Gå til innhold

mat/drikke?


Bodøfiskern

Anbefalte innlegg

Gjest Vindknuten

Fiske og jakte gjør man best sulten :shock:

Er sikkert en etterlatenskap etter tidligere tider. Når man var mett pludret man ved bålet, klabbet en lokal skjønnhet i hodet med klubba, dro med seg partneren etter håret og gikk og la seg i hula for natten.

Dessuten er de fleste av oss blitt så feite at ett døgn eller to uten annet enn elvevann har vi bare godt av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Store mengder vann og ofte bananer eller annet fort etbart og næringsrikt. Er vel ikke på fisketur for å eta :)

 

Eg og. Pluss musli bars som jeg har i lomma på ryggen. I kombinasjon med vannposen kan jeg både spise og drikke uten å ta pause fra spottingen. Høres helt sykt ut, og det er det sikkert også... :?

 

En gang drakk jeg vann samtidig som jeg kjørte en 2 kilos brunørret laugh.png' alt=':lol:'> . (tror jeg har fortalt den før...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg benytter enhver anledning til å unne meg "usunnheter" som sjokolade og annet snacks, så blir det ofte med litt smågodt og sjokolader på tur. Brus smaker også bedre enn vann.. Så lenge jeg fortsatt innbilder meg at jeg fisker skjeldent, så tenker jeg at dette ikke gjør noe - Min samboer mener noe annet..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørreten

Jeg må nok ha Coca Cola, og en bra matpakke. Er godt å ha hvis de samme vanlige replikkene fyker gjennom hodet: "Skjønner ikke hvorfor det ikke vaker!?", "Lurer på om den hadde tatt en no-hackle, skulle ikke glemt de hjemme", eller "I dag burde det da ha klekket noe!". Er ikke få ganger fisketuren har blitt redda av noe etanes når alt bikker imot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Snus er vel det eneste obligatoriske. I tillegg er det mye vann som drasses med på tur, merkelig nok (pleier jo å være vann i elva) laugh.png' alt=':lol:'>

 

Merker ikke at man blir sulten under fisket, tiden flyr, og før du aner det har både frokost, lunch, middag og "kvelds" gått hus forbi... men, hvem klager? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har med Eplejuice og skiver med appelsinmarmelade.

 

du glemte å ta med disse nøttene du går og knasker på. de som det ligger skall etter over alt på vannet laugh.png' alt=':lol:'>

 

røyk å kaffe er obligatorisk på mine fisketurer, har også alltid en liten mørk sjokolade i vesten hvis sulten skulle ta overhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testa sånn poly nøtteblanding med frukt og bær her en dag' date=' 2 slike ga meg en del energi og ganske godt var det også :)[/quote']

 

Tenk om noen hadde vært så skakke og sagt "Jeg må ha Gjendekjeks og boks-Cola på fisketur i skrukkedalsrenna! Dette pleier å smake så godt at jeg lar embalasjen ligge igjen!!!!!!" laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'> laugh.png' alt=':lol:'>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må alltid ha full camelback med husholdningsaft, Gjerne litt chilinøtter også (ikke i camelbacken) røyk er jo obligatorisk, gjerne noen brødskiver med sylteagurk og karbonader fra dagen før! Har jeg først fått fisk og har full kontroll tar jeg meg tid til å slappe av litt og trøkke inpå med noe godt. Sitte litt skakt i lyngen og bare nyte synes av vakende fisk og finne litt ro er for meg ganske viktig! Har jaget og masa knallhardt i alle år og tenker litt annerledes nå! men jeg slapper aldri av hvis jeg ikke vet at jeg har full kontroll over situasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

FinnArnold,

Skrevet: 02 Aug 2006 14:02 Tittel:

 

 

 

snus snus snus snus snus!!!!!!! holdt på å gå fullstendig bananas den EINE gangen eg glømte driten...

burde nok slutta!

Ellers e vatn gysla viktig!

Har nok rundt magen å tæra på... eller hur Sæbø? hehehehe...

 

Tja...Da va du så sa da :D:D:D

 

Men eg trur eg må begynna å kalla deg "drygen" 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...