Gå til innhold

Nyheter 2013


kurt floer

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Det var da lite respons du fikk ???

Iår skal ihvertfall jeg prøve to ting; Mkb liner (Mikael Blomberg)

Og skal etter flere års "interresse" endelig kanskje ta mot til meg å prøve den glitrende stangen Guideline Reaction kanskje er også for meg.

dyr, men det får bare være...liker jeg den, ja så liker jeg den :)

For ikke å snakke om flere tilskudd fra "nye B3X S(e)X" fra Winston, samt 5-delt utgave av allerede strålende B3X #4 9'

Mer vet ikke jeg om akkurat nå.

men noe er det sikkert der ute :)

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da lite respons du fikk ???

Iår skal ihvertfall jeg prøve to ting; Mkb liner (Mikael Blomberg)

Og skal etter flere års "interresse" endelig kanskje ta mot til meg å prøve den glitrende stangen Guideline Reaction kanskje er også for meg.

dyr, men det får bare være...liker jeg den, ja så liker jeg den :)

For ikke å snakke om flere tilskudd fra "nye B3X S(e)X" fra Winston, samt 5-delt utgave av allerede strålende B3X #4 9'

Mer vet ikke jeg om akkurat nå.

men noe er det sikkert der ute :)

Stig

fine stenger reaction, likte dæm æ har prøvd...

ja du e svær på winston stenger, e det noen nyheter dær fra...

kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nyheter som ennå annonsert-bortsett fra "SX" stengene som ble startet produksjon på i fjor høst- ment for skikkelig inntog denne sesongen.

Lovende nok.

Har likevel lyst å spørre dem pent om å avsløre at de forhåpentlig lager en lang , lett og tidløs nymfestang type kortline/fransk- men sist jeg spurte fikk jeg "No, sorry" :(

Så spørs vel om jeg skal gå rundt å håpe på den særlig lenge.

Har en ide om at ved å lage legendariske B2t i B3 utgaven, kunne relansert en allerede elsket serie...men det er kanskje nettopp derfor de kanskje ikke gjør det, fordi B2t er slik den er, og det liker folk.

Men hadde de laget B3T...så mistenker jeg enda mer solide markedsandeler utdelt til R.L Winston.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...hvordan kunne jeg glemme patagoniavadere med smekk...

Og de nye vadeskoene deres med et eller annet beslag under.

jeg har akkurat kjøpt den utgående modellen med filt/studs....jeg som trodde Korkers var utrolig bra- Jo de er det, men disse er så veldig gjennomført.

Ingen metallhemper som ruster etter sjøbruk , og så lett, stødig og lett og stige inn og ut av.

Stig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry...hvordan kunne jeg glemme patagoniavadere med smekk...

Og de nye vadeskoene deres med et eller annet beslag under.

jeg har akkurat kjøpt den utgående modellen med filt/studs....jeg som trodde Korkers var utrolig bra- Jo de er det, men disse er så veldig gjennomført.

Ingen metallhemper som ruster etter sjøbruk , og så lett, stødig og lett og stige inn og ut av.

Stig

har du noen bilder av de nye patagoniavader og sko..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patagonia Stealth Atom Sling

Ikke helt ny, men Patagonia har de ikke klar før i mai 2013.

Jeg skal iallefall ha meg en slik når den kommer.

http://www.patagonia.com/us/product/stealth-atom-sling?p=48325-0-961

Kan ikke skjønne annet enn at den må være perfekt til mitt fiske. <<l

Den der så ikke dum ut!!

Legger den til på ønskelista.  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guideline kommer jo også med en ny og ganske heftig vadebukse: Alta sonic seam wader. ser tøff ut :)!!

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=438474509558860&set=a.438474319558879.100753.119958194743828&type=3&theater

Denne så også fin ut: Guideline Diver sonic wader

http://www.wellbanklochans.co.uk/acatalog/GUIDELINE_DIVER_SONIC_WADERS_-_Ultrasonic_Cut_-_Sidewinder_design.html

Kan laste ned den nye katalogen for 2013 på hjemmesiden, der er det bedre bilder og mer utfyllende info ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for pokker , den var fin den vaderen fra Guideline...liker zipbukser...bare stå der langt utvadet i elven..slippe tasse tilbake å ødelegge bettet 90grader ut...men nedstrøms selvsagt litt engstelig fisk når den aner lukten av varmt piss :)

Egentlig noe konkurranser ser jeg nå :)

best når man vet at ens egne økter er oppstrøms etterpå ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...