;) Litt vel opphengt i alt der driver med kanskje??  ppcrazyeyes Men dere er noen sjarmerende rakkerunger  hhhart og vi dømmer ikke. Er glad i dere uansett  mmmakeout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...