Gå til innhold

Mårn !


-Lars-

Anbefalte innlegg

Ja, det var virkelig en nydelig tekst, Jørn  hhhart  Måtte frem med lommetørklet å tørke noen tårer igjen, jeg  :)

Blir vel ikke helt feil å lære seg denne utenat, gutter ? Ihvertfall ikke for de av dere som skal på åpningsfest i hunnselva til våren . . . Tror denne vil sette stemningen ganske greit  <<l

Da har jeg unnagjort første dag på jobb denne uka, og selv om det har vært herlig så var det godt å komme hjem til konemor, også  hhhart

Vi har en sånn godslig greie på jobb på mandager, hvor det vanker en aldri så liten twist på den som kan by på den koseligste historien fra helga, og i dag ble det virkelig jevnt oppgjør.

Det ble ikke akkurat dårlig stemning da jeg fortalte at jeg hadde vært med konemor på Ikea, og jeg øynet virkelig muligheten for premie i dag.

Men så var det selvfølgelig en av gutta som kunne berette at han hadde vært på hyttetur, og fått besøk av både barn og barnebarn, og hva er vel mer koselig enn det ? Da han la til at hele familien hadde kost seg på skitur på lørdag, hvor ingrediensene besto av både kvikk-lunsj, appelsin og kakao, da innså jeg selvfølgelig at det ikke ble twist på meg i dag  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm . . . Kom akkurat til å tenke på at det er mandagskveld  :)

Er ikke det en herlig kveld, dere ? Første hverdagskveld etter helga, liksom  <<l Jeg syntes det er helt nydelig, og bruker vanligvis denne kvelden til ettertanke . . .

Og i morgen er det super-tirsdag !  :D Nei, blir jeg lykkeligere nå så sprekker jeg  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettertanke er fint Lars, men mandagen er for meg en planleggingsdag. Mye å gjøre denne uken også, men så lenge det gleder alle rundt meg så kommer energien automatisk. Tror jeg vil få litt problemer med å sove i kveld, når jeg tenker på alt det gode jeg skal gjøre denne uken. I morgen reiser jeg tidlig på jobb, rydder ut av oppvaskmaskinen og serverer alle kolleger kaffe og en kjeksbit ved ankomst (kjeksen spanderer jeg av egen lomme). Smilene og blikkene jeg får tilbake er nok betaling for meg (ønsker noe å betale litt for kjeksen er det helt ok). Kan ikke noe for det, men det er sånn jeg er!  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegene dine er heldige som har deg Jørn, og de har sannelig noe å glede seg til i morgen  :D

Er jeg førstemann på jobb om morgenen så syntes jeg det er stas å by på noe når resten av gjengen kommer selv, så jeg har bestandig ei pakke bokstavkjeks på lur.

Men oftest så er jeg så opptatt av å tilrettelegge for konemor hjemme før jeg reiser på jobb, så jeg er sjelden den første som stempler inn  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi løser dette gjennom at hele familien tar det vi kaller "friskusmorgen" (et morsomt begrep vi ler litt av). Alle tidlig opp til fellesfrokost klokken 0600. Kvelden før, vi holder på nå, baker mor og barn grove rundstykker som minstemann har med til personalet i barnehagen 0730, og eldstemann ditto til personalet på SFO. To termoser og noen poser kamillete har de også med.  Ann Karin lager en sunn yougert som hun serverer med frukt til sine kolleger, og jeg kjører mitt eget nokså beskjedne opplegg. Ganske mange har selvsagt begynt å legge merke til våre initiativ, og vi har fått et godt omdømme har jeg inntrykk av. Til jul fikk vi for eksempel en haug med julekort fra naboer og fjernt bekjente. Vi sendte også nærmere 700 julekort selv.  <<l

Edit: nettopp på slike innlegg hadde det vært ålreit med en "I love it"-button!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig lesning, Jørn  <<l

Det eneste som er mer stas enn å få julekort er å sende selv  :) Aldri i verden om vi her i huset skal bli så overfladiske at vi sender julehilsner på sms eller mail !

Nei, nå gleder jeg meg stort til å finne senga, som for anledningen er ikledd helt nytt sengetøy, som vi fikk til jul. Svigers slo på stortromma da det visstnok var 70% på sengetøy hos Jysk tidligere i høst, og vi fikk et aldeles nydelig sett. Nisser og reinsdyr-motiv på både puter og laken, dere  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig koselig at dere holder igang tråden her gutter og gleder oss andre men fantastiske og positive tanker  <<l

Dæven Lars, hvem sa at svigermødre er som griselabber, best kalde  ??? Du har jaggu ordna deg med ei bra svigermor! Og du vet hva dem sier? At dattera kommer til å bli lik.. <<l

Selv koser jeg meg på senga akkurat nå med iPad'en. Kjærringa er i dusjen og jeg savner henne allerede selv om det bare er 5 minutter siden jeg så henne. Har ikke samme forhold til kjærringa som robban har, så her blir det bare nattanuss og sove på armen. Men det er jo det som er kos  <<l Det andre er bare slik "ungdommar holder på me"  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg just litt nedpå og følte livet gikk litt imot. Fruen hadde hatt en litt vel hard dag i dag på jobb og satte nesten kamilleteen i halsen når jeg foreslo at det er ekstra hyggelig å gjøre husarbeid i sammen. Jeg spøkte jo bare selvsagt og rigget heller badekaret klar for et forfriskende bad med duftlys og dimmet belysning. Selv gjorde jeg husarbeidet i en fei og brettet alle nyvaskede klær. Nå er huset klar til å møte morgendagen. Ekstra koselig var det jo å lese alle deres historier om livets små og store gleder. Klemz og suss :-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Stian, som jeg pleier å si etter endt økt: At vi gidder å holde på med det her, vi som er voksne mennesker.

Ja du sier noe jørn  ;D Det er jo bare slitsomt og den gode følelsen er jo over på ett blunk. Så må man stå opp igjen, tørke og gud vet hva. Oppspillt blir man også, slik at det er vanskelig å sovne etterpå. Nei takke meg til en god armkrok og ett nuss på kinnet  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallbra Sigve! Du vet virkelig hvordan kvinner skal behandles  <<l

Håper virkelig denne tråden vil ha livets rett fremover. I morgen planlegger jeg å legge inn min siste snus og røyke min siste røyk. Er redd livet sikkert kan by på utfordringer de kommende ukene pga det, men med tråder som denne kan jeg lese, bli glad og få trøst. Love you all guys  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Goood morgen, ladies & gangsters . . . Rise and shine, det er suuuupertirsdag  hhhart

Ja, Stian, som jeg pleier å si etter endt økt: At vi gidder å holde på med det her, vi som er voksne mennesker.

Ja du sier noe jørn  ;D Det er jo bare slitsomt og den gode følelsen er jo over på ett blunk. Så må man stå opp igjen, tørke og gud vet hva. Oppspillt blir man også, slik at det er vanskelig å sovne etterpå. Nei takke meg til en god armkrok og ett nuss på kinnet  <<l

Ja, dere sier noe . . . Husker vagt den gangen jeg og konemor hadde samleie, og mener å minnes at jeg ble så forferdelig røyksyk etter akten  :o  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke dette er en tråd som rekruterer damer til FFS, så veit ikke jeg. hhhart

Opppps, tror ikke damer er et tema her  ;D ;D ;D. For å si som Platon, ekte kjerlighet eksisterer kun blant menn  ;D

Koz og klemz till dere alle  :-*

Mårn igjen  :D

Å, bare vent, WM . . . Denne tråden kommer til å skape furore, også blant damene. Jeg er sikker på at tusenvis av damer kikker innom dette forumet fra tid til annen, og når de blir oppmerksomme på denne tråden, og hjertevarmen som ellers hardbarkede menn viser her, så vil de bli nysgjerrige på hva ellers fluefiske har å by på  <<l

Jeg ser ihvertfall frem til å dele mine tanker med noen av det motsatte kjønn her etterhvert  hhhart

Ja, samleie blir for klinisk. Vi kaller det "hyrdestund" vi da, men det er vår lille morsomhet som vi fniser godt av. Mårn, mårn forresten. Har en superdag her på jobben!

Mårn, Jørn !

Joda, jeg er tilbøyelig til å si meg enig i at samleie blir litt kleint å bruke her . . . Jeg og konemor bruker forsåvidt heller ikke det uttrykket oss imellom. Vi holder oss til elskov, og det duger her, også  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opppps, tror ikke damer er et tema her  ;D ;D ;D. For å si som Platon, ekte kjerlighet eksisterer kun blant menn  ;D

Koz og klemz till dere alle  :-*

Sa den kommende "Nymfomane" fluesfiskeren med assortert utvalg av exctasyliknende nappindikaterer    <<l

Mårn sa mannen  :o  LOHOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL      ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...