Rune Stokkebekk Posted February 9, 2017 Report Share Posted February 9, 2017 Heisann, "ukens" oppdatering er ei nymfe som jeg ar brukt med hell. Litt av poenget med denne er å vise at man kan standardisere litt for å få samme resultat hver gang og forenkle bindeprosessen med det.https://www.fluefiskesiden.no/fluebinding/villiinymfa/ 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarle TL Posted February 9, 2017 Report Share Posted February 9, 2017 Takk! Kjempefin pedagokisk beskrivelse ved at du skriver litt om fisket og observasjoner i tillegg til det bindetekniske (som er råbra). Nå vil jeg binde nymfer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Stokkebekk Posted February 9, 2017 Author Report Share Posted February 9, 2017 Takk for det Jarle, det var hyggelig sagt :-) Vi har et par artikler til om døgniser i pipen, krøpplinger og en oppdatert versjon av den med de ulike duns. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted February 9, 2017 Report Share Posted February 9, 2017 Nå er det jaggu nyss før stikka tas ned fra hylla. Inspirational stuff! Link to comment Share on other sites More sharing options...
halvorroberg Posted February 10, 2017 Report Share Posted February 10, 2017 TøfftSent fra min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts