Roaas Posted May 11, 2021 Report Share Posted May 11, 2021 Tjena godtfolk. Nytt år, nye bilder. Jeg synes det er litt moro med bilder, og jeg ønsker gjerne ha en bildetråd som foregående år. Spennende innhold ønskes velkommen! Starter kalaset med en Rhodani fra elva i går. Utrolig vakre disse bugsa! Denne var snaut krokstørrelse 14. 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Fjellstad Posted May 16, 2021 Report Share Posted May 16, 2021 Jeg har ikke noen bilder angående fiske eller fiskerealitert, men etter et langt liv med interesse for natur, så tillater jeg meg å sende et par bilder fra uken som gikk. Håper at dere liker den slags bilder også Magne Fjellstad 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 Noen som gleder seg? 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 Uutholdelig lenge til april! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 Tenk, oppi området hos meg så snakker vi tidligst midten av mai 😯 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan_Haukaas Posted February 23, 2022 Report Share Posted February 23, 2022 Her har jeg hatt fjærmyggklekking i hagen allerede i år... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts