Kim Skjerve Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Årets fangster i bilder! Legg inn, store som små... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg kan begynne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest øystein Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Et skrytebilde til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Et skrytebilde til Det er lov her det... .png' alt=':lol:'> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petter Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kan forsette tråden jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ingen flere som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nielsen Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 kommer til helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 kommer til helga Høres fint ut Regnet med litt større pågang, vi pleier jo være så flinke til å legge ut bilder og skryte av fiskene våre...hehe... .png' alt=':lol:'> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lars M Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 [/img] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hermansen Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Are Lorentzen Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Tok flygemaur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ola Øie Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Har ikke akkurat hatt no pangstart på brunørretfiske, men kan jo slenge inn noen bilder fra vårens sjøørretfiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind T Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Største i år.. Ca halvkilo tatt i halvmørket. Har fortsatt skyhøye skuldre. Må over kilosgrensa før jeg får ro i sjela. :? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Marius Ekeberg Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ikke blitt så mye ørret på meg enda, men har da rukket å ta et par... Sjøørret også gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osprey Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Her er en av de jeg fikk under en relativt heftig marginataklekking i en noe høyereliggende vann på sørlandet. Ikke verdens største, men flotte farger Mvh Rolf J. Fjærbu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snakeroll Skrevet 9. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2006 Årets ørret hittil! Barduørret på 2,1 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 17. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. juni 2006 Kom igjen! Ingen som har fått noe stort på Vulgata-fiske i det siste heller?? Ta fram kameraet folkens! Ikke tatt noen bilder med det relativt nye kameraet, Rune? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øyvind T Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Røyk min kunne-vært-pers i kveld på vulgata spinnerfall. To syke utras og et velt i overflata. Like etter sang det i stroften gitt. :/ Kan angre nå på at jeg ikke bytta til noe kraftigere spiss enn 0.12'n som jeg hadde brukt på mævern litt tidligere på kvelden. #-o Jaja. Den sitter sikkert i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore M. Nilsen Skrevet 18. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2006 Vel, ikke helt Vulgata-ørret men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osprey Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Vel' date=' ikke helt Vulgata-ørret men...[/quote'] Det er helt greit det Flotte fisker altså :smt023 Tok de tørt ? Mvh RJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 19. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 Bilder fra filmen er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flueåsånt Skrevet 19. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2006 endelig er halvkilosgrensa borte..nå gleder jeg meg til kilosgrensa. øringen ble forøvrig tatt av en stripende caddis i ei lita vik med en sval og lun bris....ahh:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tore M. Nilsen Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Vel' date=' ikke helt Vulgata-ørret men...[/quote'] Det er helt greit det Flotte fisker altså :smt023 Tok de tørt ? Mvh RJ Takker 3 av dem tok tørt, de andre nymfe. Alle ble observert og spionert på en periode før de ble fisket på. Kim, ingen av disse er fra filmen, men tatt ganske nylig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicolaj brekke Skrevet 20. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Omtrent som Norge:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim Skjerve Skrevet 20. juni 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2006 Kim' date=' ingen av disse er fra filmen, men tatt ganske nylig.[/quote'] Flotte fisker! Bare så på sjegget ditt jeg... var helt likt som i filmen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg