Terje Bendiksby Posted September 16 Report Share Posted September 16 (edited) Kjøpt denne som kan trekkes ut til 1,8m for å prøve å få løs de fluene som hekter seg i bakslengen. Kanskje mindre julepynt etter meg i trærne neste år? Edited September 16 by Terje Bendiksby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runar Dankel Posted September 16 Report Share Posted September 16 Så mye lettere ut en min løsning 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Testicular Momentum Posted September 18 Report Share Posted September 18 On 9/16/2023 at 10:56 AM, Runar Dankel said: Så mye lettere ut en min løsning Tenger bare en kraftig nok retraktor så jeg kan henge den på slingpacken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RolvS Posted September 18 Report Share Posted September 18 On 9/16/2023 at 10:35 AM, Terje Bendiksby said: mindre julepynt Du får prøve det ut og rapportere tilbake. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts