Gå til innhold

Treff Fluefiskesiden.no


Flemming

Hva slags Fluefiskesiden-treff ønsker du?  

62 stemmer

  1. 1. Hva slags Fluefiskesiden-treff ønsker du?

    • Er med uansett! Bare sett opp en tur, så blir jeg med...
      5
    • Stille vann i slutten av mai - fjærmyggfiske/Leptophlebia, telt
      7
    • Stille vann i midten av juni - Vulgata, telt
      10
    • Elvefiske i Hemsila i juni/juli - Eurevillii, hytte
      15
    • Elvefiske i Hemsila i september - Baetis/fjærmygg, hytte
      10
    • Elvefiske i Glomma på høsten (harr) - telt
      5
    • Elvefiske i Rena rundt St.hans - telt
      4
    • Elvefiske i Trysil juni/juli - Danica, telt
      12
    • Annet! Setter opp et eget forslag i denne tråden..
      1
    • Jeg blir uansett ikke med på tur med Fluefiskesiden.no!
      0


Anbefalte innlegg

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

16 - 18 juni passer fint for meg også. Kjenner ingen her tror jeg, men ser frem til å treffe masse fluefiskere og lære masse.

Har fisket en god del i Trysilelva, men det er også en fin elv ved Østby som huser Harr med betydelig størelse.

Her finnes muligheter for alle og blir det mange er det lett å fordele seg på flere steder.

Glimrende valg :smt023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey' date=' og fint forum!

 

Så det var en som spurte her tidligere om arrangementet også er for oss under 18, og han fikk ingen svar, så eg spør igjen eg... noe for oss under 18 å være med på for å lære litt? Hadde i så fall vært veldig inspirerende både for han og eg! :D

Må gi litt credit til de flotte artiklene Rune skriver. =D>[/quote']

 

Vil vel tro at alle brukerne av forumet er velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten
Vi under 18 kan jo bare lage et eget arrangement ;)

 

Ørretfiske i Øvre Namsen og områdene rundt??

 

Andre forslag? :)

 

Det hadde vært topp, men ligger vel litt for langt unna for meg :D

Er avhengig av enten tog eller buss.

Kunne kansje møttes på halvveien, sånn litt midt i mellom østlandet og trøndelag, ?

Trysil passer jo egentlig greit sånn sett da. Ellers så har man jo Atna?

Hva passer for deg Mr. Parachute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta dere en tur til trysil dere laugh.png' alt=':lol:'> vi tenkte oss (vi= en kammerat) til hemsil den helga, så da blir det jo færre fiskere der laugh.png' alt=':lol:'> 8)

 

neida.. tulla.... men har en innveding mot trysil.. Det er faktisk betydelig lengre for de fleste som kommer fra Vestlandet... :| men for all del. Vi skal ikke ødelegge morroa.. eller skal vi vel Vision?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ødelegger aldri moroa, vi bare lager moro. Når det er sagt så kunne jeg godt tenke meg en tur til Trysil hvis det er der gjengen havner. Og hvis jeg reiser til Trysil, Leif Morten, så tror jeg du vil sitte på?

 

Men jeg stemmer for Hemsil jeg og, men skal ikke være vanskelig, tror jeg da!

Har så mye å lære, og da føler jeg at den beste måten å gjøre det på er definitivt en samling med folk fra nettopp dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart vår! Tenk på den gotteposen som ligger fremfor oss i form av ubrukte fluefiskedager kommende sommer. Mange av dere har vel allrede planlagt sommerens fiske og noen må vel kanskje bruke en uke eller to på familien også? Det virker som det er mange syn på hvor og når vi kan møtes, og jeg tror det henger sammen med at mange har planer allerede. Hva med å legge det litt "off season"? September? I renaelva? Muligheten er tilstede for supert fiske og lite folk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjellfant

Siden jeg er en av de fem som har stemt for elvefiske i Glomma på høsten støtter jeg dette forslaget! Rena er dessuten et par hakk bedre, minst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke noe helt spesielt dukker opp, vil jeg kunne stille som guide for dere som ikke har besøkt renaelva før. Mulig jeg kan klare å stille med flere guider også + noen båter, flytringer og pontonbåter for de av dere som ønsker å prøve driftefiske.Dette kan bli hyggelig, tiden på året tilsier ofte godt døgnfluefiske (mye 2. gen) og lite folk forøvrig i elva. Og det er jo en god kombinasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...