Jump to content

Recommended Posts

Guest Henning
Posted

Hei.

Nå har vi nett blitt ferdig med ein SØ ring.

Tenkte eg skulle lufte interessen om ein døgnfluering.

Er det noen her inne som kunne tenke seg det. Tar vi litt god tid, så kan vi vere ferdige siste januar?

Håper på 10 stk.

• Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Ørreten
Posted
En spesiell art eller fritt fram ?

Jeg er for fritt fram, er mye morsommere å binde det man vil selv:)

Valgfri art, valgfri stadie?

Guest Ørreten
Posted
Hei

Kan jeg få være med :?: Er ikke helt sikker på hvordan dette virker men det virker litt spennende =D>

Sigve

Ok skal forsøke å forklare jeg. Alle deltagere binder et valgfritt fluemønster i like mange eksemplarer som det er deltagere. Dette sendes til en som formidler dem, og alle får tilbake et eksemplar fra hver deltager. Altså du binder mange like mønstre, og får mange ulike tilbake. Veldig genialt og spennende :)

Posted

Alltids med jeg!

Hvem skal vi sende til?

Skal vi utnevne Henning til høvding?

Siden et er jul så er det vel også rimelig å sende noe xtra til formidleren som takk for innsatsen! ;)

fritt valg og fritt stadie er jo moro!

Guest Henning
Posted

Eg tar jobben eg.

Vist folk føler det er for kort tid så er det berre å hyle. Lenge til isen smelter.

Eg har det ikke tavelt med å bli ferdig, så eg er åpen for andre datoer. Og Williams Favourite......Det skulle da berre mangle om du ikke skulle få vere med!! Velkommen til ringen.

Guest Ørreten
Posted

Da er det ni med deg Dagfinn, har vel fortsatt plass til et par til? :)

Posted

Henger meg også på, hvis ikke antallet er overskredet.

Er det sånn at du, Henning da PM'er adressen og så er vi igang?

x antall frimerker vedlagt for videre distribusjjon og litt snadder som bonus til koordingatoren - har jeg skjønt det rett? Alltid like festlig å være fersk og spørre om det åpenbare... :oops:

Posted

x antall frimerker for videre distribusjjon er to stykk. Du legger med returporto i konvolutten du sender fluene i så brukes det samme konvolutt tilbake igjen, evt. legger du ved en ekstra konvolutt... ;)

Guest Ørreten
Posted

Jeg skal binde en flue jeg har gode minner med fra i sommer:

Pål Krogvolds versjon av spent spinner, med oppbundet hackle.

Guest Henning
Posted

Ser ut som vi er 12 nå. er det noen som har en formening om kor vi legger taket?

Skal vi si 15?

Guest Terje Refsahl
Posted

Hvis det er plass til en til, så blir jeg med. Har aldri vært med på en sånn ring før og det kunne vært veldig gøy å prøve seg.

Terje!

Announcements

• Create New...