Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Gult i smileys og rødt i hjerter, det er positive farger hhhart. Vet ikke helt om jeg liker det negative grønne inslaget til herr Jb.

Jeg gir han en sjanse til, for i den mannen bor det mye kjærlighet og kunnskap.

Husk vi er moderne menn Jb, det er helt greit å bruke hhhart og lllove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære  hhhart -venner. Kjenner jeg begynner å bli litt  sssick Kanskje ble det for mange suketter i kamilleteen, eller så er omgangssyken på vei. For det kan vel ikke være noe annet?  sssick sssick

Uff, dette var leit å høre, Jørn  :-\

Legg deg under varmeteppet ditt og tenk gode tanker . . . Jeg sender ihvertfall alt jeg har av overskuddsgodhet og varme tanker umiddelbart, og krysser fingre og tær for at "du står han over"  mmmakeout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult i smileys og rødt i hjerter, det er positive farger hhhart. Vet ikke helt om jeg liker det negative grønne inslaget til herr Jb.

Jeg gir han en sjanse til, for i den mannen bor det mye kjærlighet og kunnskap.

Husk vi er moderne menn Jb, det er helt greit å bruke hhhart og lllove.

Du mener egentlig at man ikke trenger å rompis fordi om man suger en god kompis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gult i smileys og rødt i hjerter, det er positive farger hhhart. Vet ikke helt om jeg liker det negative grønne inslaget til herr Jb.

Jeg gir han en sjanse til, for i den mannen bor det mye kjærlighet og kunnskap.

Husk vi er moderne menn Jb, det er helt greit å bruke hhhart og lllove.

Du mener egentlig at man ikke trenger å rompis fordi om man suger en god kompis?

Jepp Ruffen, der kom det  <<l <<l <<l;D ;D ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kort innpå fra nordsetvegen igjen . . . Eh, mårn ! Vi har sånn "Naken Fredag" her i kveld, og vane tro i min lykkerus måtte jeg finne på noe spillopper  :rolleyes: :

Hvordan får man en erigert penis ut igjen fra en sånn Scott aluminiumstube ?  oooops

Den er jo gjenget i enden, men er redd for å skjære meg hvis jeg begynner å skru  :-\ Kjerringa foreslår å tømme iskaldt, evt kokende vann på røret, men her innbiller jeg meg at et feilskjær kan få fatale følger  :o

Pokker . . . Nå føler jeg meg dum  :P Skulle liksom prøve hvordan det var med slik penisfutteral jeg da, men det skulle jo ikke fungere slik  ???

La for all del ikke mine skøyerstreker ødelegge fredagshyggen deres dere andre, men kom gjerne med egne erfaringer her.

Har et lite håp om at Stian eller Robban kan bidra med noe konstruktivt . . .

Slapp helt av Lars.

Når jeg har meg med Fariorørene mine så skjer dette ofte. Heldigvis har jeg dypfryste selskapserter i frysern.

Jeg legger posene jevn fordelt utover røret og vips så smetter'n ut.  <<l

Detta ordner seg Lars, og du skal ikke føle deg dum <<l.

Dette har skjedd meg drøssevis av ganger.

WTF  ssscared Kulde krymper jo røret!!? Mulig det funker for dere over 40 hvis tanken er at rakkeren skal bli mindre erigert, men for oss virile under denne alderen gjør is bare vond værre!  ppplease

Men godt å høre at det gikk bra med deg Lars. Det er jeg  hhhart-lig glad for  <<l

Selv ville jeg gått for varme for å utvide røret  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hhhart Helmax! Nå mangler bare en "love-button" som vi kan trykke på når vi elsker et innlegg!

Jeg har faktisk sett etter en "like" knapp for forumet per innlegg, men det ser ikke ut til at det er noen funksjon for noe slikt. Har vel funnet en "Facebook Like" knapp per tråd som kun vises på første innlegg i den tråden.

Nå har jeg vel ødelagt denne fine tråden  :'( Jeg får spe på med noen sånne. hhhart hhhart hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg kommer meg allerede av all omtanken som strømmer mot meg fra gode hjerter der ute. 1000 t hhhart kk!  hhhart:-*

Men Ruffen da, æsj for noe griseprat. Slikt sprer bare negative vibber. Det bør du vite. Ikke for å refse deg altså, men jeg vil bare gi deg et godhjertet forumtips.  gggood-luck:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg kommer meg allerede av all omtanken som strømmer mot meg fra gode hjerter der ute. 1000 t hhhart kk!  hhhart:-*

Men Ruffen da, æsj for noe griseprat. Slikt sprer bare negative vibber. Det bør du vite. Ikke for å refse deg altså, men jeg vil bare gi deg et godhjertet forumtips.  gggood-luck:)

Er ikke dette negativ stigmatisering av homofile så vet ikke jeg. Trodde du var mer reflektert en som så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruffen, da. Du skjønner vel at intimomgang, uansett hvilke preferanser man har, ikke er noe å utbasere på et fluefiskeforum. Ingen gjør det! Bortsett fra Robban en gang i blant, men da er det ispedd en stor dose humor. Du er på kanten til å være litt ondsinnet her nå, og det gjør meg faktisk litt vondt. Nei, huff, der triller det en tåre nedover kinnet mitt. Ja, ja, så opprørt blir jeg. Håper vi kan legge denne krangelen bak oss nå. Ha en fortreffelig god helg!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, kort innpå fra nordsetvegen igjen . . . Eh, mårn ! Vi har sånn "Naken Fredag" her i kveld, og vane tro i min lykkerus måtte jeg finne på noe spillopper  :rolleyes: :

Hvordan får man en erigert penis ut igjen fra en sånn Scott aluminiumstube ?  oooops

Den er jo gjenget i enden, men er redd for å skjære meg hvis jeg begynner å skru  :-\ Kjerringa foreslår å tømme iskaldt, evt kokende vann på røret, men her innbiller jeg meg at et feilskjær kan få fatale følger  :o

Pokker . . . Nå føler jeg meg dum  :P Skulle liksom prøve hvordan det var med slik penisfutteral jeg da, men det skulle jo ikke fungere slik  ???

La for all del ikke mine skøyerstreker ødelegge fredagshyggen deres dere andre, men kom gjerne med egne erfaringer her.

Har et lite håp om at Stian eller Robban kan bidra med noe konstruktivt . . .

Slapp helt av Lars.

Når jeg har meg med Fariorørene mine så skjer dette ofte. Heldigvis har jeg dypfryste selskapserter i frysern.

Jeg legger posene jevn fordelt utover røret og vips så smetter'n ut.  <<l

Detta ordner seg Lars, og du skal ikke føle deg dum <<l.

Dette har skjedd meg drøssevis av ganger.

WTF  ssscared Kulde krymper jo røret!!? Mulig det funker for dere over 40 hvis tanken er at rakkeren skal bli mindre erigert, men for oss virile under denne alderen gjør is bare vond værre!  ppplease

Men godt å høre at det gikk bra med deg Lars. Det er jeg  hhhart-lig glad for  <<l

Selv ville jeg gått for varme for å utvide røret  ;)

Aner ikke om det var selskapsertene eller visdomsord om harren som krympet junior jeg, men det viktigste er uansett at jeg kom fra dette med æren i behold  :D

Gult i smileys og rødt i hjerter, det er positive farger hhhart. Vet ikke helt om jeg liker det negative grønne inslaget til herr Jb.

Jeg gir han en sjanse til, for i den mannen bor det mye kjærlighet og kunnskap.

Husk vi er moderne menn Jb, det er helt greit å bruke hhhart og lllove.

Du mener egentlig at man ikke trenger å rompis fordi om man suger en god kompis?

Jepp Ruffen, der kom det  <<l <<l <<l;D ;D ;D

Så utrolig lumpne dere er . . . Skulle ikke forundre meg mye om det er den kalde skulderen fra dere som har gjort Jørn pjusk  :(

Bare overse dem du, Jørn  <<l

Åhhhh . . .  hhhart Du er en skikkelig søtknupp, Tom  hhhart

Å vet du hva - jeg har laget hjerte helt på egenhånd - kun for din skyld. hhhart

Nei, kjære deg, Tom . . . Dette var virkelig alt for mye  lllove

Du vet sannelig hvordan å smelte et vinterkaldt totenhjerte  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beg you from the deep of my heart: Stay topic. Thx!  <<l

Takk, Jørn . . . Der kom du meg i forkjøpet.

Hadde satt veldig pris på om folk kunne holde seg til noe koselig her, og heller holde på med de barnslige macho-greiene sine i andre tråder !

Jeg mener ikke å være streng eller ukoselig, men hold orden i rekkene her da, kjære dere  <<l

Koselige hilsner, Lars  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den Lars  <<l Det er en sang som virkelig varmer  hhhart

For å bli kvitt all uggenhet og avfallstoffer i kropp og hjerne anbefaler jeg følgende sang

Dette er fra tiden Sissel var ren, sjarmerende, naturlig og uten hårgele. Virkelig elsker denne versjonen  mmmakeout

Håper denne gir alle her inne elskverdige tanker og toleranse for alle mennesker. Make peace, not war  hhhart hhhart hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårn Robban - Nei, vi må ikke i lykkerusen glemme at det fins elendighet her i verden... Men alt blir fort glemt med litt klem og koz. Så stor bsmseklem til deg Robban  mmmakeout

For å få opp stemningen her litt... Satt nettopp og så på kosekanalen NRK og hørte en gammel vits jeg nesten hadde glemt. Den er litt på kanten...men blir egentlig bare koselig siden den leses i stavangerdialekt, ja samme dialekt som gudgutten Sigve, stort  hhhart og  mmmakeout til deg forresten Sigve  <<l

Dama: "eg har så vondt i ei tå"

Legen: "ka slags tå"

Dama: "Fittå!"  oooops  ;D

Håper den gav alle ett hjertelig latteranfall  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, etter at jeg kom hjem fra jobb, fikk jeg en hyggelig overraskelse. Den snille og gode kona mi kom og overøste meg med store laaange klemmer..... - og helt uten å ville ha noe tilbake. Finnes ingen over under eller ved siden (håper jeg) Slikt setter vi pris på vi gutta   ;D ;D

Det er jo dette denne tråden handler om, Roy Ole ; Omtanke for hverandre og kjærlighet  hhhart

Jeg og min kjære overøser hverandre med kyss og klemmer ved hver eneste anledning, og kan ikke få nok av hverandre.

Og enn hvor mye kjærlighet jeg gir til henne så har jeg fortsatt en god dose å dele med dere go'guttene her, også  mmmakeout

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...