Håvard Åsbø Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 Ser ut til at HMH jobber med ei ny stikke om dagen -TRV? Er ikke fryktelig mye informasjon om den per nå, men HMH har lagt ut bilde av den på sin instagramprofil... Noen som vet noe mer om denne? Evt, hva tenker folk? Bildet er fra HMH’s instagramprofil.
devi Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 Bare jeg som synes kjeften ser rar ut? Behøver dog ikke å ha noe praktisk betydning.
Mr. Bean Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 Foruten at stikka rett og slett ser stygg ut (smak og behag) og at de med denne introduserer en annen måte å feste kroken på, så er det vel to ting som utmerker seg: Arbeidsplass og rotasjon
Håvard Åsbø Posted October 9, 2017 Author Report Posted October 9, 2017 Kjeften er vel heller snarlik kjeften på LAW-stikka, men har en rund skrue i stedet for den 5-fingrede skrua på originalen. Synes den egentlig ser grei ut, men sånn estetisk så kunne de valgt en annen løsning enn den digre rotasjonskula bak.
Pål Hedenstad Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 Denne kjeften er vel sammen med det man finner på den dyreste TMC stikka + Renzetti 3000, å regne som en optimal utforming om vi vurderer den for å binde "ørretfluer". Den store "kula" bak gjør det nok enklere å betjene rotasjonen så her har vel funksjon trumfet estetikken. Vanskelig å uttale seg om selve kjeften. Dette er vel bare en prototype. Stygge bindestikker ja..........: Denne er ? http://www.hmhvises.com/cfr.php
Håvard Åsbø Posted October 9, 2017 Author Report Posted October 9, 2017 Hehe, rosa er visst tingen om dagen skjønner jeg;) Nei, blir artig å se hvordan det endelige produktet fra HMH blir.
Mr. Bean Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 4 timer siden, Pål Hedenstad skrev: Stygge bindestikker ja..........: Denne er ? http://www.hmhvises.com/cfr.php Syntes den rosa saken er snasen med tanke på den kvinnelige andelen blant oss, og dessuten støttes en veldig god sak gjennom dette stuntet.
Pål Hedenstad Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 Akkurat nå, Mr. Bean skrev: Syntes den rosa saken er snasen med tanke på den kvinnelige andelen blant oss, og dessuten støttes en veldig god sak gjennom dette stuntet. Hadde vel vært en fordel om man heller valgt en finish eloksert i rosa - når man først skal ta steget.
Håvard Åsbø Posted October 9, 2017 Author Report Posted October 9, 2017 Ser ikke noe galt i rosa jeg heller, men smak er forskjellig. Men enig i Pål ang finish. Det tror jeg hadde vært penere.
Pål Hedenstad Posted October 9, 2017 Report Posted October 9, 2017 En annen ting som burde vært standard på alle bindestikker på pedestal er et teleskopisk stag - som det er på TMC Blue Vice II. 1
Recommended Posts