Bård H Bjerkeli Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Er helt nødt til og skryte litt av Nordisk Fiskeutstyr på Lysaker i dag! Jeg har i dag handla stang og line på Nordisk og har i den forbindelse opplevd en kundeservice helt utenom det vanlige! Etter litt testkasting ute på brygga ender jeg opp med stang og line og skal inn og betale, men oppdager at jeg har glemt mitt ordinære bankkort hjemme og ett kredittkort jeg har i mappa blir avvist av terminalen. Måten butikken løser problemet på overgår alt jeg hittil har opplevd av god service, jeg velger og holde mellom meg og Nordisk nøyaktig hvordan problemet ble løst, men kan si så mye som at de utviste en tillit jeg aldri glemmer. Jeg har i dag fått en service jeg ikke trodde var mulig og oppleve uten og ha opparbeida årelangt kundeforhold! Når forblir det Nordisk på Lysaker fremover for meg... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truls Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Hyggelig å lese om god service! I et lite nisjemarked, så er det viktig å få den typen tilbakemeldinger, det er den beste markedsføringen man kan få. Tror det er viktig å yte "det lille ekstra" både for å sikre seg eksisterende kunder, og å lokke til seg nye. Og det er slike butikker vi ønsker at seg klarer seg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
femundtravler Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Morro a gitt! Det er ikke så ofte vi får høre om god service grad, men heller det negative. Dette er morsomt å lese Gratulerer med ny stang og line Bård! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle TL Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Helt enig i at servicen på Nordisk er tip top! Som eksempel: Handlet en flueline etter samtale med Svein. Endte opp med en lineklasse under det som stod på stanga. Dro hjem, surret microløkker i begge ender av lina og dro av sted for å fiske med lina. Synes da under praktisk fiske at lina ble veldig lett. Dagen etter dro jeg tilbake til Nordisk slik at de kunne få teste stanga mi med lina. De var enige at stanga fint kunne klare en klasse opp ("riktig klasse"). Jeg leverte inn lina jeg hadde handlet, og fikk en splitter ny line i en høyere klasse med meg hjem. Denne passet bra og Nordisk var en meget fornøyd kunde rikere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jarle Eika Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Nordisk er jo knallbra da, har handla der endel og kommer til å fortsette med det Er ikke samme kundeservicen der som det er i ett par av de store sjappene som satser mer på kvantitet enn kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mikael Fältmarsch Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Har hatt noen problemer med vaderene mine. Men Nordisk har vart helt suverene i hvordan dem har hjulpet meg. Så jeg kan ikke annet en og instemme i det du sier Bård. Dem er helt konge på service. Det ska noe spesiellt til for at jeg skal handle på nett, når man har en sån sjappe et kvarter unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluePiloten Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Det må være helt konge å ha en slik forhandler i nærområdet! Det er noen bedrifter som har skjønt hvordan man skal konkurrere med nettbutikker som er litt billigere på pris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfiskeren Jim Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Et det er bra service der er helt sikkert.. Jeg bestilte 2 capser derifra, de sendte dem med faktura som jeg sku betale wow for en service det ble billigere for meg.. er ikke fast kunde der! så super service samt dritbra butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan R. Abrahamsen Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Har også utelukkende positiv erfaring med Nordisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frode S Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Nordisk, home away from home! :-) Kun gode erfaringer, minus det at lommeboka lider for hvert besøk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vidar Langerud Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg har også alltid fått god service på nordisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knut R. Skåre Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Utelukkende positive opplevelser. En gang hadde jeg klart å ødelegge en stropp til en Patagonia-bag. To dager etter, ringer Runar meg. Da har han vært hjemme å tatt en av stroppene på sin private bag. Jeg fikk den gratis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas L Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 Suveren gjeng med Svein og Runar i spissen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellfiskeren Jim Skrevet 10. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Endret 12. juni 2015 av Hamlis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg