Gå til innhold

Nordisk Fiskeutstyr-fantastisk service!


Anbefalte innlegg

Er helt nødt til og skryte litt av Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker i dag!

Jeg har i dag handla stang og line på Nordisk og har i den forbindelse opplevd en kundeservice helt utenom det vanlige! Etter litt testkasting ute på brygga ender jeg opp med stang og line og skal inn og betale, men oppdager at jeg har glemt mitt ordinære bankkort hjemme og ett kredittkort jeg har i mappa blir avvist av terminalen. 

Måten butikken løser problemet på overgår alt jeg hittil har opplevd av god service, jeg velger og holde mellom meg og Nordisk nøyaktig hvordan problemet ble løst, men kan si så mye som at de utviste en tillit jeg aldri glemmer.

Jeg har i dag fått en service jeg ikke trodde var mulig og oppleve uten og ha opparbeida årelangt kundeforhold! 

Når forblir det Nordisk på Lysaker fremover for meg...

 

 

  • Lik 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å lese om god service!

I et lite nisjemarked, så er det viktig å få den typen tilbakemeldinger, det er den beste markedsføringen man kan få.

Tror det er viktig å yte "det lille ekstra" både for å sikre seg eksisterende kunder, og å lokke til seg nye.

Og det er slike butikker vi ønsker at seg klarer seg også!

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at servicen på Nordisk er tip top!

 

Som eksempel:

Handlet en flueline etter samtale med Svein. Endte opp med en lineklasse under det som stod på stanga. Dro hjem, surret microløkker i begge ender av lina og dro av sted for å fiske med lina. Synes da under praktisk fiske at lina ble veldig lett.

Dagen etter dro jeg tilbake til Nordisk slik at de kunne få teste stanga mi med lina. De var enige at stanga fint kunne klare en klasse opp ("riktig klasse"). Jeg leverte inn lina jeg hadde handlet, og fikk en splitter ny line i en høyere klasse med meg hjem. Denne passet bra og Nordisk var en meget fornøyd kunde rikere.

  • Lik 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...