Gå til innhold

Kjøpers marked


Olav Haug

Anbefalte innlegg

Bare for å avslutte denne RT hypen i denne tråden ; Her er min først Ron Thompson stang, den som fikk meg til å åpne øynene for kvalitet  :D

Her har jeg også fått med min flotteste ørret til dags dato (tror denne må ha vært 600 år gammel), og den grommeste ølen på markedet. Snella er heller ikke å kimse av . . . Tror den het Jensen  ;D

7b91e4ba-1c6e-4369-b061-95e6854cf83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Er dette en fjellørret, Lars? Synes gjellepartiet så litt annerledes ut enn den markaørreten jeg er vant med. Uannsett har den flott kondosjon eller hva det heter. <<l

Ja, om jeg ikke husker feil så tok jeg den ved et elveutløp i tisleifjorden. Mistet matlysten etter å ha åpnet buken på den, så denne ble dyremat  :P

Men her ser dere hvor inovative RT var i forhold til andre merker; Formen på håndtaket, som bla Sage og Scott først nå har kommet frem til på sine ørretstenger, benyttet Ron Thompson allerede her, på slutten av 1800 tallet  :D

er Ron Thompson den nye Winston?

Tror vi kan enes om det  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RT travelforce liggende her...strøken! Går til første med bud over 3500kr. En halv sneip og to dassruller medfølger. Sneipen fordi den hever det coole uttrykket på fiskaren, og dassrullene for å tørke missunelsen av trynet på alle forbipasserende. Alle skjønner at en rull i seg selv ikke hadde vært nok med en sådan stang. Bud på PM.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en RT travelforce liggende her...strøken! Går til første med bud over 3500kr. En halv sneip og to dassruller medfølger. Sneipen fordi den hever det coole uttrykket på fiskaren, og dassrullene for å tørke missunelsen av trynet på alle forbipasserende. Alle skjønner at en rull i seg selv ikke hadde vært nok med en sådan stang. Bud på PM.:D

Dæven . . . Du har Travelforce'n, ja ?  hhhart

Får jeg bra med gryn til jul så kjøper jeg den tvert  ;D

Selv har jeg nok ikke den jeg la ut bilde av lenger, men selger bilde av den til latterlige 1850 kr  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å avslutte denne RT hypen i denne tråden ; Her er min først Ron Thompson stang, den som fikk meg til å åpne øynene for kvalitet  :D

Her har jeg også fått med min flotteste ørret til dags dato (tror denne må ha vært 600 år gammel), og den grommeste ølen på markedet. Snella er heller ikke å kimse av . . . Tror den het Jensen  ;D

7b91e4ba-1c6e-4369-b061-95e6854cf83b

Supert bilde, Lars. For en komposisjon, for et øye for detaljer og harmoni.  <<l

Må innrømme at det snellefestet får det til å rykke både her og der!  hhhart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ALT er helt fantastisk med bildet til, Lars  ;D

Takker så mye for skryt, gutter  <<l

Noen ganger blir jeg så rørt av mine egne bidrag at jeg feller en aldri så liten tåre, og da er det ekstra hyggelig å se at andre også setter pris på det jeg deler  :)

Må si meg rimelig fornøyd med komposisjonen rundt det bildet selv . . . Som ufaglært er det moro at man alikevel kan få alt til å stemme noen ganger.

Man kan feks bli sittende å studere detaljene i snellefestet og korken i timesvis, og fortsatt vil man oppdage nye detaljer  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å avslutte denne RT hypen i denne tråden ; Her er min først Ron Thompson stang, den som fikk meg til å åpne øynene for kvalitet  :D

Her har jeg også fått med min flotteste ørret til dags dato (tror denne må ha vært 600 år gammel), og den grommeste ølen på markedet. Snella er heller ikke å kimse av . . . Tror den het Jensen  ;D

7b91e4ba-1c6e-4369-b061-95e6854cf83b

Supert bilde, Lars. For en komposisjon, for et øye for detaljer og harmoni.  <<l

Må innrømme at det snellefestet får det til å rykke både her og der!  hhhart

Bare kjapt innom for en liten PS ! . . .

Om det skulle bli satt opp en poll her inne før nytt-år hvor man stemmer på årets bilde; Burde jeg lansere dette, eller ville det bli urettferdig ovenfor de andre håpefulle kandidatene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan jeg garantere deg, Lars, og det er det at du vil bli stemt til topps av meg og alle mine andre profiler iaf  ;D

Irriterer meg litt over tamt treverk i plattingen der, men det blir kanskje i overkant pirkete . . .

Jeg er en perfeksjonist når det kommer til foto, merker jeg  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting kan jeg garantere deg, Lars, og det er det at du vil bli stemt til topps av meg og alle mine andre profiler iaf  ;D

Irriterer meg litt over tamt treverk i plattingen der, men det blir kanskje i overkant pirkete . . .

Jeg er en perfeksjonist når det kommer til foto, merker jeg  :D

Ja, du har litt å lære enda... Men du er sjukt nære!  <<l

Her et bilde hvor alt er perfekt. Si fra hvis du vil ha iso, lukkerhastighet og andre spesifiserte opplysninger

8231094440_94061e5816_b.jpg

ps: Musefella er sjølbygd, med fake rapp-logo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du verden for ett fantastisk bilde, Olav. Elsker hvordan du her klarer å fremstille RT som en stang uten sidestykke ved å vise en majestetisk mus fra sin beste side. Ditt innlegg fortjener big up's og store Honør's!! Tipper du blir rik når RT får snusen i detta!! <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her et bilde hvor alt er perfekt. Si fra hvis du vil ha iso, lukkerhastighet og andre spesifiserte opplysninger

8231094440_94061e5816_b.jpg

ps: Musefella er sjølbygd, med fake rapp-logo

Et mesterverk, hverken mer eller mindre !

Skulle til å spørre om bildet var en aning utbrent akkurat på musefjøla, men så ser jeg at du har laget den selv, og da vil jeg tro den faktisk ser sånn ut  <<l

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...