Gå til innhold

Preben Torp Jacobsen


.JB

Anbefalte innlegg

Toppers! <<l

PTJ bøkene anbefales på det varmeste.

Fikk Fluer Fisk og Fiskere i julegave da den kom ut, og den jula sitter som spikret i minnet.

En skjellsettende leseopplevelse!

Har også Torrflugefiske og Fiske med Nymf, begge på svensk av alle ting....  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staffan delte den på FB, legger den ut her. Synes alltid det er hyggelig å se filmer med gamle kara og deres fokus. Som en balanse til hiphop-gutta og det moderne formidlingen.  ;)

Tipper dit favorittprogram på radio er "ukas sekstiåring" på p1

Kommentarer av denne typen får jeg ganske ofte. Særlig av kona. Som da jeg på siste dag av påsken satt meg på verandaen.

- Hva driver du med?

- Jeg sitter og hører på fuglene, svarte jeg.

- Du er en gammel mann i en ung kropp, sa hun, og lukket døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt artig det han forteller om ca. 6 minutter ut i filmen, at en fugl kommer og setter seg på fiskestanga hans. Akkurat det samme opplevde jeg i Armstrong Spring Creek. Det var dog ikke en rørsanger, men en sidensvans... Sitter godt i minnet det også.

Ja, og du fikk tatt bilde av den også, minnes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren fremsto jo som rene solstråla da Bård & Lars besøkte han i et av sine programmer på nrk  ;D

Tviler på at du blir noe bedre mot ungdommen om et par-tre tiår. Du har jo allerede, som meg, store problemer med "tha gangsta"-tullet.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren fremsto jo som rene solstråla da Bård & Lars besøkte han i et av sine programmer på nrk  ;D

Tviler på at du blir noe bedre mot ungdommen om et par-tre tiår. Du har jo allerede, som meg, store problemer med "tha gangsta"-tullet.  ;)

Du vet, jeg fremstår med en sånn naturlig autoritet, og vil antakelig være så respektert av ungdommen når jeg evt kommer i den alderen, at det blir neppe noe problem  8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyren fremsto jo som rene solstråla da Bård & Lars besøkte han i et av sine programmer på nrk  ;D

Tviler på at du blir noe bedre mot ungdommen om et par-tre tiår. Du har jo allerede, som meg, store problemer med "tha gangsta"-tullet.  ;)

Du vet, jeg fremstår med en sånn naturlig autoritet, og vil antakelig være så respektert av ungdommen når jeg evt kommer i den alderen, at det blir neppe noe problem  8)

Sant nok. Autoriteten din er udiskutabel. Det var jo du som fikk Oliver Kite til å droppe polaroidbriller i sin tid.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...