Gå til innhold

Alt om fiske?


Gjest Henning

Anbefalte innlegg

Gjest Henning

Hei.

Kor førnøyde er dere med alt om fiske bladet?

Sitter dere igjen med ein god følelse etter at dere ha lest igjennom eit nytt nr?

Eller sitter dere igjen med ein følelse av at det ikkje er så bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda bladet er ok det, Blar fort igjennom det til jeg finner noe om fluefiske der blir det en stopp.

Ellers er det etter min smak vel mye reklame for div. produkter .

Synes det var bedre før. Har kansje forandret fiskemåten :oops:

 

Spennende nicolaj brekke kommer til å inneholde hva ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at AOF har blitt noe bedre i det siste etter en heller dårlig periode for noen år siden. Innholdet er greit og variert men til tider litt for overfladisk, og selfølgelig litt for lite om flue fiske men man kan vel ikke både få i pose og sekk....

 

Finnes det noe mer info om det nye bladet? hadde vært sinnsykt morsomt med et norskt fluefiske blad =D>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en alt-mulig-fisker med hovedvekt på flue så jeg finner da en del i AoF. Men det blir en del overfladiske oppslag.

Hovedproblemet med alle fiskeblader er at de kommer for sjelden og er alt for tynne, særlig om vinteren.

Jeg ønsker meg et blad med 100 sider som kommer hver lørdag, men det er kanskje urealistisk, eller.... :D

Heldigvis har vi Fluefiskesiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havabbor artikkelen til Runar Kabbe i forrige nr. var i alle fall helt super for en som kunne tenke seg å begyne med havabbor fiske. Den var rimelig grundig.

 

Men å tekkes enkelte av fluefiskenerdene her inn som har trålet det meste av moderne fluefiskelitteratur er vel nesten helt umulig for et blad som AOF. Og det er vel ikke meningen heller, tror det segmentet i markedet er for lite. Eller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Henning

Nå ma det komme eit blad her til lands som handler kun om Fluefiske.

Kor mangen abbonentar treng ein for å kunne drive eit blad?

Kor mangen er det mulig å få i norge tru?

 

Blir lika forbanna skuffa kvar jæ... gang eg leser AOF.

Jobber ilag med folk som snakker om Oppdrettslaks som det skulle vert Gull.

Og år dei nevner ka dei fisker med, går det i "reke, makk tok an, og håkon fekk ein på sluk..........men den va røkkt" Gubbanoa.....

 

Etter å hørt på denne møkka, skal eg heim og kose meg med AOF, og der står dt jo om samme driten.Isfiske, Fang flere flyndrer,haspellsnellestell og Stortorsk på Sørøya står det på første side.

Da tenkte eg berre.........å faen....nå er det vinter gitt......... :roll:

 

Tenk vist vi ikkje hadde hatt fluefiskesiden.........å huffameg.... :roll: Hadde daua trur eg....

 

Tror det eg har problem med å takkle er at AOF er eit blad som skal treffe "alle" fiskeintreserte i Norge....Det er der eg sliter litt..... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om stoffet i AoF er valgt etter markedsundersøkelse blant de som kjøper bladet? I så fall finnes det utrolig mange kystmeitefiskere her i landet laugh.png' alt=':lol:'>

 

Hehe, ja har vært en stor andel artikkler om kystmeite i det siste. Synes AoF er greit, fiskestoffet er i alle fall bedre enn i Villmarksliv. "50 måter å fange abbor på". Spy spy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som kom nå sist var iallefall så lite fluefiske i at eg skumma gjennom det og ga det til naboen......

EG VIL LESE OM FLUEFISKE!!!!!!!!!!!!

 

"Flugfiske i Norden" har fått et vesentlig løft og kan jo anbefales - der står det i alle fall bare om fluefiske. Om du leser dette og de engelske bladene (Trout and Salmon - min favoritt - og Fly Fishing and Fly Tying) kan du lese om fluefiske til øyet blir stort og vått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...