Eirik Rusten Posted December 8, 2017 Report Share Posted December 8, 2017 Veldig snodig. Vel, vi får skylde på Safari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bounce Posted December 8, 2017 Author Report Share Posted December 8, 2017 Apple er det nye Microsoft, er lov å slå dem med hva som helst man finner... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted December 12, 2017 Report Share Posted December 12, 2017 Er det bare hos meg det ser litt rart ut med layouten? 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted January 2, 2018 Report Share Posted January 2, 2018 Nei Truls, jeg har samme problem i Google Chrome (oppdaterte nettopp til ny versjon av Chrome, og fortsatt samme problem). Men IE funker likevel..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted January 2, 2018 Report Share Posted January 2, 2018 Ja, ser dette selv nå. Skal prøve og finne ut av det. Er litt mye akkurat nå med ny jobb og greier, men ordner det vel etterhvert. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted January 2, 2018 Report Share Posted January 2, 2018 Springer ikke av for min del! IE funker helt fint :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Rusten Posted January 7, 2018 Report Share Posted January 7, 2018 Har tatt en quick-fix på dette nå som virker sånn høvelig, men skal undersøke nærmere når jeg får hodet litt over vannet. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ingvar Posted January 8, 2018 Report Share Posted January 8, 2018 Virker til å være fikset nå ja, iallefall hos meg på Chrome! Sykt bra Eirik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts