Kjell S. Rakkenes Skrevet 9. desember 2017 Rapporter Skrevet 9. desember 2017 Hei Vi er en gjeng som har tatt initiativet til en flueaksjon for å hjelpe Blå Kors å arrangere julefeiring for barn som kommer fra hjem med rus- og alkhoholproblemer. Jeg tenker budskapet er fint og ikke egennyttig så ta tar jeg sjansen på å markedsføre auksjonen på denne siden. Moderator: slett denne hvis du synes det ikke passer seg. http://www.rakkenes.com/unger-trenger-feire-jul/ 11
devi Skrevet 11. desember 2017 Rapporter Skrevet 11. desember 2017 Finnes det noe sted man kan vippse en slant istedenfor? 1
Kjell S. Rakkenes Skrevet 11. desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 11. desember 2017 11 timer siden, devi skrev: Finnes det noe sted man kan vippse en slant istedenfor? Hei Sjekk på minjul.no - tror du kan gjøre det der (BlåKors sin side)
Jan Ingvar Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Skrevet 12. desember 2017 Fantastisk tiltak! Varmer i hjertet å lese slikt. Hvordan går budene på de 3 boksene da? (Har ikke FB...)
Kjell S. Rakkenes Skrevet 12. desember 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 12. desember 2017 2 timer siden, Jan Ingvar skrev: Fantastisk tiltak! Varmer i hjertet å lese slikt. Hvordan går budene på de 3 boksene da? (Har ikke FB...) Jeg tror samlet at budene nå ligger på 6000 kroner (2000 per boks). Veldig bra siden dette kom i gang på kort varsel. Vi har også bidratt med støtte på siden, slik at samlet gave til Blå Kors vil komme et stykke over 10.000 streken :-) 2
Eirik Rusten Skrevet 12. desember 2017 Rapporter Skrevet 12. desember 2017 Bra tiltak! Penger til de som trenger det er bra.
Anbefalte innlegg