Gå til innhold

Å plukke ut liner for andre.


Tom Syversen

Anbefalte innlegg

På tide.

Ja,ikke sant.

Men derimot skal det nevnes at den tilnærmingen har jeg hatt fra første stund som jeg startet med fluekasting og fisking.

Det er alltid noen som er bedre,og kan mer,og de må man henge seg på.

Riktignok et fåtall,men de er der.

 

Tom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er en av de Tom, samt at egoet mitt er omtrent på størrelse med Buskerud fylke.

røyker ikke, drikker ikke, snuser sånn i dann og vann, helt siden kniksen og padan.

Har selv 8 Dan sort Sage One  det høyeste du kan komme 

men nekter og vike en tomme.

Men du Tom, du har mye å komme med, det skal du ha <<l

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Medietilsynets definering av nettforum:

"Nettforumer er gjerne temabasert og diskusjon, utveksling av erfaring og meninger er målet.

I mange tilfeller er avsenderen ukjent, og det er ikke sikkert at de som skriver om disse temaene vet hva de snakker om. Det er opp til mottakeren å vurdere om informasjonen er til å stole på."

Det er altså helt innenfor å dele erfaringer, også hva gjelder stang og linevalg. Det kan også hende at bidragsytere ikke vet hva de snakker om. Så fikk vi endelig det oppklart.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Medietilsynets definering av nettforum:

Det er altså helt innenfor å dele erfaringer, også hva gjelder stang og linevalg. Det kan også hende at bidragsytere ikke vet hva de snakker om. Så fikk vi endelig det oppklart.

 

Imponert over Medietilsynet!  At de spesielt påpeker noe så smalt som stang og linevalg innenfor fluefiske.  Hadde jeg ikke forventet.  Hvorvidt vi kan kalle Syvert en bidragsyter er jeg ikke sikker på, men han vet definitivt ikke hva han snakker om.  Der er vi enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johnny S

Kan virkelig fluefiske være så vanskelig? 

I følge enkelte her så er fluefisket vanvittig komplisert, skjønner ikke helt hvordan fluefiskerne på 1800-tallet kunne fange ørret med splitcane og March brown. :huh:

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...