Gå til innhold

Ny ring igjen. Mygg


Sigve

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Gjest Henning

ja eg er med. Eg digger fluebinding for tia. Men er det mulig å vente litt, slik at vi kan gjøre ferdig den med døgnfluer først? Har berre fått 2 bidrag, dvs eg mangler 12 og det gjenstår så masse arbeid enda.

 

Det er self mulighet å ta denne runden uten meg, men eg vil gjerne vere med. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med jeg. noen direksjoner' date=' eller er det fritt valg? kanskje trådstarter skal bestemme stadiet?[/quote']

 

Få deg et liv Andrè. laugh.png' alt=':lol:'>

 

prøver så godt jeg kan.. har du kjøpt fyrstekake til lørdag? bare må ha det bare må ha det!! laugh.png' alt=':lol:'>

 

håper du har funnet frem noen av god triksene til jeg kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henning! Vi kan jo ha deadline til 30 feb. feks. slik at du har kjangs til å være med. Jeg sendte mitt bidrag til deg på Lørdag.

 

Andre F. A.! Alle stadier er fint for meg, men vi kunne godt lagt Palmer på hylla for denne gang.

 

Da er vi 4 med meg. Skal vi prøve på 10 stykker.

 

Sigve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

Eg er med uansett. Men 30 feb hørres bra ut. Williams mottar og sender? Kan godt ha palmerforbud for min del. Tror eg tar ein klekker denne gangern.

Vi får se hvor mangen som melder seg på her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ha deadline til 30 feb.

Sigve

 

30 feb!. Er det ikke 28 dager i februar?

 

Jo visst! Da sier vi slutten av februar.

 

men... skal vi ikke bare binde 10-12 fluer da? trenger vi to(2) måneder for å fikse det? virker ganske drøyt for meg.

 

Tror jeg bruker 1 time på 10-12 stk om jeg virkelig legger sjela i de.

 

Så buizzy er vi vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo ha deadline til 30 feb.

Sigve

 

30 feb!. Er det ikke 28 dager i februar?

 

Jo visst! Da sier vi slutten av februar.

 

men... skal vi ikke bare binde 10-12 fluer da? trenger vi to(2) måneder for å fikse det? virker ganske drøyt for meg.

 

Tror jeg bruker 1 time på 10-12 stk om jeg virkelig legger sjela i de.

 

Så buizzy er vi vel ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

For å legge ballen død, så sier vi siste feb. Vist alle blir ferdige før, kan vi jo berre dele de ut tiligere. Eg bedre at vi klarer å samle opp noen deltakere en at vi berre blir ein pitteliten ring. Vist noen mener eg er for "streng" kan dere jo berre kaste meg ut av ringen :) :) (håper ikke det altså) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å legge ballen død' date=' så sier vi siste feb. Vist alle blir ferdige før, kan vi jo berre dele de ut tiligere. Eg bedre at vi klarer å samle opp noen deltakere en at vi berre blir ein pitteliten ring. Vist noen mener eg er for "streng" kan dere jo berre kaste meg ut av ringen :) :) (håper ikke det altså) :)[/quote']

 

Bare enig med deg. Bortsett fra at du er streng eller at du skal kastes ut. :D

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henning

LSKOG,

Jeg er med!

Det blir forøvrig min første ring

 

Velkommen, og eg kan "nesten" garantere deg at det ikke blir din siste.

 

Bare enig med deg. Bortsett fra at du er streng eller at du skal kastes ut

 

Hehe...Det var det eg håpte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...