Slanti Skrevet 29. november 2018 Rapporter Skrevet 29. november 2018 Hei. Jeg har hørt rykter om at laksefluer bundet med rødhåret kjønnshår fra kvinner var en klassiker i gamledager ? Lurer i den forbindelse på om noen veit om dette stemmer ... Spør ettersom dama er rødhåret 1
0 RolvS Skrevet 29. november 2018 Rapporter Skrevet 29. november 2018 Du er jo åpenbart i en unik posisjon til å undersøke sannhetsgehalten i denne påstanden. Bind like fluer hvor forskjellen kun er hårmaterialet, og fisk med begge variantene. Før nøysom statistikk, bytt flue ofte, sammenlign etter noen sesonger. Husk å rapportere resultatet slik at andre kan ha glede av denne kunnskapen.
0 Jarle TL Skrevet 30. november 2018 Rapporter Skrevet 30. november 2018 Ha trua på flua :-) Hvis dette gir deg trua, så fisker den bedre for deg!
0 Roaas Skrevet 30. november 2018 Rapporter Skrevet 30. november 2018 (endret) Hvis det vil vise seg å være mye hold i dette, så kan fort mitt strie "Kristoffer Hivju-skjegg" fort bli en liten næringsgeskjeft. Jeg trenger ikke være dyr heller jeg, men litt lukurativt vil det jo være naturligvis være. Klin til og si 5 kr pr hårstrå, da. Nappet med rot, snittlengde på 7-10cm, ganske tykke også. Velpleid med skjeggoljer og skjeggbalsam over flere år. Ginger-quality skal du ikke kimse altfor mye av! Tar Vipps, Paypal, konto-faktura og cash. Kan konverteres i flueutstyr ved kjøp av større kvantum. Endret 30. november 2018 av Roaas 1
Spørsmål
Slanti
Hei.
Jeg har hørt rykter om at laksefluer bundet med rødhåret kjønnshår fra kvinner var en klassiker i gamledager ?
Lurer i den forbindelse på om noen veit om dette stemmer ...
Spør ettersom dama er rødhåret
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg