Gå til innhold

Kjøpers marked


Olav Haug

Anbefalte innlegg

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

PS!

Alternative fototråden bør definitivt opprettes. En indie-tråd der man ikke er opptatt av kamerahus til 20-30 lapper og masse tekniske spissfindigheter, men hvor kreative, absurde og crazy motiver får fokus.  <<l Mobilkamera duger jo for de fleste.  ;)  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva med et romjulsbasar på fiskeutstyr? Alle som vil kvitte seg med noe klemmer det inn samtidig i den herlige romjulen. Og selvfølgelig til kjøpers gevinst. ;D

Har ett par stenger og liner som jeg kanskje kunne lurt noen til å tru at dem har gjort et fett scoop på..! ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et romjulsbasar på fiskeutstyr? Alle som vil kvitte seg med noe klemmer det inn samtidig i den herlige romjulen. Og selvfølgelig til kjøpers gevinst. ;D

Må se an hvor mye cash som kommer inn julekvelden først . . . Det bør være mer enn jeg har brukt selv  ;D

Har da fortsatt en samling gode stenger her som blir lite brukt jeg, men i protest mot at ikke noe av det jeg ønsker meg havner til spottpris på bruktmarkedet så gidder ikke jeg legge ut noe av det jeg har heller  ;D

Hva med Helios i #4 feks, eller en strøken Burkheimer  ??? . . . Neeeida, det skal ingen kvitte seg med  >:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...