Gå til innhold

Hva skal dere kjøpe, da?


Lars Erik Marcussen

Anbefalte innlegg

lol@ledelsen i firmaet jeg jobber i..

De har visst glemt av tilleggene mine som tilsvarer ca 16kr i timen.. Det har de glemt av i over ETT år ??? ???

Så her sitter jeg som et spørsmålstegn, og ikke vet hva jeg skal brenne etterbetalingen av på ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 235
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

lol@ledelsen i firmaet jeg jobber i..

De har visst glemt av tilleggene mine som tilsvarer ca 16kr i timen.. Det har de glemt av i over ETT år ??? ???

Så her sitter jeg som et spørsmålstegn, og ikke vet hva jeg skal brenne etterbetalingen av på ;D

Jaja,det blir jo en grei sum:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle kjøpe en iPad, kun for å bruke den som skjærfjøl under bardutreffet ;D

Det vil jeg kalle en hyggelig overraskelse, og har du jobba fullt så blir det jo litt penger av det.. Grovt regna en 25-26000? Da er du omtrent halvveis til ei fullspekka skjærefjæl fra apple..  ;D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste du gjør er og fortelle dette til fruen.

Kjøp noe du har ønsket deg lenge og som bare DU har glede av

Har allerede lovt bort en ny støvsuger til henne ;D

Haha! Neida  ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erland

Du burde prøve Xi2 stanga med SA Stillwater i samme vektklasse som stanga! Jeg har aldri opplevd makan.

Jeg får legge til at Stillwater'n har dårlig minne -f.eks. i  lave temperaturer.

  Takk for gode råd. :D

SA Stillwather skal prøves. Har #6 og #8.  Den siste er ikke optimalt da du mener jeg bør holde meg i samme klasse....Gleder meg til helgen, da skal utstyret testes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste du gjør er og fortelle dette til fruen.

Kjøp noe du har ønsket deg lenge og som bare DU har glede av

Har allerede lovt bort en ny støvsuger til henne ;D

Haha! Neida  ;D

Tviler farsken ikke engang.. ;D

Sikkert lovt henne nye sko eller ny kåpe også i samme slengen.. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

En ting jeg glemte; Jeg skal kjøpe Zpey "Silence" wf f - tørrfluesnøret når det kommer på markedet snart. Testet det og det tegner sykt bra!!, må bli 4 og 5 tenker jeg.

og da er du ikke den eneste! helt perfekt Rena line til laaange spey.. sitter på snella nå :) lina altså, ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider


×
×
  • Opprett ny...